Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Meille syntyi suunnitellulla sektiolla pieni poika 18.6., 3020g, 49cm. Kaikenlaisten syömisongelmien ja hengitysongelmien takia poika pääsi osastolta vasta viikko sitten. Nyt viikon verran kotona ollaan yhdessä harjoiteltu vauva arkea. Pipsa79 & pikkumies
  2. P

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Meille syntyi suunnitellulla sektiolla pieni poika 18.6., 3020g, 49cm. Kaikenlaisten syömisongelmien ja hengitysongelmien takia poika pääsi osastolta vasta viikko sitten. Nyt viikon verran kotona ollaan yhdessä harjoiteltu vauva arkea. Pipsa79 & pikkumies:heart:
  3. P

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Paljon onnea uudesta plussasta Miss_Piggy!!! :heart: Maanantaina tosiaan oli meillä se istukkakontrolli ja niinhän siinä sitten kävi, että mun tuurilla se on täydellinen etisistukka, joka on siis ehdoton alatiesynnytyksen este. Tämä erikoislääkäri oli vahvasti sitä mieltä, että aiemmin rv...
  4. P

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Pitkästä aikaa taas tänne kirjoittelemassa kuulumisia... Tervetuloa uusille ja onnittelut jakautuneille!:flower: Loppusuora häämöttää ja huomenna olisi äippäpolikontrolli etisistukan vuoksi. Toivoisin jo saavani vastauksen synnytystavasta, jotta voisi ajatukset pikkuhiljaa suunnata oikein...
  5. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tulin moikkaamaan teitä tänne pitkästä aikaa!:wave: Olen kyllä käynyt aina välillä vähän vilkuilemassa mitä tähän ketjuun oikein kuuluu. Meillähän siis ehti yritystä olemaan reilu puolitoista vuotta ennen toivottua pysyvää plussaa, kaksi varhaista keskenmenoa. Neljännellä inseminaatiolla...
  6. P

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Meillä säikähdettiin viime viikolla, kun tuli hieman rusehtavaa tuhruvuotoa, käytiin äippäpolilla tarkistuksella ja kaikki oli kunnossa. Tod. näköisesti vuoto johtuu mun osittaisesta istukasta. Juuri sain tekstarin, että tukivyö on tullut postiin, jes!! Nyt, kun maha on kasvanut vauhdilla niin...
  7. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Hei tännekin pitkästä aikaa! Sitä niin helposti jämähtää tonne fb:n ihmeelliseen maailmaan. Ihanaa tosiaan, kun kevät tekee tuloaan ja aurinko paistaa. Tänään auringosta innostuneena päätin vaihtaa talvitakin kevättakkiin, mutta kappas, eipä mennyt takki enää mahan kohdalta kiinni, ei...
  8. P

