Hakutulokset

  1. K

    Sivuoireita synarelasta??

    Moi! Synarelasta voi ilmeisesti (ainakin ohjeen mukaan) tulla kaikenlaisia sivuoireita.. Listalla ei kuitenkaan ole mainittu pahoinvointia :x . Mä olen kärsinyt siitä jo pari päivää ja mietin, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia vai johtuisiko tuo huono olo jostain muusta... Kiitos...
  2. K

    Miehen siittiöt ongelmana?

    Hei! En ainakaan ensi silmäyksellä huomannut tällaista aihetta...Joten jos joillakin on vastaavanlaisia kokemuksia, niitä olisi kiva jakaa! Siis tilanne on meillä se, että vajaat pari vuotta on yritetty saada lasta alulle. Kaksi kertaa se on onnistunut, mutta molemmilla kerroilla mennyt...
  3. K

    Toistuvat keskenmenot - onko syytä löydetty?

    Hei! Eilisessä uä:ssä näkyi, että sikiö ei ollut kasvanut odotetulla tavalla (piti olla rv7+0, oli rv 4+5 eikä sykettä) ja odottelen tässä jo toista km:a. Yhtään lasta ei vielä ole ja ikää 32v. Minua kiinnostaisi tietää, onko täällä monta, jotka ovat saaneet toistuvia keskenmenoja, miten...
  4. K

    Mammaksin r-testin haamuista, tietääkö joku??

    Heip! Yritin jo äsken lähettää samaa tekstiä, mutta minne lie nettiavaruuteen lensi... Siis sain tänään päivällä mammaksin herkällä (10 yksikköä..) r-testillä haamua muistuttavan viivan. Tai sitten se oli vain viivan paikka. Onko muilla vastaavia kokemuksia tuolla testillä? Tuliko viivaa...
  5. K

    Ärsyttää kun ei lahjoista kiitetä

    Otsikossa asia jo ilmenikin. En väitä olevani mikään superhyvä lahjojen ostaja, mutta kaipaisin jotain kommenttia. Vaikka tekstarina voisi kiittää isompi lapsi ja pienten puolesta vanhemmat. Itse laitan oman lapseni heti näpyttelemään kiitos-tekstarin lahjan saatua. Käytin viimekin jouluna...
  6. K

    Suosittele lastenlehteä n. 4-vuotiaalle!

    Ajattelin tilata kummitytölleni jonkun lehden 4-vuotissynttärilahjaksi. En kuitenkaan tiedä yhtään mitä lehtiä tuon ikäiselle on olemassa. Suositelkaa!
  7. K

    PCO:n oireita

    Hei! Tavallisimpien verikokeiden mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta... Muistan viime vuodelta lääkärin ultrassa sanoneen, että hieman rakkulaista olisi toisella puolella munasarjoja. Lisäksi mielestäni karvan kasvu on kovempaa kuin ennen (e-pillereiden aikaan) ja leuassa tavallista...
  8. K

    Miten tukea sairaan lapsen perhettä?

    tänään kuulin huonot uutiset, kummilapseni sairastui vakavasti. Mitä voin sanoa heille? miten ilmaisen että voi auttaa... mitä voisin tehdä etten kuitenkaan liika tungeksi? auttakaa...
  9. K

    lapselle pipo jossa tekstiä

    Tietääkö joku mistä sais ostettua lapselle sellaisen pipon jossa on lukee vaikka "Äidin kulta" ym.? Olen nähnyt sellaisia jollain lapsilla...Ois kiva lahja kummilapselle jolla on jo melkein kaikkee... Kiitos =)
  10. K

    lahjavinkkejä 10v pojalle

    Olen 10-vuotiaan pojan kummi ja nyt pitäis keksiä jotain kivaa joululahjaksi. synttärit oli jokin aika sitten ja silloin ostin vaatteita. nyt vois siis olla jotain muuta. Häpeäkseni tunnustan että olen täysin pihalla ton ikäisen kiinnostuksesta ym, joten antakaa jotain vinkkiä.... toinen pointti...
  11. K

    Muita Plan-kummeja?

    Onko täällä muita jotka olisi Plan-kummeja?Me juuri ilmoittauduimme ja odotamme "tietopakettia", jonka pitäisi tulla viikon sisällä. Minkälaisia kokemuksia on?Mitä pientä lahjaa olette kummilapselle lähettäneet?Entä mitä kummilapsenne kylässä on tehty Planin tuella? Kaikki tieto tervetullutta! =)
  12. K

    Muumi

    Kertokaas 2,5 vuotiaan kummille linkkejä Muumi-krääsää myyvien sivuille... Kiitos! =)
  13. K

    Vaate koosta

    Hei kaikille, :wave: Mä olen luvannut ostaa kummitytölle kunnon talvihaalarin (luultavasti rasavil tai remu). Tyttö on kolme vuotias ja tosi hoikka kokoinen. Minkä luulette olevan hänen kokonsa haalarissa? Olisi suuri apu jos viitsisitte hieman valaista asiaa! :) Petra
  14. K

    1-vuotiaan kengän nro?

    Mikä on suunnilleen yksivuotiaan kengännumero? Pitäis joululahjaa ajatellen suunnilleen edes tietää... Tietysti yksilöllistähän se on, mutta miten teidän lapsillanne?
  15. K

    8-v lahja

    Hei. Kaipailisin 8-vuotiaan pojan synttärilahjavinkkejä. Mitä ostaisitte tokaluokkalaiselle?
  16. K

    Joululahjaideoita 1v3kk pojalle

    Mitä voisin antaa joululahjaksi kummipojalleni 1 v 3 kk?

Yhteistyössä