Hakutulokset

  1. J

    Perhe-elämää meillä.

    En todellakaan tiedä itsekkään, miksi roikun tässä suhteessa, koska mikään ei tule muuttumaan! Vaikuttaa siltä että nainen on todellakin ollut erittäin epätoivoinen! Ja minusta kaikista epätoivoisinta on juuri tuo että valehdellaan että ollaan raskaana, että sais huomiota ym siltä mieheltä...
  2. J

    Perhe-elämää meillä.

    Hei! Oli pakko kirjottaa, alkutilanteenne miehenne kans ja hänen ex kuullosti niin samalta ku meillä!! :D Siis maailman rasittavin tilanne.. Ensin ex kaipailee takas ja sekottaa meijän välejä. Sitte ku siitä päästiin, tuli toinen nainen. Meille on tulossa lokakuussa kans lapsi. Pari viikkoa...
  3. J

    Olen niin onnellinen! Vauva keväälle 2014!

    Paljon onnea yritykseen! :) Mä olin ilman ehkäsyä 2vuotta enkä tullut raskaaksi, "tuomioksi" sain etten tule saamaan koskaan lapsia. No, kovista menkkakivuista johtuvista syistä alotin pillerit joulukuun viimeinen päivä, neljä viikkoa sen jälkeen sain tietää olevani raskaana. :) Nyt rv 18+3 :heart:
  4. J

    Onnellinen, onneton

    Olisin jo pyytänyt, mutta.. Mies sanoi että jos saa jostain kuulla että olen ottanut tähän naiseen yhteyttä, niin hän suuttuu minulle. Mutta eihän hänellä ole syytä suuttua mulle koska itse on tehnyt niin kusisesti eikä itse suostu puhumaan asiasta! Mutta jos mies ei ala pikku hiljaa...
  5. J

    Ihastunut ystävään

    Minulla oli kerran vähän samanlainen tapaus. Kerroin miehelle tunteista, tiesin että hän ei vastaa tunteisiin, mutta kysyin häneltä ennen kun kerroin tunteistani, että eihän ystävyyttämme voisi mikään pilata, ei mikään. Hän vastasi että ei tietenkään, ei vaikka oisit rakastunut minuun! No, näin...
  6. J

    Ihastunut ystävään

    Sinuna kertoisin tunteistasi hänelle. :) Tietäisitpä sitä kautta myös, että haluaisiko hänki sinusta enemmän. Koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua! :)
  7. J

    Onnellinen, onneton

    Sori sekava teksti, mulla vaan niin kiehuuuuu
  8. J

    Onnellinen, onneton

    Pakko päästä purkaan tänne. En kehtaa puhua tästä ystäville, en kenellekkään! Tilanne on näin, että olen raskaana, puolessa välissä. Lapsen isän kanssa olemme pyörineet yhdessä 9kk, mutta emme ole virallisesti parisuhteessa.. Lapsen isä ei ole mitään luotettavaa tyyppiä, olen tiennyt sen...
  9. J

    Syysmasut 2013

    Nyt on alkanu tuntuun ihan uskomattoman paljo liikkeitä, miten voiki olla nuin vilkas... :D Varmaan isäänsä tullut! ;)
  10. J

    Syysmasut 2013

    Mää tunsin ekat liikkeet 16+ jotaki, eli ei linnie välttämättä enää kauaa mee :) Mutta toisin sitte mun kaverilla, se tunsi ekat liikkeet, sellaset tosi hennot vasta 20+ jotaki. Vaihtelee paljo!
  11. J

    Syysmasut 2013

    Mää tunsin eilen vihdoin ja viimein ihan kunnolla pari potkua, voi mikä riemu siitä repes, ihanaa! :D <3 Viikkoja on nyt 17+3! :)
  12. J

    Syysmasut 2013

    Muistatko millä viikolla tunsit ekat liikkeet? :) Mää ainakin kovasti juttelen vauvalle, isä sitäkin enemmän <3
  13. J

    Syysmasut 2013

    Mä oon ostanu sellasia et menee molemmille! :) Osa mitä kaverit on tuonu, on sit vähä poikamaisia! (: Joo, kyllä ne kannattaa hommata ;D
  14. J

    Syysmasut 2013

    Joo määki haluan aina vaan uudestaan ja uudestaan kuulla ne sydänäänet! :D Siis meillä on hommattuna jo kaikki muut paitsi vaunut! :D Saanu kavereilta. :) Oon niin malttamaton että oon ite ostanu jo vähä vaatteitaki! :D
  15. J

    Syysmasut 2013

    Täällä ollaan rv 16+5 ja mulla on nyt kans parin päivän aikana muutaman kerran tuntunu tuo ns elohiiri! =) Mää kans mietin vähä väliä että oonkohan mää raskaana.. :D Masu on alkanu kasvaan jo kivasti. Tosi kovasti sellanen poika olo. En oo koskaan ollu mikään makeen ystävä, mutta nyt en voi...
  16. J

    Syysmasut 2013

    Mikäs teillä on vointi? Onko masut alkanu kasvaan? :)
  17. J

    Syysmasut 2013

    Täälläki on ollu melko ristiriitasia tunteita. Mutta jospa näihin tottus. :D Onnea 3ssi kihlautumisesta ja masuasukista! :hug:
  18. J

    Syysmasut 2013

    Kiitos Hanna12! :D Motivaatio alkaa täälläki olla kyllä kohillaan, hermot ei. :D
  19. J

    Syysmasut 2013

    hanna12, täällä kans tupakin lopettamisen kans tuskaillaan! :D Ennen poltin sen 15-20 tupakkia päiväsä, nyt oon onneks saanu oltua ilmanki, joskus saattanu puolikkaan tupakin polttaa jos on oikiasti ollu hermot tosi kireellä. Onneksi siitä tulee vaan niin huono olo että ei voi polttaa! :D
  20. J

    Syysmasut 2013

    Onnea plussanneille! :) Täällä viikkoja 4+6 :heart: Keskenmenoja 2 takana, joten eka neuvola 11.2 ja mahd. nopeaa sit varhaisultra.

Yhteistyössä