Hakutulokset

  1. J

    Tämmösiä meidän kylppärissä!!! YÖK!!!

    hyyyyyyyyyyi :x :x :x
  2. J

    Kertokaas, mistä sitä alottais?

    mut sain mä nypittyy just kulmakarvat :whistle: :snotty:
  3. J

    Kertokaas, mistä sitä alottais?

    niiiii, ku vaan jaksais alottaa |O |O
  4. J

    Kertokaas, mistä sitä alottais?

    Joo, siis kynnet pitää saada sunnuntai illaks mennessä kuntoon, kun sitte ei pysty tekeen niille mitään. Muksu tulee huomenna takas, mut epäilen ettei huomisen siivoomisesta tuu mitään jos vähääkään on krabbe :snotty:
  5. J

    Epilaattoreista, kumman valitsisit?

    en kumpaakaan, vedän aina vahalla, pysyy 4-6vkoa pois, epilaattorilla viikon :D
  6. J

    Kertokaas, mistä sitä alottais?

    :ashamed:
  7. J

    Voiko ehkäisyrenkaan kanssa käyttää

    Voi, ja ilman rengasta voi olla 3h maksimissaan.
  8. J

    Kertokaas, mistä sitä alottais?

    Pjerse! Olkapääleikkaukseen meen maanantai aamuna 6.30 ja olis pikkasen hommaa, kun sitte oon 4 viikkoa taas ykskätinen.. *nurkat täynnä romua *lattiat pitäis impata ja pestä *verhotki olis kiva vaihtaa *pyykkiäki pitäis pestä *ryypätäkki pitäis keritä *rakennekynnet fiksata *karvat...
  9. J

    Mitähän sitä tänään tekis??

    tee pitsaa ja sauno :D ja vedä parit saunasiiderit :p Niin mäki aattelin, ainoo vaan et jäbä on kotona ja oon koiravahtina :D Tai sitte lähe radalle :whistle:
  10. J

    Nimi ehdotuksia..

    Ninna tai Neela :p
  11. J

    miten täältä sais hymiön meseen?

    Vissiin ihan normaalia, mullakin jotkut hymiöt tekee sillee. :(
  12. J

    Kakkosluokkalaisten alapään tutkimus kouluterveydenhoitajalla!???!

    Mun muistaakseni terkka kurkkas housuihin ala-asteella, että onko karvat alkanut jo kasvaan :whistle: muusta en tiiä ja ei mielestäni kuulu heidän tuollaista tehdä, siis jos tarkemmin alkaa syynään :o *muoks* niin ja terkan tarkastusta ei minusta ees pojalla kakkosella ollut, ellen väärin...
  13. J

    gallup:kumpi käy kaupassa

    näin meilläkin :p
  14. J

    gallup:kumpi käy kaupassa

    ahhahahaaa :laugh:
  15. J

    Hyvää syntymäpäivää Minulle!

    Onnea Onnea Onnea Onnea :flower: :flower: :flower: :hug:
  16. J

    Mies sanoi ettei aio

    Hmmm..haluisitko kertoa yv:nä tarkemmin, samanlaista kuitenkin itsellä takana :hug:
  17. J

    Big Brother 2008!!!!!!!!!!!!! *hehkutusketju*

    mulla oli kans :ashamed: Ja nyt on superhyvämahis ottaa kun mullon olkapääleikkaus 25.8, et josko siks pääsis jo kotiin :ashamed: :snotty:
  18. J

    Big Brother 2008!!!!!!!!!!!!! *hehkutusketju*

    käynnistyy Subilla keskiviikkona 27.8. klo 21.00! :D Ennen ohjelman käynnistymistä pääsemme kurkkaamaan jännittävän casting-kiertueen vaiheisiin dokumentissa Big Brother 2008: Asukkaaksi taloon?, joka esitetään sunnuntaina 24.8. klo 19.30 Millainen on uusittu talo? Millaiset ovat uudet...
  19. J

    Nolointa mitä aikoihin on sattunut

    :whistle: :D

Yhteistyössä