Hakutulokset

  1. V

    Kun elämästä tulikin painajainen...

    Ihan kuin se olisi sulta, Phoebsi, pois jos ap pitäisikin lapsen? Mikä pakkomielle sulla on aborttiin? Mä en tajua, miks pitää olla noin negatiivinen suhtautuminen. Näet vaihtoehtoina vain A) Abortin, B) lapsen synnyttämisen+masennuksen= vauvan heittelyn pitkin seiniä. Huh huh.
  2. V

    Taas yksi vitsi todisteeksi siitä, ettei römpsän kuulu olla hajuton

    Tää on aika kipee :D Mutta uppoo meikäläiseen :vampire:
  3. V

    Apuja kaivataan, kuka muistaa tämän tv-ohjelman nimen??

    No niinpäs olikin, mahtavaa! Kiitos:flower: :wave:
  4. V

    Apuja kaivataan, kuka muistaa tämän tv-ohjelman nimen??

    Vähän sellanen Matlock-tyylinen, mutta pääosassa oli iäkkäämpi nainen. Oli joku kirjailija, joka selvitteli kaikennäkösiä rikoksia. Siinä alussa ainakin kirjoitettiin kirjotuskoneella tekstiä... Höh, voi kun joku muistais! On niin nostalginen olo ;)
  5. V

    karpille tarjottavaa

    Katoppas Karppaus-sivuilta reseptejä, siellä on ainakin ihan hyvät mutakakku- ja suklaamoussereseptit.
  6. V

    Äidin oma elämä

    Mä oon alkanut kaipaamaan omaa aikaa siinä vaiheessa, kun muksut on ollut about 5kk ikäsiä. Ja mun oma-aika tarkottaa jumpalla käyntiä, vaatekaupoissa käyntiä tms. Ruokakaupassa oon pikaseen käynyt kyllä ihan vauvojen ollessa pari viikkosia. Emmä näe sun ajattelussa mitään outoa.
  7. V

    Mua alko yhtäkkiä oksettamaan ja ahdistamaan ihan pirusti :X *pientä purkausta*

    Eikös pienillä lapsilla muuten saata tulla joskus tollasia kuumepiikkejä ykskaks? :confused:
  8. V

    Mua alko yhtäkkiä oksettamaan ja ahdistamaan ihan pirusti :X *pientä purkausta*

    Mun mielestä se tärkein huomio minkä oot tehnyt, on ettei poika ole veltto ja väsynyt! Se on aina hyvä merkki, oli kyse sitten mistä tahansa. Hemppa voi olla tosiaan ihan luonnostaan pojalla matala ja mustelmia saattaa tulla normia herkemmin. Mun poika on lähes ympäri vuoden kalpea ja...
  9. V

    missä iässä teillä siirrytty 74cm vaatteisiin?

    Vuoden iässä nuorimman kohdalla, vanhin alko käyttämään n. 7kk iässä. Itseasiassa nuorin käyttää vieläki 74-80cm vaatteita, ikää kohta 1v5kk.
  10. V

    G:Suosikki täytekakun täytteesi.

    Pakastemansikoita survottuna+vähän sokeria sekaan, kermavaahtoa ja banaania... Ihan perussettiä siis :) Kaupan mansikkahilloki on ok, mut raikkaampi tulee noista pakastemansikoita...
  11. V

    Mitä kerholaisilta (4-6v) isänpäivä lahjaksi?

    Yhtenä vuonna 5v oli tehnyt päiväkodissa sellasen pahvikravatin, mikä oli itse koristeltu. Se oli kiva. Niin ja siinä oli semmosta paksua, valkosta kuminauhaa, et voi sitte kaulaanki laittaa :D

Yhteistyössä