mistä sais ostettua sellasia pissasuojia

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mitä käytetään vanhainkodeissa? meillä tuo reilu 4v pissailee, välillä oli vaippa monena yönä kuiva ja nyt ollaan oltu ilman koska lapsi ei tahdo laittaa enään vaippaa mielellään. nyt vaan tullut taas monta pissaa yöllä, heti kun nukahtaa niin 1h päästä jo eka pissa tullut. ja käy aina ennen nukkumista pissalla. tulee vaan tosi paljon pyykkiä niin mietinkin et saako kertakäyttösiä suojia lakanaan mistään ostettua?
 
Vaniljatäti
En tiedä... mutta kannattaisiko yrittää neuvolan kanssa hoitaa tuota ongelmaa? Onhan niitä sellaisia erikoislakanoita, joiden avulla lapsi herää kun pissa tulee ja oppii tunnistamaan sen. Tuli vaan mieleen, että jos menee niin mukavaksi hyvillä suojilla, että voiko se hidastaa kuivaksi oppimista? Ymmärrän kyllä hyvin, että tuo öinen lakanarumba väsyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
En tiedä... mutta kannattaisiko yrittää neuvolan kanssa hoitaa tuota ongelmaa? Onhan niitä sellaisia erikoislakanoita, joiden avulla lapsi herää kun pissa tulee ja oppii tunnistamaan sen. Tuli vaan mieleen, että jos menee niin mukavaksi hyvillä suojilla, että voiko se hidastaa kuivaksi oppimista? Ymmärrän kyllä hyvin, että tuo öinen lakanarumba väsyttää.
Minä ole kans tässä miettiny ku meidän vanhin on 4,5v ja joka yö kastelee ja on pakko olla vaippa. Päivä kuiva on ollut jo vaja 2vuotiaasta asti.
Et mitä mä tekisin tuon kans. Ku ollaan välillä kokeiltu ilman vaippaa mut aina on sänky märkä.
Ja poikaa hävettä totisesti ku 2v ja 3v on kuivia.
Olen yrittäny olla hilja asiasta ja en puhu pojan kuullen.On tosi nolo tilanne.
 
näitäkö??
jos sä tarkotat sellasia mis on alla muovia, hitusen täytettä ja päällä kuitukangas niin niitä tekee muumi ja ovat vauvan tuotteissa. ne taitaa olla viralliselta nimeltä jotain tyyliin kertakäyttö hoitoalusta
 

Yhteistyössä