Hakutulokset

  1. S

    mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

    Poliisi ja tarkoitan nyt normi virkapukuista;D eli ei siis pyöräilypoliisia tai mellakkapoliisia<------- joka on sama kun mies jääkiekkovarusteissa.... hih....:laugh:
  2. S

    Seksiä noin kerraqn viikossa..

    Vähintään päivittäin:laugh:
  3. S

    hyvä kampaamo, helsinki

    Hius- ja Kauneushoitola Salon Friset STAGE 11, kampaamo, parturi, kynnet
  4. S

    Avioero,miten liikkeelle?

    Ei ole pakko tehdä kirjallisena. Se on monessa tapauksessa kuitenkin helpompi kun kaikki sovitut asiat elatusmaksut ja tapaamisasiat on mustaa valkoisella. Jos ette mene lastenvalvojalle on toisena vaihtoehtona:Avioeron yhteydessä voivat puolisot jättää tuomioistuimen vahvistettavaksi...
  5. S

    Istutko ikinä miehesi sylissä?

    Päivittäin:kieh:
  6. S

    3,5 vuotiaalle tytölle leikkikavereita JKL:stä !?

    Meillä lapsoset 7v,6v,4v ja masuasukki 6.6 =D osittain myös töissä...
  7. S

    Muita äitejä Jyväskylästä?

    Seura kelpais täälläkin, Lapset 7,6 ja 4v. ja masuasukki 6.6.12:)
  8. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos kaikille tsempanneille:heart:
  9. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos ja halaukset:hug:
  10. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos =) Oikeen hyvin!! Jopa välillä itseänikin paremmin, onneksi asiassa meni loppu hyvin kaikki hyvin :) Mies jopa itse sanoi että hän keksii sitten nimen yms. Uskon että osittain siitäkin oli apua kun näytin silloin koko viestiketjun,ehkäpä itsekkin olin ilmaissut itseäni hiukan sekavasti...
  11. S

    Aborttiko?!?

    Heippahei!Piti palailla tänne hyvien kuulumisten merkeissä:) Raskausviikot 12+3 eilen käytiin yhdessä mieheni kanssa ekassa ultrassa... eli siis päädyttiin yhteisymmärryksessä pitämään vauva... Iso kiitos teille kaikille jotka jaksoitte tsempata!!!
  12. S

    Aborttiko?!?

    Marde79 Näytin eilen viestiketjun ja huomasin just sillon sun viestin :) ainakin saatiin ihan rakentava keskustelu. Sanoi tukevansa mun päätöstä jos haluan vauvan, mutta se ei kuulemma ole hänestä hyvä ratkaisu ja kuulemma keskeytys olisi järkevää.Pyyteli anteeksi tökeröitä kommentteja. ja...
  13. S

    Aborttiko?!?

    CVAD Luettuani tuon sun tekstin se pisti todella miettimään. Ajatukset vaan älyttömän sekaisin olen kyllä samalla linjalla tekstisikanssa ja edelleen pelkään sitä pystynkö antamaan anteeksi ikinä, mutta yhtäaikaa kun haluaisin mieheni sanovan että pidetään vauva,silti samaan aikaan en tiedä enää...
  14. S

    Aborttiko?!?

    :hug: Kaikille ja iso kiitos vastauksista ja tsemppauksista :hug:
  15. S

    Aborttiko?!?

    Huih nyt on käyty lääkärissä. Meillä oli tänään aika sinne yksityiselle lääkäriasemalle keskeytyksen lähetteeseen.Oltiin siellä molemmat,mies lähinnä hoiti puhumisen ja itse purin hammasta.Käynnin jälkeen lähinnä miestä kiinnosti vaan se että eihän raskausviikkoja ole yli 12...ei muu =( tunnelma...
  16. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos Maijuli84 et suinkaan loukannut päinvastoin :) Siinnä oli paljon samaa kun omissa ajatuksissa,iso kiitos kaikille!Huomiselle on varattuna aika yksityiselle lääkärille keskeytyksen lähetettä varten.
  17. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos E-V-A luettu ja vastattu :) :hug:
  18. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos MaTu ja onnea teille :) Ihana juttu että teillä meni noin, mä olen nyt kaikin voimin koittanut asennoitua mieheni ratkaisuun :( Varmasti kadun loppuelämäni, mutta kuitenkin kunnioitettava hänenkin näkemystä vaikka pahalta tuntuukin.
  19. S

    Aborttiko?!?

    Iso kaunis kiitos kaikista vastauksista;) Ihanaa kun voi jossain purkaa tätä ;) Lapsukaiset on 7v,6v,4v eli sellainen ona pikku katras=) lääkäri ajan varauksen jälkeen meillä ei ole ollut keskustelua aiheesta. Vaikka itseäni vaivaa koko ajan tämä, en jaksa hokea miehelleni kuinka vastaan...
  20. S

    Aborttiko?!?

    Musta tuntuu että ei se mieltään muuta :( ja ei minusta olisi tekemään päätöstä yksin. En siitä hylkäämisestä tiedä(tuskimpa)mutta siinnä vaiheessa liitto kokis muuten sellaisen kolauksen ettei mikään olisi ennallaan. Ja jotenkin raskaudentuoma kropan muutos kin vaikuttaa siitä niin...

Yhteistyössä