Huutonetin postimaksuista!

Mitä mieltä te olette tai miten itse toimitte eli jos lähetätte kohteenne helpostikuoressa jonka maksu on teille 1.05e/kpl niin perittekö sen vai peritekö 1.60e?
Itse perin aina vain 1e tuosta helpostikuoresta.
Jotenkin vaan tuntuu että aika moni perii sen 1.60e
Laittakaa mielipiteitänne.
Itse en kyllä kehtaa pyytää 1.60 jos todellisuudessa mulla menee vain se 1.05...eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa :xmas:
 
vieras
Aina olen sen kuoren todellisen hinnan pyytänyt, yleensä pyöristettynä seuraavaan 5 senttiin (hinta on vaihdellut vuosien mittaan). Minä ainakin katson rahastukseksi, jos pyytää enemmän kuin todelliset kulut ovat.

Siten saa minusta rahastaa, että ostaa niitä varastoon ennen postimaksujen nousua ja käyttää sitten hinnaston mukaista hintaa.
 
Eikö se tuu hinnaksi 1.05/kpl helpostikuorelle jos 20 kuorta maksaa 21e? Voi olla että mun matikka pää ei oikein toimi näin aamulla B)
Siinä voi lähettää alle 500g painavan ja alle 3cm paksusen. esim. just body mahtuu hyvin siihen jne.
 
minule tulossa tuotteita helposti kuoressa ja myyjä peri minulta 1e postimaksuja... Itse perin aina sen mitä postikin, jos maksaa vähemmän niin joko palautan ylimääräisen tai kysyn että haluaako että palautan, riippuen tuleeko palautettavaa 10c vai 2e... ja jos perin liian vähän niin maksan lopun itse, en minä siitä konkurssiin mene :)
 
Postikulut on postikulut ja toimituskulut toimituskulut mihin sisältyy myös postimaksu. Helposti pakattavat laitan postimaksun hinnalla, mutta jos joudun kauheasti näkemään vaivaa niin pyöristän postimaksun hieman ylöspäin ja ilmoitan toimituskulut.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:
Mitä mieltä te olette tai miten itse toimitte eli jos lähetätte kohteenne helpostikuoressa jonka maksu on teille 1.05e/kpl niin perittekö sen vai peritekö 1.60e?
Itse perin aina vain 1e tuosta helpostikuoresta.
Jotenkin vaan tuntuu että aika moni perii sen 1.60e
Laittakaa mielipiteitänne.
Itse en kyllä kehtaa pyytää 1.60 jos todellisuudessa mulla menee vain se 1.05...eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa :xmas:
perin 1.20? jos käytän pientä helpostikuorta
 
Katson postista paljon maksaa mikäkin ja sen mukaan sitten.. Eli esim. 10? pyysin 3kg painavasta paketista, johon jouduin ostamaan laatikon erikseen. Taisi mennä yli tuon 10?, mutta se on sitten vaan oma häviö.
 

Yhteistyössä