Hakutulokset

  1. RedBerry

    "ystävään" pettynyt, onko kellekään käynyt näin?

    Minusta tuntuu että kun mä olen vaan luonteeltani semmoinen etukäteen, nyt ja huomenna asioita murehtiva, pohtiva, syvällisesti ajatteleva, ajoittain synkyyteen vaipuava niin sitä ei sitten kaikki ymmärrä/jaksa. Mä käsittelen asioita, en lakaise niitä maton alle, en voi vaan antaa olla ja...
  2. RedBerry

    "ystävään" pettynyt, onko kellekään käynyt näin?

    Elämässäni on tapahtunut viimeisen vuoden aikana isoja asioita, muutoksia. Semmoisiakin mihin en uskonut ikinä joutuvani, iso päätös. Ja toinen vielä häämöttää edessä. Minulla on perhe, olen naimisissa. Kiva koti ja työpaikka. Minulla oli 2 ihmistä joita pidin ystävinä. Nyt kumpikin on...
  3. RedBerry

    5 vuoden yritys, keskenmeno, 9kk odotus ja sitten... ISO pettymys!

    voi ei :-´( osanottoni. :hug:
  4. RedBerry

    Onko hullua kuumeilla jo neljännestä?

    Ex "Glow" tässä hei. Halusin vaihtaa nimimerkkini, kun tuo muropaketti nököttää työpöydällä niin keksin siitä uuden kivemman nikin :P
  5. RedBerry

    Kouvolan seudun äidit!

    Täällä kans uusia tuttavuuksia kaipailee 3 pojan äiti. Kouvolasta. Lenkille, puistoon, kahville jne....
  6. RedBerry

    Hyvät tuplat? Brio Twinette, babywelt montreal twin s4 jne..

    Z line twin raider (phil&teds tyyliset mutta halvemmat, uutena 350e) Tukevat, ketterät, isot pyörät, eturenkaat kääntyvät (voi lukita)
  7. RedBerry

    Arjen pienet säästö-, kodinhoito- yms. vinkit

    Hyviä vikkejä! Minäkään en tiennyt tuota että fairy tms+vesi suihkepullossa pilaantuu :0 mullahan on viikkoja semmosta litkua pullossa....ääk, nyt lähti viemäriin ja vain pieniä määriä. Kiitos tästä tiedosta! Raparperiä puuron sekaan keittäessä, kiitos tästäkin, pitänee kokeilla heti...
  8. RedBerry

    unista, kuolemasta, vauvasta ja kaikesta...pääni on ihan sekaisin

    *Lohdutus halaus* Mulla tuli mieleen, että eikö ole jokus uskomus tai jokin että kun yksi kuolee, niin toinen syntyy. Se voi olla läheinen tai kaukaisempi sukulainen. Eihän näin tietenkään aina ole, mutta tuli vain mieleen. Tuo uni oli aika osuva. Aika pelottavaa jos näin tapahtuu. Toivotaan...
  9. RedBerry

    Te joilla ollut/on vaikea vauva-aika

    Niinpä. En ymmärrä minäkään. Olenpahan saanut sen juuri tässä viimeaikoina kokea. Pettyä kahteen hyvänä pitämääni ystävään......
  10. RedBerry

    Te joilla ollut/on vaikea vauva-aika

    Ehkä jotkut yrittää tavallansa lohduttaa sillä että heilläkin on valvottu, heilläkin on "vaativa vauva" tai hetkellisestai vaikeampi, unettomampi kausi ja että hän tietää miltä tuntuu. Hyvin useinhan se menee siihen että kuka on valvonut eniten jne... Lopulta ei itse viitsi edes avata suutaan...

Yhteistyössä