Epilaattoreista, kumman valitsisit?

1) Braun 5270 Silk-Epil X'elle -epilaattori:
http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=34070&uid=QKNRB7N5NFPQ9PW1766S852TDQ177G76&shopid=0&lid=1&sk_1=0&sk_2=&un=&uc=08&orderid=&orderst=&

vai

2) Philips-epilaattori:
http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=33813&uid=QKNRB7N5NFPQ9PW1766S852TDQ177G76&shopid=0&lid=1&sk_1=0&sk_2=&un=&uc=08&orderid=&orderst=&

Kumpikas noista olisi parempi?

Tossa ykkösessä plussana on valo, jolla näkee kaikenmaailman haivenet ja siinä on mukana trimmeripää tmv, jolla voi ensin lyhentää karvat...

Kakkosessa plussaa on, kun sen ei tarvitse olla piuhassa kiinni...

Kumpi parempi? Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta näistä epilaattoreista, niin en keksi, mitä näistä ominaisuuksista kannattaisi arvostaa eniten...


 
kakkosen saa palauttaa koska mainos lupaa liikoja: lähes kivuttoman epiloinnin :LOL: :LOL:
kellä on niin pitkät karvat et pitää ensin ajaa leikkurilla(karvassa on olatav mittää että voi epiloida)? päivänvaloa parempaa valoa taas saa etsiä.. mä arvostan omassa philipsissä kaksi nopeutta: kidutus ja nopeampi kidutus.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
kakkosen saa palauttaa koska mainos lupaa liikoja: lähes kivuttoman epiloinnin :LOL: :LOL:
kellä on niin pitkät karvat et pitää ensin ajaa leikkurilla(karvassa on olatav mittää että voi epiloida)? päivänvaloa parempaa valoa taas saa etsiä.. mä arvostan omassa philipsissä kaksi nopeutta: kidutus ja nopeampi kidutus.
2:eem tulee se kylmä juttu mukaan jota pidetään pakkasessa.. kidutus ei tunnu niin pahalta..
 
Ykkösestä
Tos ekas on oikeesti hyvä toi valo, koska Suomenkaan päivänvalo ei ole usein niin kauhean kirkas ja valoisa.. Niin hyötyä siitä kyllä on! Mutta kakkosesta ei ole kokemusta, joten en voi suoraan vertailla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:
Auttaako tuo laite siihen ettei tulis sellaista karseaa kutinaa jalkoihin 2 päivää ajamisen jälkeen? Mulla siis aina se sietämätön kutina, kun oon terällä vetänyt :| .

Eli siis ottaako tuo jotenkin paremmin niin ettei tulis sitä kutinaa?
Siis noi epilaattorit nyppii karvat juurineen. Ei mulla ainakaan koskaan oo tullu mitään kutinaa, kun epilaattorilla karvat poistanu.
 

Yhteistyössä