1-vuotiaan kengän nro?

Meidän pojalla 1v1kk, kenkä kokoa 23... Eli vaihtelee tosiaan yksilöllisesti. Mun mielestä kenkiä ei kannata ostaa ilman sovittajaa... Etenkin kun niitten kenkienkin koko vaihtelee valmistajasta riippuen.
 
Meidän pojulla, 1v2kk, kengän nro 23 ja jalkarinta on sen verran korkea, ettei kaikki kenkämallit edes mahdu.
Jos lahjaksi haluaa antaa kengät, niin voihan sen tehdä sukkaan liitetyllä lahjakortilla.
 
Älä osta kenkiä lahjaksii ellei ole muksu mukana sovittamassa! =)
On ikävää saada väärän kokoiset kengät...
Liian isot ei oo hyvät ja liian pienet..no, jokainen tietää miltä tuntuu liian pienet... ;)

Osta ennemin mikä tahansa vaate mutta kengissä ennemmin sit vaikka lahjakortti kenkäkauppaan ja jos mielessäsi on joku tietty malli niin vihjaa siitä lapsen äidille että semoiset olisit halunnut ostaa! ;)

Meillä oli pojalla 1v ikäisenä jalankoko kengästä riippuen 21-23!!
 
Apua. Mulla on ollut koko syksyn ongelmana kun en ole löytänyt sopivia kenkiä tytölle. Sitten vaan tajusin että nilkka on niin paksu että täytyy olla toisenlainen varsi. Koko 22 sellaisissa syyskengissä. Nyt kun alkaa nuo pakkaset paukkumaan täytynee ostaa Kuomat leveämmällä varrella, ostan kokoa 23 että mahtuu paksu villasukka sisään. Onko mun lapsella iso jalka??? Kun katsoo muiden 1 vuotiaiden jalan kokoa niin huh huh miten pieniä. Mun tyttö on lisäksi vielä muutaman päivän alle vuosikas.
 
Meillä 1v 4kk 23 numeroiset viking goretexit, näissä tosi tilava malli. Itse en ostaisi missään nimessä yksivuotiaalle kuomia, eivät nimittäin tue jalkaa sitten yhtään ja 1-v:n on muutenkin hankala kävellä ropoisessa jäätyneessä maassa. Ehkei kannattais säästää näissä talvikengissä ainakaan laadusta, voi muuten tulla ulkoilusta ikävää...
Kummitädille: Voisitkohan mennä sen lapsen kanssa yhdessä ostamaan niitä kenkiä, ei varmaan muista enää jouluna B) B)
 

Yhteistyössä