Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Iso hali kaikille surun kohdanneille! :hug: Onnea myös iloisempia uutisia saaneille, taisi olla ainakin kahdet tuplatkin jo tulossa, vau! :D Ihanan aktiivisia kirjoittajia tässä pinossa, itse käyn kyllä lukemassa päivittäin, mutta kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle. Eka neuvola takana ja...
  2. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa uudet! Mukavasti täältä meikäläisenkin seudulta (synnärinä Seks) porukkaa! =) Neuvola varattu ja pääsen jo 24.10. (silloin rv 8+2). Ultraavat siellä ekan kerran eli sit varmistuu onko masussa elämää. Jaksuja kaikille joilla noita ikäviä vuotoja, on tämä alku yhtä murhetta! : /...
  3. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voi ei, pahoittelut Slottade! :hug: Tuleeko vuotoa oikein kunnolla?
  4. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mä palasin kuukausi sitten töihin 2v. hoitovapaan jälkeen ja teen 30h/vk eli oon osittaisella hoitovapaalla. Tosi mukava oli palata töihin, mut kyllä sitä on taas kiva jäädä mammalomalle kesän kynnyksellä! =) Muuten tänne ei ihmeitä, iltaisin kans kova turvotus masussa.
  5. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ihanaa lauantai-aamupäivää kaikille! Meillä ainakin paistelee aurinko täällä Pohjanmaalla, hyvä ulkoiluilma! :) Se olis poks 5+0 tänään, kyllä tämä alku menee sitten hitaasti.. Ensi viikolla olisi sitten taas yksi virstanpylväs takana, kun pikkuisen sydän alkaa lyödä. Täällä ei mitään...
  6. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Hieno pino DingeLiDong! =) Mä yritän sinnitellä ilman varhaisultraa ekaan neuvolakäyntiin, meillä päin kun ultrataan neuvolassa jo ekan kerran. Eka neuvola on kuulemma nykyään vasta rv9-10, kun kahden ekan lapsen aikaan se oli rv8. Aattelinkin soitella aikaa vasta joskus rv7, eipähän tarvi...
  7. H

    Kesäkuisia 2012?

    Täällähän on porukka lisääntynyt, tervetuloa uudet! :) Mulla oireina väsymys, palelu, pieni masun ja ristiselän juilinta, jatkuva pissahätä + tissit alkaa pikkuhiljaa kipeytyä. Lisäksi valkkaria tulee enemmän kuin omiksi tarpeiksi, koko ajan saa käydä tarkistamassa ettei vaan menkat alkaneet...
  8. H

    Kesäkuisia 2012?

    Tohtisko sitä jo ilmoittautua, eka haamu saatu torstaina ja tänään 4+0 kunnon plussa. LA olis 2.6. ja kolmas lapsukainen kyseessä. :heart:

Yhteistyössä