Onnellinen, onneton

j.j
Pakko päästä purkaan tänne. En kehtaa puhua tästä ystäville, en kenellekkään!
Tilanne on näin, että olen raskaana, puolessa välissä. Lapsen isän kanssa olemme pyörineet yhdessä 9kk, mutta emme ole virallisesti parisuhteessa..
Lapsen isä ei ole mitään luotettavaa tyyppiä, olen tiennyt sen aina.
Alkuaikoina hän kävi erään toisen luona josta kertoi sitten mulle. Tämä oli kuulemma ollut pelkkää seksiä, jota ei tapahdu enään.
Juttumme oli jo niin pohjalla että päätimme jättää asian sikseen. Pari päivää ja totesimme ettemme voi olla ilman toisia. No, sitten tulin raskaaksi.
Eipä kauaakaan, kun ukko tuli kotiin, kertoen että tämä jonka tykönä hän alkuaikoina kävi, on hänelle raskaana! Prkl, että mulla kiehu! En osannut olla miehelle vihainen, vaan sille naiselle. Luojan kiitos nainen aikoi tehdä abortin ja he eivät aio olla enää missään tekemisissä.
Mies ei kerro minulle onko tämä heidän juttu ollut meneillään koko ajan, vai onko hän vain taas tän yhden kerran käynyt häntä naimassa..

Mitä mieltä ootte,kannattasko mun kysyä tältä naiselta, mikä tämä juttu on ollut ja kauanko tämä on kestänyt?

Tämän jälkeen meillä on mennyt erittäin hyvin. On päiviä jolloin olen maáilman onnellisin raskaana oleva nainen. Mutta sydämestäni puristaa kun muistan tämän, että mies oli laittanu toisen naisen raskaaksi vaikka minä odotin jo hänelle lasta ja rakastan häntä enempi kuin koskaan. En ole ikinä mäkättänyt hänelle mistään, tietenki suuttunu ja yhteen on otettu, mutta miksi hän tekee näin minulle..

Onko muilla kokemuksia tälläisistä tilanteista? Tiedän, että kaikista järkevintä olisi antaa miehen mennä, mutta en voi. Minua sattuu koko ajan, aivan sama mitä teen. :(
Tää kaipais haleja ja tukea, mutta mistä sitä ku en tästä voi kellekkään läheiselle puhua.. :(
 
Inhottava tilanne :| Minä kannustaisin sinua ottamaan yhteyttä tähän toiseen naiseen (jos vain suinkin mahdollista) ja pyytää vaikka kahville kahden kesken. Samalla opit varmasti tuntemaan miehesikin paremmin. Koeta pitää pää kylmänä!
 
j.j
Olisin jo pyytänyt, mutta.. Mies sanoi että jos saa jostain kuulla että olen ottanut tähän naiseen yhteyttä, niin hän suuttuu minulle. Mutta eihän hänellä ole syytä suuttua mulle koska itse on tehnyt niin kusisesti eikä itse suostu puhumaan asiasta!
Mutta jos mies ei ala pikku hiljaa kertomaan, niin otan yhteyttä tähän naiseen.
Koitetaan!
 

Yhteistyössä