Hakutulokset

  1. M

    Kauniita unia

    Miten sita osaa menna nain aikaisin nukkumaan kun on tottunut taas fudispelien myota valvomaan myohempaan. Kentalla on pakko suunnistaa aamulla aikaisin. Likalla on jo klo 7 lento. Hyvaa yota kaikille :wave:
  2. M

    Onko meidan koira ainoa vai onko yleinenkin tapa niilla?

    Kun nyt ollaan uitu ihan alyttoman paljon. Meidan noutaja asuu kanssa vedessa. Mutta auta armias kun meressa olemme samaan aikaan, ei uimisesta tule mitaan. Koira luulee , etta me hukumme ja yrittaa pelastaa minua ja lapsia ihan koko ajan.
  3. M

    Tata en muista milloin viimeksi tapahtuneen

    etta mokilla merivesi , saaristomerella vesi on +25 asteista. Sinilevasta ei onneksi viela tietoakaan. Eika veneillessa nakynyt sinilevalauttoja. Ei muuta kuin takas mereen :wave:
  4. M

    Onkos Rantajameihin menijoita?

    Ajattelin kavaista, tai siis lippu on talle ja huomiselle. Tanaan on vaan Lauri Tahka seka Neljansuora, ei kylla hirveesti iske. Mutta tuttuja on kiva menna tapaamaan. http://www.rantajamit.fi/
  5. M

    Saa onnitella tuoreen IB-ylioppilaan aitia:)

    Tanaan siis tuli tulokset . Pisteita upeat 34 ja Skotlanti ja Glaskow kutsuu syyskuussa. Lakkiaiset ovat elokuun lopulla.* turhis* mutta niin ylpea aiti taalla hehkuttaa.
  6. M

    Kenella huomenna haapaiva?

    :wave: , naimisissa huomenna 21 v.
  7. M

    Tormasin eilen illalla ilvekseen

    En ole ennen nahnyt taalla mokilla niita. Olipa veikeen nakoinen kaveri. Olin menossa iltapissalle kun kohtasimme. Voi kun olisi ollut kamera mukana. Kameraa pitaisi kantaa nakojaan aina mukana :D ja onneksi koirat olivat sisalla mokissa :whistle:
  8. M

    Toivottelen jo hyvia viikonloppuja kaikille!

    Ollaan lahdossa mokille tanaan . Vahan hengahtamaan ennen lauantaista Jukolaa. Mies juokseekin taas tana vuonna kahdessa joukkueessa. Osa muksuista haluaa lahtea mukaan telttailemaan. Mita viikonlopun suunnitelmia teilla muilla, jos ei lakseta kuninkaallisia haita ja niiden katsomista tv;sta.
  9. M

    Hauskaa viikonloppua kaikille!

    Me lahdetaan kohti Kuopiota tassa hetken kuluttua.
  10. M

    Onko Kuopioon menijoita huomenna?

    :wave: Sunnuntaina yota myoten tulemme sitten kotia. Taytyy toivoa, etta keli olisi kaunis. Jonkinverran on vapaata ja olisi ihana nauttia Kuopiosta kauniissa saassa.
  11. M

    Oletteko hyvia puhujia?

    Tuli mieleen kun joudun taas huomenna pitaa puheen. Olen tassa muutaman kerran nyt kaynyt puheen lapi, mutta olen enempi sellainen ex-tempore puhuja. Tuntuu, etta olen syntynyt puhumaan :D Tai jannittaako teita puheen pitaminen?
  12. M

    Muutama kalakuva

    Nuorimman pojan kalansaalis eilenillalla. Nosti "tappajahauen", painoa 6,8 kg. Aikamoinen vonkale taytyy sanoa. Sarkisalossa on ennenkin naita tappajahaukia noussut. Tanaan nousi aamulla viela pikkusintti 2 kg painoinen.
  13. M

    Muutama kuva

    Mokkireissulla pysahdyimme Fiskarsin puukkopaiville. Olipa ihana paikka.Niin idyllinen.
  14. M

    Tekiko teilla ukkonen ja rankkasade tuhoa?

    Me ollaan mokilla ja aamulla oli iso yllatys kun uutisia kuunteli. Mantereella Perniossa on suurtulva ja Salo-Tammisaarentiekin oli suljettuna sortumavaaran takia. Nyt taitaa olla auki jo. Aika tietamaton sita voi olla olla mita melkein "naapurissa" tapahtuu. Paaseeko taalta kotia muuta kuin...
  15. M

    Mita kivaa on Kuopiossa kesakuussa?

    Olemme tulossa Kuopioon Rollouinteihin kesakuun 12-14/6. Ottaisin mielellani vastaan kivoja vinkkeja ihan laidasta laitaan.
  16. M

    Ihanaa, talo "normalisoituu"

    silla tyton kirjoitukset paattyvat huomenna. 3 vk, 6 ainetta ja 15 testia on huomenna ohi. :wave:
  17. M

    Mita maksaa pihasuunnittelija?

    Onko kukaan kayttanyt? Olen nyt viime paivat tuolla pihalla tonkinut ja kukkapenkkeja laittanut uusiksi. Olisi ihanaa kun joku tulisi suunnittelemaan mulle uuden viherpihan. Vaikka en minakaan mikaan tumpelo ole, mutta olisi ihana saada ammattilaisen ideoita.
  18. M

    Olihan hektiset 14 h

    Meinaan aamulla lahdimme pojan uimakisoihin Espoonlahteen klo 8 maissa. Klo 18 ui taman paivan viimeisen uinnin. Akkia tuomaan poika kotia ja viela kaymaan tyokaverin tupaantuliaisissa. Mutta ihana paiva ollut. Poika alitti 2 uutta rolloaikaa kesakuun Rollo-uinteja ajatellen. Ja tyokaverin...
  19. M

    Meilla alkaa huomenna kirjoitukset

    Aitia ainakin jannittaa. Tyttoa ei onneksi kamalasti. Tasta 2 vk eteenpain ja 15 koetta, niin sitten lukio on ohi. Siita vasta "elama" alkaa. Pitaisi saada 34 Ib-pistetta niin aukeaisi ovet yliopistoihin minne varaukset.
  20. M

    Home sweet home

    40 h matkustamisen jalkeen kotona. Vahingossa eilen Koreassa saatiin tietaa, etta Finski lentaakin . Koneessa oli 90 matkustajaa, mista ranskalaisia ja saksalaisia oli suurin osa. Rovaniemelle sitten paadyimme yoksi ja koko paivaksi viela lentajien lepotaukojen takia. Kylla on ihana olla...

Yhteistyössä