Olihan hektiset 14 h

Meinaan aamulla lahdimme pojan uimakisoihin Espoonlahteen klo 8 maissa. Klo 18 ui taman paivan viimeisen uinnin. Akkia tuomaan poika kotia ja viela kaymaan tyokaverin tupaantuliaisissa.

Mutta ihana paiva ollut. Poika alitti 2 uutta rolloaikaa kesakuun Rollo-uinteja ajatellen. Ja tyokaverin uusi talo on aivan alyttoman ihana, olen niin onnellinen heidan puolestaan. meita oli kiva porukka kasassa ja oli ihanaa syotavaa.

Nyt nukkumaan silla uimakisat jatkuvat huomenna, onneksi olemma vaan iltapaivan osiossa uimassa. Lisaa rolloaikoja voi olla luvassa alittaa. :wave:

Mita teidan kauniiseen lauantaihin kuuluu?
 
vieras
:flower:

No mä siivosin perusteellisesti, pistin terassin kuntoon ja istutin kesäkukat. Siirsin humalat talonseinustalta grillikatoksen työ. Sit kuuntelin kun paloautot meni ohitte kaksi kertaa päivän aikana.. ihmiset oli vähän kulottanut. Just tulin saunasta ja sitä ennen vähän grillattiin kesäkurpitsaa, paprikaa, tomaatteja, herkkusieniä ja kanaa.
 
Vieras
Heräsin 4.30 ja olin töissä 6-14. Pienet päiväunet odotellessa miestä golfkisoista. Lapsi hakemaan mummolasta. Kaupassa käynti pikaisesti ennen kauppojen kiinnimenoa. Järvelle testaamaan moottoria ja nauttimaan kauniista kesäillasta. Iltapalaa ja lapsi nukkumaan. vähän siivousta ja kohta itsellin levolle.
 

Yhteistyössä