Hakutulokset

  1. Seinäruusunen

    Miten menee väistämisvelvollisuus tällasessa tapauksessa?

    Kyllä se on T-risteys, huoltoasemalle ei ole ajokaistaa, vaan se on heti siinä tien vieressä.
  2. Seinäruusunen

    Miten menee väistämisvelvollisuus tällasessa tapauksessa?

    Oikea vastaus on: huoltoaseman pihasta, niinkuin mistä tahansa piha-alueelta tuleva väistää kaikkea muuta liikennettä. Eli hänen on odotettava, että minä sieltä kolmion takaa olen tullut ja kääntynyt vasemmalle, ja vasta sitten hän saa tulla tielle sieltä pihasta. Olen kysynyt tämän...
  3. Seinäruusunen

    Miten menee väistämisvelvollisuus tällasessa tapauksessa?

    Olen tulossa T-risteykseen. Aikomuksenani kääntyä vasemmalle. Minulla on kolmio. Huoltoaseman pihasta on tulossa auto, joka on ajamassa suoraan ja aikoo jatkaa siis siihen suuntaan, mistä minä tulin.
  4. Seinäruusunen

    Miten menee väistämisvelvollisuus tällasessa tapauksessa?

    Okei netskuli, yksi a korjattu e:ksi, eli näin.. Olen kääntymässä vasemmalle.
  5. Seinäruusunen

    Miten menee väistämisvelvollisuus tällasessa tapauksessa?

    Tulen autolla T-risteykseen, ja olen kääntymässä siitä vasemmalle. Minulla on kolmio. Vastapäätä T-risteystä on huoltoasema, josta tuleva auto on ajamassa suoraan (siis siihen suuntaan, josta minä olin tulossa). Kysymys: Kuka saa mennä ensin.
  6. Seinäruusunen

    Mitä maksaa havrex?

    --------
  7. Seinäruusunen

    FISHER PRICEn kassakoneeseen lisää kolikoita?

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=69175221
  8. Seinäruusunen

    --

    ---
  9. Seinäruusunen

    Millaisen kakkusen vois tehdä matalaan nalle-silikonivuokaan Jouluksi?

    Tee esim. banaanikakku ja laita siihen joku keltainen kuorrute, niin sopii kahvipäytäänkin. Glögihyytelökakkua ehdotan, jos kyseessä on irtopohjavuoka.
  10. Seinäruusunen

    Joulupöytään lihapullia - reseptiehdotuksia?

    Joulupöytään laitetaan lapsia varten lihapullia, aikuisillekin ne maistuvat. Mikä on sinun lempireseptisi cocktail-lihapullille?
  11. Seinäruusunen

    g.Lasten kommentteja

    Meidän poika näki kaupassa mustaihoisen naisen. Jäi seisomaan paikalleen keskelle käytävää, tuijotti, tuijotti, ei havahtunut mihinkään minun tai isänsä puhutteluun. Lopulta tämä musta nainen itse selitti lapselle, että hän on vähän eri värinen. =)
  12. Seinäruusunen

    mistä sais ostettua sellasia pissasuojia

    Tenakaupasta. :) http://www.tenakauppa.fi/index.php?cPath=100_101
  13. Seinäruusunen

    G. minkä ikäinen olit kun

    21 v, ja saman äijän kanssa edelleen, nyt jo 22 v ajan. Moniko teistä alle 16-v neitsyytensä antaneista on vielä saman kaverin kanssa?
  14. Seinäruusunen

    Kertokaa "kukkanimiä"

    Amaryllis Angervo Apila Aralia Arnikki Asteri Atsalea Aurankukka uringonkukka Daalia Eerika Esikko Hortensia Iiris Kalla Kamomilla Kanerva Karpalo Kielo Kissanminttu Kukka Kullero Lehdokki Lemmikki Lilja Linnea Lootus Lumimarja Lumme Lumpeenkukka Lupiini Merivuokko Mesimarja Metsätähti...

Yhteistyössä