raskaana vai ei...

Ollaan kovasti mieheni kanssa yritetty tehdä vauvaa ja nyt menkkani alkoivat tosin niukempana(ehkä rkl:n päivässä) ja vuoto on vaalean ruskeaa. Yleensä menkkani on hyvin runsaat. Nyt mietin voiko kyseessä olla ns.valemenkat?
Onko kenelläkään käynnyt niin että testi näyttää eka negaa ja myöhemmin plussaa oletettujen valemenkkojen jälkeen??

Viimeksi muokattu:
Mitkä kp:t sulla on? Itsellä ei kokemusta ns. valemenkoista, en tipan tippaa vuotanut edes tuulimunasta viikon 12 kaavintaan mennessä :/ Raskaustesti näytti plussaa tuolloinkin jo hyvissä ajoin. Kaikki kai on mahdollista, tsemppiä sinulle!

Tirriäine: Mulla kk:t alkoi niukkoine viime pe ja tuolloin 10-herkkyyden r-testi näytti negaa. Koska vuoto oli tosi vähäistä lauantaina, tein taas uuden testin (herkkyys 20 ?) lauantaina ja tulos oli haalea plussa. Plussa on voimistunut koko ajan (testit vielä su ja ma). Nyt cb:n digikin näyttää plussaa ja viikkoja 1-2. Nuorinta lastani odottaessa minulla oli erilaisia ajoittaisia vuotoja rv 12 asti.

onnea sinulle Eemas!!! :hug: Vuotoni tosiaan kesti kokonaiset 2 päivää ja tuli todella vähän!!Tänään tein taas cb:n raskaustestin ja edelleen näyttää negatiivista.. :'( eikai tässä muu auta kun uskoa että ei ole vauvaa tulossa ainakaan vielä...

Hei,
Olen uusi foorumilla ja päätin tulla kyselemään mieltäni askarruttavasta asiasta, kun
googlettamalla ei oikein tietoa löydy. Eli jännäilen tässä olisiko vauva tulossa ja tein
RFSU:n testin tänä aamuna. Testissähän sanotaan, että tulos on luettavissa 5 minuutin
jälkeen ja sitä ei saa lukea enää 30 minuutin jälkeen. No, testiin tuli siis näkyviin
selvästi havaittavissa oleva toinen viiva n. 15 minuutin kohdalla. Se tummeni loppuaikaa
kohden, väristä en kyllä mene vannomaan mikä oli, mutta katosi sitten n. 50 minuuttia
testin tekemisen jälkeen. Eli onko tuo 30 minuutin sisään näkynyt viiva nyt sitten plussa
vaikka katosi? olen aina luullut, että plussa jää näkyviin? Olen kyllä lukenut RFSU:n antavan
vääriä haamuja mutta missään ei puhuta katoavista viivoista?

kiitos jos joku voi auttaa, ja onnea plussailuun!

Hei,

Tarvitsisin kipeäasti apuanne ja rekisteröidyinkin sen vuoksi :) En nyt tiedä, mitä pitäisi uskoa, kuviteltuja oireita on ollut, mahan nippailuja yms jo monta päivää, mutta menkat eivät vaan ole alkaneet. Asiaa ei helpota, etten kuollaksenikaan muista, milloin minulla on viimeksi olleet menkat, joten en tiedä ovatko ne edes myöhässä vielä. Sen verran hajulla kuitenkin olen, että näinä päivinä pitäisi alkaa.

Tein äsken citymarketista ostetun pregcheck testin ja minua mietityttääkin tällä hetkellä, mihin kohtaan tarkalleen ottaen sen The viivan pitäisi tulla? Yritin noista ohjeista selvittää, mutta niissä tuo viiva tuntuu olevan lähempänä kontrolliviivaa, kuin omani. Minulla tuo toinen viiva(?) pärähti kyllä tikulle alle minuutissa ja siinä se on pysynyt, mutta mietin, että kuuluuko sen olla siinä? Onko siinä jokin tikun taitekohta tms? Olisin todella kiitollinen avustanne, jos joku on kyseistä testiä käyttänyt ja osaa neuvoa.

linkki kuvaan: http://uppaa.net/img/001/img0719.jpg

Yhteistyössä