rfsu-raskaustesti, viivanpaikkaa vai eikö?

Ei ole plussaa näkynyt vieläkään, testasin pregcheckillä 4 päivää myöhemmin, kylläkin laimeasta iltapissasta. Raskausoireet, siis lähinnä omituiset tuntemukset ja nippailut vatsassa ja alaselkäjumi jatkuu. Olen kyllä kallistumassa siihen, että todennäköisemmin kuin raskaus, niin minua vaivaa virtsatietulehdus tms. Tai sitten olen niitä harvinaisuuksia, joilla hcg ei vaan erity virtsaan.

Viimeksi muokattu:
"minä"
Kyllä niissä näkyy viivanpaikka kun pyörittelee eri valoissa. Mut ei se punainen ole, viiva erottuu koska se on erivärinen (lähes väritön) kun tausta. Haalea vaalaenpunainen viiva vahvistuu tummemaks kun tekee uuden testin muutaman päivän päästä. Olen tehnyt miljoona testiä joista 6 positiivista..kyllä haalean plussan erottaa pelkästä viivanpaikasta :)

"ninna"
Ite oon tehny nyt 3 rfsu:n raskaustestiä. Ei näy mittään, mutta juuri kun on heittämässä testiä pois, huomaakin että siellä on ne kaksi viivaa! Ja juuri sen puolen tunnin sisään. Mutta tunnin päästä ei näy taas mitään. Tulos vain katoaa. Raskausoireita on närästyksestä pahoinvointiin ja voi jessus miten kipeät rinnat on. Maidontuotanto edellisestä lapsesta ei ole vielä täysin hiipunut, mutta nyt tavallaan lähti aivan uuteen nousuun. Vaan kun ei tiedä mitä uskois! Mulla on yksi kohdunuloinen raskaus takana viime kesältä ja tietenkin pelko on että tapaus uusiutuu... ja helppoahan se olis soittaa neuvolaan ja pyytää sieltä apuja, mutta se miten he sielä mua viimeksi kohteli kun oli tuo kohdunulkonen ja joutu vaatimalla vaatimaan apua itelleen, ni ei ole mieli kovin korkealla taikka se luottamuskaan. :(

"Meiju"
Jos joku tänne vielä eksyy (eksyinhän itsekin :p) niin jaan oman rfsu-kokemukseni.

Hormonikierukan takia ovat menkat jääneet pois, joten tein varmuuden vuoksi rutiininomaisen raskaustestin kun mielialat olivat vaihdelleet ja rinnat olivat arat. Sain kunnon sätkyn kun rfsu:n testi näytti heti kastamisen jälkeen kontrolliviivan lisäksi himmeää viivaa testiviivan kohdalla, ja viiva pysyi näkyvissä ainakin puoli tuntia. Kävin heti ostamassa toisen raskaustestin, joka näytti negaa. Kierukan takia TK katsoi hyväksi varmistaa verikokeella etten ole raskaana, ja verikokeen tulos oli kaikeksi helpotukseksi negatiivinen.

Täälläkin siis kokemusta haaleasta väärästä positiivisesta. En muista enää, oliko viiva harmaa vai punertava.

Yhteistyössä