g.Lasten kommentteja

Oltiin lauantaina kaupassa ja oli 2,5vuotias tyttö matkassa. Tyttö karkas. Ja jäi tuijottamaan vanhempaa mieshenkilöä. Ja ku pääsin tytön viereen niin tyttö tuumas ja osotti sormella
-äiti, kato tuossa on setä.

Minua hävetti totisesti, mutta miestä vaan naurattaa. ja ku tuli uudestaan vastaan niin hymyili vaan tytölle.
 
Meidän poika näki kaupassa mustaihoisen naisen. Jäi seisomaan paikalleen keskelle käytävää, tuijotti, tuijotti, ei havahtunut mihinkään minun tai isänsä puhutteluun. Lopulta tämä musta nainen itse selitti lapselle, että hän on vähän eri värinen. =)
 
Mentiin täällä paikalliselle kirpputorille, ja äitini tokaisi ovella että mennään paikkaan jossa on paljon romua ...

Kiersimme paikan ja poika tokas just siinä kassalla että ei täällä mitään romua ollut ... :whistle:
 
No toi nuorin ei sano vielä mitään (1v5kk), mutta kerhossa oli hyvä, kun oli muovikuusi ja sähkökynttilät, niin likka meni kuusen viereen ja ojensi kättään mulle ja irvisti tuskaisesti ja sitten alko puhaltaan sähkökynttilöitä sammuksiin. Meinas, että hui kun polttaa, täytyy äiti sammuttaa ne kynttilät. :D :heart:

Ja tyttö 4v puhuu vallan UUDELEISTA, vaikka ne on siis Nuudeleita. Ripuli on lipuri. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
No toi nuorin ei sano vielä mitään (1v5kk), mutta kerhossa oli hyvä, kun oli muovikuusi ja sähkökynttilät, niin likka meni kuusen viereen ja ojensi kättään mulle ja irvisti tuskaisesti ja sitten alko puhaltaan sähkökynttilöitä sammuksiin. Meinas, että hui kun polttaa, täytyy äiti sammuttaa ne kynttilät. :D :heart:

Ja tyttö 4v puhuu vallan UUDELEISTA, vaikka ne on siis Nuudeleita. Ripuli on lipuri. :D
Heh, tuli tosta mieleen kun serkkupojalle pienenä kirjain oli kierain, orava oli ovara ja vihreä oli rihveä :D

Ja serkkutytölle bb:n Punkki on munkki.

 
Lumikuningatar
Meillä tyttö kun oli aikansa kuunnellu isänsä juputtamista että veitset on niin tylsät oli hakenun olkkarista kynänterottimen. Isä oli sit tiedustellu että mitä hän tällä tekee oli tyttö tokassu että terota ne (veitset siis).

Toinen juttu olki vuosi sitten kun tyttö hoksas kummitätin luona pöydän päässä sähkökynttelikön ja alko puhaltaan niitä sammuksiin. Ne ilmeet oli näkemisn arvosia kun ensin ei sammunu millään vaikka kuin puhaltaa ja sit ne yhtäkkiä puhalluksesta sammuuki (tätin mies sammutti katkaisijasta kynttelikön). Ikää sillon oli 2v.
 
Meidän neiti taisi olla 2.5v touhusi yläkerassa jotain ja menin katsomaan oli rasvannut itsensä jalat käsivarret ja kasvot -hammastahnalla hölmistyneenä katselin kauniin sinistä tyttöä niin totesi minä vähän rasvasin on niin kuiva iho.
 
oon varmaan jo aiemmin kertonu tän mut joskus vuosia sitten oltiin vapputorilla ja nähtiin tummaihonen mies niin pikkuveli meinas et "ton täytyy olla kyllä joko ruotsalainen tai intialainen",kysyin et mistä niin päättelee niin kuulemma ei suomessa niin hyvää rusketusta saa :D
 
oltiin täs tytön (3v5kk) 50-vuotis päivillä. Neiti katseli vähän aikaa päivänsankarin siskoa (on taiteilija ja sen kyllä näkee) ja kysy kaveriltaan (4v), mikä tuo on? vähän aikaa tytöt siinä pohti kunnes meän neiti tuli sanomaan mulle et äiti kato noita
kyllä mulla muuten hävetti :ashamed: :LOL:
 
Mennäänpä 70-luvun loppupuolelle. Veljeni oli pieni nassikka, ehkä 3-4 v. Äitini oli hänen kanssaan verotoimistossa ja nosti pojan tiskille istumaan, että pysyisi paikoillaan. Veljenipä katsoikin virkailijaa hyvin vakavissaan ja osoitti häntä kohti sormellaan, sanoen; "Katoppa äiti, iso möllykkä ukko..".

Äitini on meinannut vajota maan alle...


:LOL:
 
Noita on ja vaikka kuinka.

Päivänä eräänä 4v halusi selata kesäisiä mökkikuvia isotädin mökiltä.
Hetken päästä juoksi mun luoksen kourassa iso pärstäkuva isotädistä.
"Äiti, kato! Isotädin silmiin on syttynyt toivon ikuinen liekki!"
(Yritin nauraa hiljaa sisäänpäin.)

Nyt se on jo useamman päivän välillä kysellyt:
"Mutsi, voitko antaa mulle uuden tilaisuuden?"
(En ole vielä selvittänyt, mihin liittyen, mutta olen kyllä luvannut antaa :))

Itse olen kysellyt faijalta pienenä mm.
sumuisena päivän:
"Faija. Miten täällä voi olla näin kauhean kiehuneen näköistä?"

ja maalla käydessä nähnyt ensimmäistä kertaa lehmiä.
"Mitä ihmeitä nuo omituiset oprotukset oikein on?"
 

Yhteistyössä