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kaipa mäkin voisin tähän pinoon liittyä Pipsa79/LA 02.07./TAYS. Täällä jonkin verran tuttuja tuolta vauvakuumeilu-pinosta löytyykin. Rakenneultra olis tulossa 15.2, sitä kovasti odottelen. Odottelen myös sitä, koska tuntisin ensimmäisen kerran liikkeet. Näin ensiodottajana, kun ei tarkalleen...
  9. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Täällä tullut uusi ikävä vaiva, närästys. Normaalisti ei lainkaan, mutta nyt on alkanut närästämään melkein päivittäin. Alkuun en meinannut oiretta tunnistaakaan, kun ei ole aikaisemmin vaivannut...:laugh: Onneksi sentään pari viikkoa kestävä päänsärky on jo helpottanut, meinas käydä jo...
  10. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa uusille!! Ja onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille! Meillä uusi vuosi meni mukavasti, kun pari tuttavaperhettä vieraili ja toisessa kun lapsiluku on neljä, niin vilskettä ja vilinää riitti. Muut kyllä hieman nauttivat alkoholia, mua ei kyllä yhtään harmittanut olla ilman...
  11. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Suuret pahoittelut Omenankukka ja Itun emo :hug:, sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen teidän puolestanne! Tiistaina käyty nt-ultrassa, siellä pikkuinen oli ilmeisesti unilla mun työyön jälkeen, eikä millään olis jaksanut herätä. Mutta sitten kun heräsi, niin alkoikin sen päiväinen...
  12. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Iäksi mulle voi vaihtaa 33. ON: Tuntuu, että tää väsymys vaan lisääntyy päivä päivältä. Tänään jouduin aamulla oikein taistelemaan itseni kanssa, jotta jaksoin alkaa aamutoimiin ja koiria ulkoiluttamaan. Sillä ei tunnu olevan mitään väliä, montako tuntia yön aikana tulee nukuttua. |O No...
  13. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Isot halit :hug: kaikille suuren menetyksen kohdanneille!! Toivottavasti niitä ei enää uusia tähän ketjuun tulisi... Eilen tosiaan käyty toisessa ar-ultrassa, jossa kaveri kasvanut 6,5mm:stä 21,2mm:iin ja hieman on alkanut jo liikkua. Seuraavaksi sitten olisi nt-ultra kahden ja puolen viikon...
  14. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Taustalta täällä kuikuilen :wave:, 4.inssi toi meille jälleen plussan, joka toivottavasti pysyy loppuun asti kyydissä. Mulle voi siis merkitä plussapäiväksi 21.10 yv 1,5. Kahdessa ar-ultrassa käyty, viimeksi eilen ja siellä se kaveri oli kasvanut jo 6,5mm:istä 21,2mm:iin. Plussatuulia...
  15. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Voimahaleja Mammi85 :hug:! Eka neuvola tänään takana, np-ultra 18.12, sitä ennen vielä ensi viikolla ylimääräinen ultra omaa mieltä rauhoittamaan. Kahvi ei oo täälläkään maistunut muutamaan viikkoon enää, puol kuppia saan just ja just seuran vuoksi lipitettyä. Ei vieläkään yhtään...
  16. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    No niin, tänään rohkaistuin ja sain varatuksi neuvolan, joka onkin jo ensi viikon torstaina. :O Oli kyllä mukavan kuulloinen neuvolatäti. Lupasi laittaa papereita tulemaan postitse, joihin sitten pitäis perehtyä etukäteen. Elämäntilanne: Mies on yrittäjä, joka joutuu vähän reissuhommia tällä...
  17. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Bellissima, toivottavasti hematooma osoittautuu harmittomaksi ja häviää itsellään. ).( Mulla ei ar-ultrassa tänään ainakaan muistaakseni puhuttu rakenteesta mitään. Alkio ja syke näkyi hyvin ja oikeassa paikassa (jopa mieskin sen näki):heart...
  18. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Mullakin on huomenna pelottava varhaiultra, hirvee jännitys!! Saas nähdä miten saa nukuttua ens yönä. Neuvolaan en ole uskaltanut vielä varata aikaa. Toivottavasti sit sen huomisen jälkeen olis syytä varailla. Häivähdys onnittelut toivotusta ultratuloksesta ja onneks oli vuodot harmittomia...
  19. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    voi ei Hemu:hug:, olen tosi pahoillani... Tervetuloa ja paljon onnea plussista kaikille uusille!!! :wave: ).( Jostain syystä myös mulla on vatsa ollut tänään ihan sekaisin, ei kuitenkaan oikein vatsataudin oloista, vaan taitaapi liittyä tähän muuhun olotilaan. ;) Vatsan ja rintojen...
  20. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    :hug: Prinsessat, pahoitteluni, toivottavasti pian pääset pysyvästi pois kuumeilijoiden puolelta! Täällä kyllä unet on koko ajan villejä ja todentuntuisia. Viime yönä ehdin jo nähdä unta tuulimunasta ja toisella kertaa siitä, että kohdussa ei ollutkaan merkkejä raskaudesta... Kaikenlaisia...

Yhteistyössä