Pilaako kenenkään muun mielestä noi tuomarit tuon x-factorin?

Minusta nuo kaikki laulajat ovat tosi hyviä...paitsi tietysti Elias paras :heart:
Jotenkin tuntuu, että koko kisa mennyt siihen, että kuka tuomareista saa eniten haukuttua muita niin on "voittaja"
Pitäähän laulajan/julkkiksen/esiintyjän kestää kritiikki, mutta minusta siinäkin pitäs olla kohtuus.
 
vieras
Minusta on myös tylsää se, että yksikään tuomareista ei koskaan löydä mitään kritisoitavaa ns. omista artisteistaan. Varsinkaan miestuomarit, Linda sentään ei aina vain hehkuta omiaan.

Mutta itse kysymykseen: ei tuomarit ohjelmaa pilaa, vaan se, että joukossa ei ole yhtään todellista potentiaalista tähteä.
 
renne nyt ei tod tajua mistään mitään vaan on vaan siellä haukkumassa.
ja sit jotenkin koko ohjelma on ihan paska. olen katsonut kaksi jaksoa juu ja uskallan noin väittää.
esiintyjät on keskitasoa ,ei ketään isoa staraa siellä ole ja koko homma on jotenkin niin .. ei vaan toimi mikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta on myös tylsää se, että yksikään tuomareista ei koskaan löydä mitään kritisoitavaa ns. omista artisteistaan. Varsinkaan miestuomarit, Linda sentään ei aina vain hehkuta omiaan.

Mutta itse kysymykseen: ei tuomarit ohjelmaa pilaa, vaan se, että joukossa ei ole yhtään todellista potentiaalista tähteä.
Peesi.
Ja jotenkin toi ohjelma muutenkin on sellainen tylsä joka ei oikeen iske muhun, siinä ei ole sellaista potkua jota esim Idolsissa on ollut.
 

Yhteistyössä