Hakutulokset

  1. E

    Muistaako kukaan H&M tän hellokitty hameen hintaa:)

    Näitä on myynnissä joka paikassa (käytettynä ja uutena) mitä tää makso uutena ja oliko nää jotain tarjous hameita.Kuvassa kaks samaa hametta jotka eilen sain postissa(kahdelta eri myyjältä huutonetissä) ja kunnoissa on kyllä lievästi sanottuna eroa(ei näy edes kuvassa) Maksoin toisesta yli 7e ja...
  2. E

    Onko teiltä keltään puuttunut osia huonekaluista joita olette ostaneet Ikeasta?

    Meillä on kyllä aina niin huonoa tuuria. Kesällä tilattin kasvihuone(ei kylläkään ikeasta) niin siitä puutu vaikka mitä osia. Nyt ostettiin(siskon haki ja veli kuljetti) yks ikean iso lipasto niin siitä puuttuu kolme osaa. Laatikoiden sivu "laudat" tympäsee kun aina kun tilaa jotain jostain niin...
  3. E

    Hyytelökakkujen/juustokakkujen tekijät...tuleeko teille "homeen näköistä" kun otatte kakun vuokasta?

    Siinäpä se kysymys jo tulikin. Tein banaani-tiramisu kakun ja otin pois vuokasta(irtopohja) niin reunoissa oli monessa kohtaa niinkuin hometta...ja tuoreista aineista tein eli ei kyllä hometta ole:)
  4. E

    Osaako teidän 1-2lk lapset laittaa itse luistimet jalkaansa....

    Siis tarkotan kunnolla ja niin, että luistimet ovat kireellä(miten niiden pitääkin olla) Koulu "vaatii" että 1 ja 2 luokkalaisten pitää selviytyä TÄYSIN ITSE luistimien laitosta. Ei onnistu ainakaan meidän lapselta, eikä aina äidiltäkään:stick: Luokassa vähän oppilaita joten mistään super...
  5. E

    Te kenelle tulee joku jyty lehti tai sen tapainen:)

    Tuleeko teille kelleen sellasta lehteä.Oisin kiinnostunut syyskuun lehdestä. Ikinä en ole ko lehteä nähnyt eli koko lehti on minulle vieras:)
  6. E

    Äitiyspäivärahahan hakeminen ja työkkäri/työssäkäynti

    Miten se menee kun olen jäämässä loppuy vuodesta äitiyslomalle ja olen ollut töissä elokuun loppuun asti ja siitä sen verran että tulee se 6kk täyteen. Nyt syyskuu-joulukuu olen työtön ja teen muutamia päiviä keikkatöitä. Koituuko nyt nuo keikkatyöt kohtalokseni enkä saa äitiyspäivärahaani...
  7. E

    Hinnoitteluapuja..ME&I pilvipeitto ruskea-oranssi

    Elikkäs mulla sellanen me&i pilvipeitto UUSI oranssi-ruskea-valkoinen. En löydä sellaista huutonetistä kun olisin sieltä hintoja katsonut. Muistaakseni maksoi silloin kun ostin yli 30e(en ole ihan varma hinnasta, muuta kun kallis oli) harkitsen sen myyntiä. mutta hintaa mietin. :) Millä...
  8. E

    Onko teille kelleen sattunut työtapaturma? Neuvoja kysyisin.

    Itselle sattu torstaina työtapaturma(selkä ) töissä ja se oli silloin tietenkin kipeänä. Eilinen päivä oli suht hyvä, mutta nyt taas tämä aamu ja yö aivan järkyttävät kivut. Meidän paikkakunnalla ei ole lääkäriä viikonloppuisin joten ajattelin mennä maanantaina lääkäriin(särkylääkeet kyllä...
  9. E

    Pilaako kenenkään muun mielestä noi tuomarit tuon x-factorin?

