Hakutulokset

  1. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    hei kaikille ja kiitos onnitteluista.. poika tosiaan syntyi itsenäisyyspäivänä.. 51 cm 3,8 kg.. synnytys meni hyvin.. alkoi kotona poltoilla ja sairaalassa yöllä päästiin suoraan saliin.. ponnistusvaihe oli noin puoli tuntia ja pahemmilta repeämiltä vältyttiin.. olin aika virkeä synnytyksen...
  2. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Poika tuli itsenäisyyspäivänä.palataan
  3. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Hei kaikille.. Ehjänä =) ollaan edelleenkin.. Voimia myös lauwralle..ei ole reilua menoa työmaalla sielläpäin :hug:..mutta isot onnittelut tytöstä..:heart:
  4. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    heippa kaikille;) täälllä ollaan vielä ehjänä.. 38 poksuttu ja vaavi alhaalla valmiina..että kun vaan hän haluaa tulla niin sitten otetaan vastaan:heart: supistuksia tullut välillä, mutta ei mitään suurempaa.. nyt vaan täytyy rampata neuvolassa joka vk siihen asti että pikkanen syntyy...
  5. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    kiitos kiitos ja onnea tosiaan hennulle:heart: kaipa se täsät pikkuhiljaa..itse en ole tehnyt vielä oikeastaan mitään valmiiksi joten mulla pikemminkin voi tulla kiire näin rennolla asenteella..mutta eiköhän se tästä kun pääsee vauhtiin.. periaatteessa eihän sitä aluksi tarvita kuin ruokaa...
  6. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    ohhoh.. loma alkoi ja eilen poksuttiin 34.. nyt nukun pari päivää ja alan kattelemmaan maailmaa uusin silmin..
  7. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Lauwra meilläkin kasvetaan sf-mitoissa yläkäyrän yläpuolella..mutta mulla on lapsivettä runsaasti ja todellisuudesssa vaavi kasvaa keskikäyrän ja yläkäyrän välissä.. ei siis kannata liikaa murehtia tuota sf-mittaa:D saat tarkennuksen rakenteessa:)
  8. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    tervetuloa littleone:wave: täällä kanssa flunssaa, mutta millimollin noitumisen rohkaistumana ostin myös sarvikuonon ja huuöjuttelu on helpottanut paljon.. eli kiitti vinkistä;) ummetus vaivaa ja yläkäyrillä kasvetaan..mutta kaikki muuten ok.. vielä muutama vk töitä ja sitten...
  9. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    heip, meille on tullut vajaa 15 kg tähän mennes..ittestä tuntuu että levinnyt muutenkin hieman mutta työkaverit ihastelee kun kaikki kilot on heidän mielestään mun mahtavan kokoisessa masussa.. useimmiten kysytään että ihanko yksi ainoa tuon kummun alla kasvaa.. mutta mikäs iinä vaikka on...
  10. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    onnea millimollille tyttölupauksesta:heart: ja Hennulle tulevasta rouviintumisesta:flower: meillä sokerirasitus oli puhdas ja pikkanen köllii selkä vattanahkaa päin pää alhaalla..mukavasti alkaa yltämään kylkiluihin:D vesi vaan valuu välissä silmistä kun kirspaisee niin lujaa.. hb 125 ja...
  11. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    heip, Hennu mulle tuli vanha malli.. niitä voi riittää vielä pitkälle syksyyn.. mikä ihmeen kela käynti? melassi 27+4
  12. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    heip, täälllä voidaan hyvin ja tais olla tääl muillakin suhtkoht hyvin asiat:D äitiyspakkaus on saatu ja vähän käyty läpikin tavaroita.. ihan ok olosia ja tosi nättejä, vaikka aluksi odotin hieman värittömämpiä..tämän kuun ko jaksas vielä töissä niin sitten alkais helppaamaan kun vois pitää...
  13. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    onnittelut poikalupauksesta Hennulle ja ummetukseen on ainakin itsellä auttanut kun joka aamun on aloittanut kaurapuurollla. kuin myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista tupulle ja kaikille muillekin :kiss: melassi 25+ 5 (hetken vielä odotusta edessä)
  14. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    heip pitkästä aikaa .. täällä arki sujuun kiireiden keskellä.. pikkanen jumppailee aktiivisesti ja välillä niin kovaa että vatsa vain tärisee.. töissä edelleen kiirettä, mutta mikäs tässä kun kunto vielä ihan hyvä.. kestovaippailusta sen verran että aion käyttää molempia.. jos vain homma sujuu..
  15. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    heip, kaikki siis meillä hyvin rakenteessa. pikkanen vastas raskauden kestoa täydellisesti..ei kysytyy sukupuolta.. jääköön yllätykseksi:)
  16. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    rakenne ultrassa kaikki hyvin, palaan asiaan kun kotiuduttu tien päältä
  17. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    täällä voidaan ihan hyvin, kiitos kysymästä=) työkiireitä ollut, mutta varmaan alkaa rauhottumaan.. ensi viikon lopulla olis rakenne, mutta en tiedä koska ehin tulla kertomaan tietoja.. olen tien päällä sitte heti sen perääm.. yritän kyllä mahd nopiaan =) onnittelut rouviintumisesta liv:heart...
  18. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    mulla ei kyllä pitäs olla mitään riskitekijöitä, mutta kyllähän ne varmaan sitte kattoo jos vaikuttaa tarpeelliselta.. eihän näistä tiedä aina millä tahdilla mitä missäkin paikkakunnalla katsotaan.. toiset neuvolat sanovat ettei raskaana sovi uida, hiihtää tai ratsastaa ja toiset muuta=)
  19. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    kiitos lenkkari..kaipa tuo sitten selvii myöhemmin.. mulla kyllä on seuraava neuvolakin vasta kun miltei 24 vk täynnä..et vissiin menee sitte sen jälkeiseen käyntiin.. sellanen vielä että eikös se ollu että rv 28 eteenpäin neuvolassa käydään parin viikon välein?
  20. melassi

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    onkos kaikilla ollu sokerirasituskoetta vai onko se vain jollakin? itellä nyt 19+3 eikä ole ollu puhettakaan rasitustesteistä/kokeista neuvolassa..

Yhteistyössä