Hakutulokset

1. K

Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

Mä olen nähnyt ap:lta montakin positiivista aloitusta, mutta ne ketjut muuttuu negatiivisiksi sun kaltaisten tyyppien takia.
  2. K

No se kävi oikeasti melko helposti..

Hertta Pesonen taas häikäisee älyllään.
  3. K

olen joskus kuvitellut että opettajalla olisi keskiverto-äly

Onko tämä aloitus sitten hyvä esimerkki älykkyydestä koska tämä kohdistetaan selvästi tiettyä nikkiä kohtaan vaikka sitä nikkiä ei mainitakaan. Suosittelen ap:lle palstasääntöjen lukemista jos ne eivät vain ole sinulle liian vaikeaselkoiset.
  4. K

19 vuotta sitten veljeni aloitti ekaluokan

Häpeä, pelko. Siinä syitä miksi lapsi ei uskalla hakea apua. Häpeä kun omassa perheessä tapahtuu vaikka mitä. Pelko siitä, että joutuu laitokseen tms. Sitä vain ajattelee kestävänsä niin kauan, että pääsee muuttamaan pois.
  5. K

Monta seksikumppania ennen ensimmäistä poikaystävää/miestä?

Ensimmäinen poikaystävä vei neitsyyden. Ennen ensimmäistä avomiestä oli ollut 12 seksikumppania.
  6. K

"Joka väittää, ettei voi laihtua, valehtelee"

Tämä on kyllä hyvä pointti. Mut vain sai ärsyyntymään tuo oletus mikä joillakin on, että kaikille laihduttaminen on helppoa.
  7. K

Mihin kannattaisi lähteä lomalle helmikuussa tai alkukeväällä?

Selvitin itse googlemapsilla, että Nizzan ja Monacon välillä on noin 20km eli sitähän kävisi ihan päiväseltään Monacossa. :)
  8. K

No kun me tykätään kaikista noista. :D Mietin Nizzaa ja sitä kautta Monacossa käyntiä. Onko siinä pitkä välimatka?
  9. K

Tarkoitan siis lähinnä helmi-huhtikuulla. Haluaisimme n. viikon lomalle johonkin suhteellisen edulliseen paikkaan. Ei ole poissuljettua mikään luminenkaan paikka, mutta kuitenkin joku Euroopan maa. Mitä suosittelet?
  10. K

onko 10 naista miehellä paljon?

Mä en ymmärrä miksi pitäisi uudessa parisuhteessa kertoa kuinka monen kanssa on pannut ennen sitä. Ei se asia kuulu siihen suhteeseen mitenkään ja on jokaisen henkilökohtainen asia montako kumppania on ollut.
  11. K

onko 10 naista miehellä paljon?

Riippuu iästä kuten joku jo mainitsi. 18-vuotiaalle on paljon sukupuolesta riippumatta. 40-vuotiaalle jolla on voinut olla useampikin seurustelusuhde niin ei ole paljon.
  12. K

Mähän kerroin laihduttaneeni 45kg eikä se mun mielestä ollut helppoa. Miksi tätä mielipidettä ei sallita mulle vaan mun pitäisi valehdella ja kertoa sen olleen helppoa?
  13. K

Miksi mä en saisi sanoa omiin kokemuksiin perustuen, että se oli vaikeaa? Sallitaan vain se helppous. Halutaan aivan selvästi vain alentaa niitä jotka ei saa sitä painoa tippumaan tuosta noin vain. Jos se on teidän mielestä ollut helppoa, niin se ei tarkoita, että asia olisi näin kaikilla...
  14. K

Miksi ei saa sanoa, että se on vaikeaa?
  15. K

No mullahan itsesuojeluvaisto toimi kun aloin tiputtamaan liikapainoa ja lopulta sain pudotettua 45kg. Eikä se mikään helppo urakka ollut ainakaan mulle. Ehkä jollekin toiselle on, mutta täällä ei haluta myöntää sitä, että se voi olla myös vaikeaa.
  16. K

Oletko kauanko sairastanut? Mikä on annostus? Kaveri on sairastanut muistaakseni 5 vuotta ja monesti on annostusta nostettu. Tabletti on sen 1mg, mutta en nyt muista tarkalleen kuinka ottaa viikossa ne lääkkeet. Useamman kerran viikossa kuitenkin pitää ottaa kokonainen tabletti. Serkulla...
  17. K

Mutta ei se siitä silti helppoa tee...
  18. K

Kaikilla hoitotasapainon löytäminen ei ole helppoa ja siihen voi mennä aikaa. Kaikilla ongelma kun ei ratkea sillä, että saat lääkkeet. Annostus kun pitää saada kohdilleen ja luulisi sun tuon asian tietävän kun kerran sairastat vajaatoimintaa. Joillakin vajaatoiminta on loppuelämän sairaus ja...

Yhteistyössä