Hakutulokset

  1. V

    Ajankohtainen D-vitamiini!

    Healthy Origins, Vitamin D3, 5,000 IU, 360 Softgels - iHerb.com D-vitamiini aikuiselle. Siitä riittää vuodeksi yhdelle ihmiselle. Itse olen syönyt kohta pari vuotta ja olen säästynyt perus flunssilta jotka ovat kaataneet muut lähelläni sängyn omiksi. En tiedä onko apuna olleet nämä...
  2. V

    Allergioiden ilmeneminen imetysaikana?

    Turun yliopiston lastenlääkärit raportoivat ensimmäisinä maailmassa, että maitohappobakteerien avulla voidaan ehkäistä jopa puolet lasten maitoruvesta eli atooppisesta (allergisesta) ihottumasta. British Medical Journalkin viittaa juuri tähän suomalaistutkimukseen (BMJ 2002;324:1364)...
  3. V

    Mikä paras d-vitamiini vauvalle?

    http://www.iherb.com...1-ml/13932?at=0 Erittäin hyvä D3-vitamiini. Mauton ja öljypohjainen. Ei ylimääräisiä säilöntäaineita ym. Tippa suositellaan antamaan imetysikäiselle tiputtamalla se nännin päähän imetyksen alkaessa. Isommille lapsille lusikalla tai ruuan sekaan. Pullossa on n. 365...
  4. V

    D-vitamiini vauvalle

    Carlson Labs, Baby Ddrops, 400 IU, 11 ml - iHerb.com Erittäin hyvä D3-vitamiini. Tippa suositellaan antamaan imetysikäiselle tiputtamalla se nännin päähän imetyksen alkaessa. Isommille lapsille lusikalla tai ruuan sekaan. Pullossa on n. 400 tippaa (eli yli vuoden satsi) ja hintaa pullolla on...
  5. V

    D-vitamiini vauvalle

    Carlson Labs, Baby Ddrops, 400 IU, 11 ml - iHerb.com Erittäin hyvä D3-vitamiini. Tippa suositellaan antamaan imetysikäiselle tiputtamalla se nännin päähän imetyksen alkaessa. Isommille lapsille lusikalla tai ruuan sekaan. Pullossa on n. 400 tippaa ja hintaa pullolla on 12€ (17,23 dollaria)...
  6. V

    Tyttö jatkuvasti kipeänä..huolettaa.

    Tumpelo_86 Onko lapsi päiväkodissa? Tutuksi on tullut tilanne, jossa lapsi aloittaa päiväkodin, tai vaihtaa päiväkodista toiseen ja sitten sairastellaankin jatkuvasti. Pahin tilanne on jos lapsia tarvitsee viedä eri päiväkoteihin. Silloin eri pöpöt liikkuvat näissä ja todennäköisesti vielä eri...

Yhteistyössä