gallup:kumpi käy kaupassa

  • Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti
Joko perhe yhdessä tai jompi kumpi... tilanteen mukaan. Ja kyllä mies osaa oikeat ruuat ostaa siinä missä minäkin, kun ruuanlaitosta myös perheessämme vastaa niin pitäähän sitä sitten oikeat ainekset kaupastakin löytää =)
 
Me ei juurikaan ikinä käydä kaupassa yhdessä. Mua nyppii, ku eukko jää aina kattelee kaikkea kaupassa kun mä taas teen ostokset todella nopeasti ja poistun kaupasta. Eli käydään erikseen ja suunnilleen yhtä paljon
 
Aika tasan kai se menee. Mies hakee pitkin viikkoa maitoaleipäävoita, ja minä haen suuret ostokset eli varsinaiset ruokatarpeet, leivonta-aineet ja pesuaineet ja vastaavat kerran viikossa suurilla ostoksilla.

yhdessä käydään aika harvoin, isoille ostoksille ostan jonkun isoista pojista kantojuhdaksi.
 
vieras
98% minä käyn, mies hakee joskus täydennystä tai jos oon kipeenä tms. Mua ärsyttää mennä miehen kanssa kauppaan, kun mulla on se oma "reitti" mitä kuljen ja tiiän mitä ostetaan ja munkin mies joko seisoo kädet taskussa kärrin vieressä tai huitelee kilometrin päässä kärryillä ja minä kantelen tavaroita perässä ;)
Eli minä, yleensä vähintään yksi lapsista mukana ;)
 
Molemmat.
Mä käyn usein autolla työmatkan varrella, mies taas käy lasten kaa päivällä jos ovat liikkeellä.

Tänään mies hoitaa viikonlopun ostokset mökille sillä lähdetään heti kun pääsen duunista.

Eli joo...osaa ostaa kaiken tarvittavan yhtä hyvin ( tai huonosti :D ) ku mäkin.
 

Yhteistyössä