Kesäkuisia 2012?

Joko muita löytyy? :)
Mulla menkoista laskettuna LA 1.6 vaikka epäilen että saattaa siirtyä ultrassa toukokuun puolelle, mut tällä mennään nyt!

CB digi antoi aamulla tuloksen "raskaana 2-3" ja neljättä kullannuppua ootellaan nyt sitten, ja kuopuksen kanssa ikäeroa tulis noin 1v7kk :heart:
 
Eiköhän tänne ala kesäkuisia kohta kerääntyä :) Hassua, koska itse tulin vilkaisemaan löytyykö sellaista ketjua jo - meillä vasta varovasti toivotaan josko tässä kuussa tulisi plussa... :) Ehkä me ollaan vielä samassa ketjussa sun kanssa odottamassa kesä(kuun)vauvojamme :wave:
 
Kiitos :heart: Onnea myös sulle DingeLiDong :heart:

Tän aamun digi anto tuloksen raskaana 2-3 :heart: Lisäks oon keskiviikkona, eilen ja tänään tehnyt yhteensä 6 viivatestiä. Kaikista ne kaksi viivaa löytyy, eli kai se on pakko uskoa et raskaana ollaan :heart: :D
 
Kiitos :) Mulla on early-testi odottelemassa, viikon kuluttua testaillaan.

Toivottavasti voin ilmoittautua mukaan "teidän pinoon" ;)

ps. Oletteko muuten testailleet ovulaatiota? Ja saaneet plussan ennen tätä raskausplussaa?
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Hippu3, PilliPöllö ja DingeliDong.

Itse sain tänään tosi herkkään testiin haamujenhaamujen, joten mahdollisuus on :). Ensi viikolla viimeistään selviää lisää. LA olisi mielestäni 4.6, jos viiva nyt tuosta vahvenee ja homma etenee ...
 
Kiitos onnitteluista :heart:

Onnea hippu3 ja Chance ja tervetuloa porukkaan :heart:


Esikko ollut perjantaista asti pois kotoo, huomenna tulee takasin. Ikäväkin on jo vähän, vaikka taas kun se kotiin tulee niin miettii et miks oli ikävä ku jätkä tekee kaiken mitä kielletään ja kiukkuaa ja temppuilee :D Huoh :D
 
Kiitos Pillipöllö! Toivottavasti voin jäädä pysyvästi tänne. Pelkoa vähän on pari km:ää kokeneena valitettavasti.

Ajattelin myös tuota pinoa ja mietin, että voikun sille keksittäisi joku vähemmän imelä nimi kuin Kesäkuun kullannuput, joka näyttää olevan ollut tämän vuoden kesäkuun pinon nimi. Mutten ainakaan itse ole keksinyt vielä mitään nasevaa.
 
Moiks, mä lirauttelin torstaina testiin selkeän plussan, viivat tuli heti kun olin ottanut testin pois suihkusta :) Sit perjantaina tein Cleat Blue viikkonäytöllisen testin ja sen mukaan oisin jotain 5+
Ongelmahan on se et mun esikoinen on nyt vähän päälle 9kk ja imetyksen lopetin 7.8. Ja menkkoja ei oo tullut ollenkaan synnytyksen jälkeen... Lapsi on hyvin tervetullut <3 Esikoista tehtiin enemmän ja vähemmän viis vuotta, viimesen vuoden yritettiin oikeen kunnolla ja haettiin terot ja clomit käyttöön, toisella clomi kierrolla tärppäs :) Sen takia ei olla käytetty ehkäisyä koska toinen ja viimeinen lapsi olisi tervetullut niin pian kun mahdollista. Ei todellakaan ootettu et tärppäis näin äkkiä ja luomuna!! Mut nyt pelkään et menee kesken kun ne menkat jäi välistä... :( Mut sori jaarittelut, mä soittelen huomenna neuvolaan niin varmaan saan ajan ultraan vähän aijemmin :) Ja onnea muille plussanneille!

Julia ja ylläri
 
Onnea Julia ja kiitos DingeliDong.

Oisko Kesäkuun kaivatut kelvollinen, jos tuo edellinen on Toukokuun toivotut.. No en tiedä, onko se yhtään vähemmän imelämpi kuin ne kullannuput.

Onko teillä muuten oireita mitään? Itselläni ollut päänsärkyä jo pari päivää ja olen jo melkein sortumaisillani Panadoliin, mutta yrittänyt vielä sinnitellä. Ihan karseeta, jos tätä nyt jatkuu ptikään tai vaikka koko alkukolmanneksen ajan. Onks vinkkejä, mikä voisi auttaa? Olen todennut että ulkona liikkuminen vähän lievittää, muttei nyt sielläkään koko ajan voi olla.
 
Onnea Julialle :)

Oireista, mulla on ollu jo ajottaista pahoinvointia. Kauhulla odotankin sen oksentelun alkamista. Viimeks se kesti rv8-19, ympäri vuorokauden. Mä vielä kyllä elättelen toivoa et selviäisin helpommalla tällä kertaa!

Chance älä suotta liian kauan kärvistele sen päänsäryn kanssa. Saattaa mennä lopulta niin pahaks ettei Panadolit enää autakaan. Vauvalle siitä panadolista ei kuitenkaan ole mitään haittaa.

Jos kukaan muu ei halua niin mä voin koittaa tehdä sen pinon. Mä vaan mietin et suoriudunko siitä päivittämisestä kunnialla jos alan voimaan kovin huonosti, mut sittehän sen näkis.
 
DingeLiDong, voihan sitä sit päivittäjää vaihtaa, jos sulla olot huononee :)

Ainiin, hemmetti, mä otin eilen illalla buranaa päänsärkyyn, en edes muistanu ettei sais buranaa ottaa. Täytyykin heti huomenna hakee Panadolia, etten enää toista kertaa buranaa napsi!

Mulla oli tänään ekaa kertaa sellanen ällötys olo, kun en ollut syönyt. Toivon, ettei mee oksentamiseen asti missään vaiheessa.
Naama kukkii, niin kun esikoisestakin sillon joskus.
Tissit on arat, alkuun oli vaan nännit kosketusarat, mut nyt koko tissit. :)
 

Yhteistyössä