Hakutulokset

  1. J

    miten asutte?

    Minä,mies ja lapset 6v,3v ja reilu 1v omakotitalossa 114m2.Tilaa sais olla enemmän mutta tälläkin pärjätään.
  2. J

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Päivitän minäkin tietojani..elikkäs 25v vihantilainen kolmen (6v,4v ja 1v4kk) lapsen kotiäiti etsii uusia kavereita Vihannista sekä lähikunnista!Mailata voi nasutin_83@hotmail.com tai laittaa yksäriä.:)
  3. J

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Molemmat 25v,syksyllä tulee yhdessä oloa 10v täyteen.Lapsia kolme 6v,4v ja reilu 1v.
  4. J

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    Moikka! Ystäviä kaipailee 25v kolmen lapsen äiti 60km Oulusta etelään. :) Yksäriä saapi laitella.:)
  5. J

    miten asutte?

    Minä,mies ja 2 lasta (+masukki) omakotitalossa landella,4h+k 114neliöä.
  6. J

    löytyykö vm-83 mammoja?

    Täällä yksi lisää..lapset 4v,2v ja kolmas tulossa.Asustellaan Oulun läänissä.
  7. J

    SOKERIKLUBI II

    Hei! Haluaisin kysyä tästä sokerihommasta..elikkäs siis voinko noudattaa tätä ruokavalioa vaikkei (vielä) ole todettu ongelmia sokeriarvoissa?Olen siis raskaana,rv 4+4 ja tämä on neljäs raskaus,kaksi lasta on ja yksi km ennen tätä..toinen lapsi kun syntyi oli hällä painoa 3910g..raskausaikoina...
  8. J

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Minä olen 23v kahden (vm.02 ja 04) lapsen kotiäiti Vihannista. Uudet tuttavat on tervetulleita!!Yhteyttä voi ottaa joko yksärillä tai sitten nasutin_83@hotmail.com joma

Yhteistyössä