Hakutulokset

1. E

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kysyisin teiltä kokeneemmilta testaajilta, onko normaalia kun Apteekin omassa raskaustestissä käy näin: Aamulla kun testasin, niin pissan imeytyessä testialueen läpi, tuli heti näkyviin sekä testi- että kontrolliviiva. Kuitenkin kun värjäytynyt tausta alkoi muuttua valkoiseksi, hävisi myös...
  2. E

rfsu-raskaustesti, viivanpaikkaa vai eikö?

Ei ole plussaa näkynyt vieläkään, testasin pregcheckillä 4 päivää myöhemmin, kylläkin laimeasta iltapissasta. Raskausoireet, siis lähinnä omituiset tuntemukset ja nippailut vatsassa ja alaselkäjumi jatkuu. Olen kyllä kallistumassa siihen, että todennäköisemmin kuin raskaus, niin minua vaivaa...
  3. E

Haamujen esiäitejä testeihin saaneet!

Moikka, En halua mitenkään teitä muita lannistaa ja varmasti osan haaleista haaleimmatkin haamut on voinut plussaksi muuttua, mutta.. Olen nyt kaksi viikkoa kuvitellut olevani raskaan ja tehnyt melkein kymmenkunta testiä (hullua tiedän, mutta kun hurahtaa niin hurahtaa:headwall: ). Näistä...
  4. E

rfsu-raskaustesti, viivanpaikkaa vai eikö?

Moikka, Päätin herätellä tätä ketjua josko olisi uusia RFSU kuulumisia. Itse sain siis toissa aamuna RFSU testiin näkyviin viivan tuon 30 minuutin testiajan sisällä. Viiva näkyi testiajan loppuun asti ja tummeni koko ajan. Siltikään se ei ollut mikään kirkkaan punainen. Lähin sitten ystävälleni...
  5. E

Kuvia plussatesteistä

Hei, Olen uusi foorumilla ja päätin tulla kyselemään mieltäni askarruttavasta asiasta, kun googlettamalla ei oikein tietoa löydy. Eli jännäilen tässä olisiko vauva tulossa ja tein RFSU:n testin tänä aamuna. Testissähän sanotaan, että tulos on luettavissa 5 minuutin jälkeen ja sitä ei saa lukea...
  6. E

raskaana vai ei...

Hei, Olen uusi foorumilla ja päätin tulla kyselemään mieltäni askarruttavasta asiasta, kun googlettamalla ei oikein tietoa löydy. Eli jännäilen tässä olisiko vauva tulossa ja tein RFSU:n testin tänä aamuna. Testissähän sanotaan, että tulos on luettavissa 5 minuutin jälkeen ja sitä ei saa...

Yhteistyössä