    Minusta nuo kaikki laulajat ovat tosi hyviä...paitsi tietysti Elias paras :heart: Jotenkin tuntuu, että koko kisa mennyt siihen, että kuka tuomareista saa eniten haukuttua muita niin on "voittaja" Pitäähän laulajan/julkkiksen/esiintyjän kestää kritiikki, mutta minusta siinäkin pitäs olla...
  10. E

    Mikä sen venäläisen huippu taitoluistelijan nimi oli? Muistaako kukaan:)

    Mies...se joka muistaakseni luisteli jossain euroviisuissakin. Se mies on aivan huippu luistelija. Olisin kattonut sen luistelua youtubesta, mutta en muista nimeä. Jos joku löytää youtubesta sen luistelu linkin niin olisin kiitollinen jos linkittäisit sen tähän =) *nimimerkki avuton...
  11. E

    Keksikääpä miehelle synttärilahja

    Kyseessä "vieras" mies eli ei omalle miehelle vaan kaverin miehelle 30-vuotis lahja(ihan miehen kanssa yhdessä ostettas). Alkoholia ei, mutta mitä muuta vois viedä kun ei oo mitään tietoa harrastuksista tms. Hinta sais olla noin 20e max 25e
  12. E

    Tuleeko teillä jotain viestejä fb:ssä...joltain kaverilta mutta aivan ihmellisiä

    Eikkäs mulle tullut nyt muutaman päivän aikana 3 viestiä kavereiltani...yhdenpä tietenkin menin avaamaan kun luulin tosiaan että se on ystävältäni. Se oli joku ihme juttu ja suljin sen heti kun se avautu. Joku että tutkitaan fb:n käyttöä(jotain tollasta en kerennyt lukemaan sitä kunnolla) Sen...
  13. E

    Onko teistä ketään irtisanonut itseään töistä kesken sopimuksen?

    Itse olen työssä jossa teen vajaata työviikkoa...kuukausipalkkani on verojen jälkeen 700-800e käteen josta maksan hoitomaksun 120e ja bensoihin menee noin 150e/kk...tuntuu että työssä käynnissäni ei ole mitään järkeä.minulla sopimus kesään asti joten jos irtisanon itseni niin tulee kuulemma 3kk...
  14. E

    Meandilla (ME&I)alemyynti nyt..

    Tilasin tutun kautta, mutta sieltä oli jo suurinosa loppu...kerkesittekö saamaan jotain ale tuotteita? Kerrankin kun olisi saanut halvemmalla...niin kaikki loppu. Normaalihinnalla on meille liian kalliita vaatteita.
  15. E

    Taas kysyisin huutonetistä ja kuvien lisäyksestä....

    elikkä jos laitan monta kuvaa kohteeseen niin minkä niistä kopioin jos laitan aijaa .comin kautta...siellä on monta niitä, että kuva linkillä jne...mikä niistä pitää valita että tulee kuvia siihen tekstinkin paikalle.
  16. E

    Koulussa myyjäiset...mitä leivonnaisia itse ostaisitte?

    Elikkäs tulossa taas lähiaikoina myyjäiset luokkaretken hyväksi...mitä kannattaa leipoa eli mikä tekis kauppansa. onko joku minttusuklaapiirakka liian arkista tms...Leivon kyllä kaikki voihin ja kermaan joten pitäs olla hyvää...kaloreista viis. Toinen mitä mietin että voisin tehdä jotain...
  17. E

    Mariskooleista tietävät...hinta-apuja kaipailen

    Tälläsiä kerääntynyt kaapin perälle ja nyt haluun päästä niistä eroon. Kaikki uusia ja ovat AITOJA! Mitä näistä vois pyytää? En täällä myy vaan löydän kyllä ostajat muuta kautta =)
  18. E

    Antakaapa mullekkin hinta-apuja kirppistä varten.

    Tälläinen H&M tytön takki...kuin uusi muuten,mutta sisällä oleva fleece vuori on vähän nyppäänytynyt(ei mitään nukkapalleroita) Takana on samanlainen merkki kuin edessä ja siinä muutama pieni railo. Värit kirkkaammat kuin kuvassa. Ehjä ja tahraton. Maanantaina alkaa pöytä kirppiksellä...mitä...
  19. E

    Huutonetin postimaksuista!

    Mitä mieltä te olette tai miten itse toimitte eli jos lähetätte kohteenne helpostikuoressa jonka maksu on teille 1.05e/kpl niin perittekö sen vai peritekö 1.60e? Itse perin aina vain 1e tuosta helpostikuoresta. Jotenkin vaan tuntuu että aika moni perii sen 1.60e Laittakaa mielipiteitänne...
  20. E

    Makaronisalaattia tekemässä kutsuille...mitä siihen kannattas laittaa..

    Ajattelin että laitan makaronia, kinkkua, omenaa, ananasta,tuorekurkkua ja aattelin laittaa vielä jotain...mitä se vois olla. Sopisko feta juusto? Toinen, että aattelin etten tee kastiketta vaan laitan tarjolle kahta eri salaatinkastiketta(kaupan valmista) vai pitäskö tehdä siihen joku...

Yhteistyössä