Hakutulokset

  1. S

    Aborttiko?!?

    Kiitos <3 Tuntuu vaan niin väärältä,epätoivoiselta ja karmealta ja jotenkin siltä että on asiankanssa aivan yksin :(
  2. S

    Aborttiko?!?

    En siis ole ollut missään vaiheessa aijemmin sitämieltä että haluaisin vauvaa nyt tai vuosien päästä. Olen ollut täysin ei linjalla :) ja emme ole puhuneet aijemmin että hankkisimme lapsia missään vaiheessa enää. Ja luulen että tuo kommentti mieheltäni oli vaan tietynlainen yritys siitä että...
  3. S

    Aborttiko?!?

    Mitä enemmän menee aikaa ja mitä enemmän asiaa puntaroin olen kokoajan enemmän aborttia vastaan. Olen sanonut sen miehelleni, mutta sillä on selkeä näkemys asiasta. Se on hokenut uutisesta lähtien että varata aika lääkäriin (keskeytyksen lähetteeseen)ja aika varattiin ensi tiistaille tänään. En...
  4. S

    Aborttiko?!?

    Kuullostaa toivottomalle kysellä mielipiteitä täällä... mutta... Olen himpun alle kolmekymppinen avioliitossa. 3 Lapsukaista löytyy ennestään ja nyt tuli pieni yllätys pommi olen vko 7+2 raskaana. Lasta ei ole suunniteltu ja tähän asti ollut linjalla että perheemme tenavaluku on täysi ja olin...

Yhteistyössä