Hakutulokset

  1. T

    Tehdään ketju parhaasta treenimusiikista

    Lista biiseistä, joista saa potkua. Tässä olis mulla muutama ehdotus: Kings Of Leon - Sex On Fire - YouTube Maroon 5 - Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera - YouTube Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull - YouTube
  2. T

    Oletteko koskaan tilanneet Defshopista?

    Hip hop vaatteet, hip hop vaatekauppa online ostaa DefShop.fi Wear Onko kellään kokemuksia tästä nettikaupasta?
  3. T

    mehu kysymys

    Voiko omenoista tehdä mehua sitruunahapon avulla?
  4. T

    Ärsyttävä sana

    Juu tiedän, minulla ei ole oikeita ongelmia, mutta jostain syystä minua ärsyttää muna Miehen sukupuolielimelle löytyy todella paljon parempia ja kuvaavampia synonyymejä, kuten esim: Kulli, mulkku, aisa, kalu, työkalu, penis, kanki, veivi jne. Eipä mulla sitten mitään muuta asiaa ollutkaan.
  5. T

    Auttakaa tyhmää spotify

    Jos lataan sen puhelimeen, onko se maksullinen? Paljonko maksaa suurin piirtein?
  6. T

    Koira merkkasi sisälle :/

    Mitähän tuon koiran kanssa pitäisi tehdä. Muuten ei ongelmaa ole, mutta jos meillä käy vieraita joilla koiria, niin heidän lähtönsä jälkeen koira joskus merkaa sisälle. Mitä tällaiselle voisi tehdä?
  7. T

    Drops/Novita

    Oletteko kokeilleet vaihtaa ohjeiden lankoja? Löysin tosi kivan neuleohjeen Dropsilta, mutta haluaisin tilata Novitan lankaa, kun olen sieltä muutenkin tekemässä tilausta. En vain ymmärrä, että mitä tarkoittaa Dropsin lankaryhmät esim. Karisma on lankaryhmä B 22-20 silmukkaa 100% villaa ja 4...
  8. T

    Mikä kirja teillä on nyt kesken?

    Tuomas Kyrön Nahkatakista olen vilkaissut ensimmäistä sivua ja sen meinaan nyt lukea. Mites teillä muilla. Samalla voin suositella saman kirjailijan Kerkäläinen ja jänis kirjaa. Epäsuositus Kellokosken prinsessasta. Kirjoittajaa en muista. Samasta aiheesta, samoin tiedoin olisi voinut...
  9. T

    Jos kaikkia urheilulajeja kuvattaisiin, kuin naisten rantalentistä

    Onhan tässä vaara, että tämä sivu on tänne jo linkitettykin, niin silti läväytän tiskiin. Metro - What if every Olympic sport was photographed like beach volleyball?
  10. T

    Mulla on jotenkin päässy kaikki kivat tietyöt jäämään väliin

    ja nyt kyllä harmittaa... No onneksi joku on ottanut kuvan.
  11. T

    Keittiökosmetiikkaa

    Kokeilin jokin aika sitten itse tehtyä kuorintavoidetta ja jäin aivan koukkuun. 1dl sokeria 1 rkl sitruunamehua 2 rkl ruokaöljyä Yhdellä satsilla saa hyvin hoidettua koko kropan kantapäitä myöten ja lopputuloksena on ihanan pehmeä ja hyvin kosteutettu iho. Sokerointi massan teko ja...
  12. T

    Paljonko teidän lapset saavat käyttörahaa kuukaudessa?

    Ja mihin he rahansa käyttävät? Poikani (13v) on saanut jo jonkun vuoden 20 euroa kuukaudessa. Ne hän on käyttänyt pelkästään herkkuihin. Minusta tuo kuukausiraha on aivan liian pieni ja olisin sitä valmis nostamaan, mutta jos hän ostelee pelkkiä herkkuja, niin mitä turhia. Silloin on sama asia...
  13. T

    Mies on kalassa, ajattelin nautiskella oikein kunnolla

    ja syödä tuoreita mansikoita kermavaahdon ja kaakaojauheen kera. Vois samalla kattoa telkkarista jotain sellaista, mitä mies ei jaksais kuitenkaan katsoa. Joku muuttumisleikki ohjelma vois olla kiva.
  14. T

    Kyllä osaa olla vaikeata löytää sopivia verhoja.

    Olen niiiiin poissa muodista. Tykkään väreistä ja olis kiva joku värikäs kuvioverho olohuoneeseen, mutta kun ei. Ei mulla oikeastaan muuta asiaa ollutkaan. Kunhan nyt vain avauduin tässä ohimennen.
  15. T

    Älä kerro äidille...

    Kuinka avoimesti keskustelette vanhempienne kanssa asioista? Vaikka aika avoimesti juttelemmekin melkein mistä tahasta, no joo, seksistä ei kauheasti porista, mutta en sitä juttelua kyllä kaipaakaan, niin o n joitakin asioita joita en kerro äidilleni. En ole kertonut hänelle siitä, kuinka...
  16. T

    Pikkusen häiritsevä tuo katso sinkkuja lähialueeltasi mainos tuossa vieressä....

    Siinä kun on tuo Mika -81 Rovaniemeltä. Jotenkin sen verran hyvännäkönen, että sitä jää aina vähän väliä tuijottamaan.
  17. T

    aseksuaali ja demiseksuaali .....

    Mihinkähän laatikkoon sitä itsensä vois tukkia, kun en passaa noihin. Olisko tällaisille siveästi parisuhteessa eläville juoksuaikaa lähestyville aikuisille naisille sopivaa laatikkoa?
  18. T

    Onkohan mulla vaihdevuodet alkamassa?

    Kuukautiset ovat jo viikkotolkulla myöhässä. Ensin kesti pitkään, ennenkuin edes huomasin asian. Sitten meni reilu viikko, ennenkuin hain raskaustestin. Testi näytti negatiivista, kuten arvelinkin. Paino on kyllä noussut, mutta kuukautiset eivät tule. Jonkin verran on kyllä ollut päiviä, jolloin...
  19. T

    Sokerointi kotona

    Kuinka hyvin onnistuu ja onko kellään hyvää sokerointireseptiä. Täällä joskus sellainen pyöri, mutta en haulla löytänyt.
  20. T

    Elatustuesta ja elatusmaksuista kysymys...

    Saan kelalta elatustukea, koska esikoisen isä ei maksa elatusmaksuja koskaan ajallaan. Ihmetyttää vain, miksi Kela ei ole laittanut niitä elatusmaksuja maksettavaksi? Tietääkö joku, kuinka pitkältä ajalta ne maksut voi jättää maksamatta, ilman että ne menevät perintään. Ja menevätkö perintään...

Yhteistyössä