Onko teistä ketään irtisanonut itseään töistä kesken sopimuksen?

Itse olen työssä jossa teen vajaata työviikkoa...kuukausipalkkani on verojen jälkeen 700-800e käteen josta maksan hoitomaksun 120e ja bensoihin menee noin 150e/kk...tuntuu että työssä käynnissäni ei ole mitään järkeä.minulla sopimus kesään asti joten jos irtisanon itseni niin tulee kuulemma 3kk karenssi liitolta....miten voi olla mahdollista että pitää tehdä noin alipalkattua hommaa...p. palkalla ja voin sanoa että sen ajan kun olen töissä niin "joudun" kyllä tekemäänkin sen rahan eteen jotain eli työ fyysisesti ja henkisesti tosi raskasta.

Pääsisin heti muualle töihin, mutta en pysty menemään tällä hetkellä miehen työn takia 3-vuorotyöhön, emmekä halua että lapsi olisi 8-10h hoidossa.

Tää on vaikeeta...tuntuu, että palkkapäivänä ottaa niin aivoon....onko tässä mitään järkeä.
Ennen ihmettelin jos joku on mielummin työtön kuin menee tälläseen työhön...enää en kyllä ihmettele :whistle:

Tuli liitosta laput että jos olisin työtön siis kokonaan niin saisin reilun 1000e KÄTEEN kuukaudessa.

Anteeksi vuodatus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No miksi sä olet ollut niin tyhmä ja teet tuollaista työtä? Miksi allekirjoitit sopimuksen?
Joo sanoppa se tyhmä mikä tyhmä....ainoo että mulle luvattiin enemmän kun sitten todellisuudessa...no sen ainakin opin että kaikki paperille eli ei mitään suullisesti sovita.
 
mustekynä
Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No miksi sä olet ollut niin tyhmä ja teet tuollaista työtä? Miksi allekirjoitit sopimuksen?
Joo sanoppa se tyhmä mikä tyhmä....ainoo että mulle luvattiin enemmän kun sitten todellisuudessa...no sen ainakin opin että kaikki paperille eli ei mitään suullisesti sovita.
Paitsi että suullinen sopimus on yhtä sitova kuin kirjallinen, mutta vaikeehan sitä on todistaa jos oot pomon kanssa siitä kaksisteen puhunut eikä ole muita ollut kuulemassa ja nyt olet vielä pitkään tehnyt tuota työtä sillä huonommalla palkalla. Ois kannattanut riitauttaa asia heti ja sanoa etteihän tämä mene kuten sovittiin suullisesti!
 
essi2008 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
saisitko sovittua asiaa mitenkään työnantajasi kanssa? tekisitte uuden sopparin, jossa työnloppumisen päivämäärä aikaistettaisiin.....
Voi olla huono idea...

Joo tämä on kyllä käynyt mielessä, mutta epäilen että työnantaja ei suostu, koska eihän tähän hommaan ole muita tulijoita. Minut on saanut tähän lankaan niin eipä tähän ketään muuta tyhmää rupea paitsi minä.

 

Yhteistyössä