Hakutulokset

  1. K

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Kiitos syksylle uuden pinon perustamisesta! Tuo pieni on vienyt kaiken ajan (ja ajantajun), eilen tuli jo kuukausi täyteen. Ihanan paljon porukkaa tänne on kuukaudessa tullut, onnea teille kaikille ja toivottavasti pääsette nauttimaan näistä vähän erilaisista hormonihuuruista. Meillä...
  2. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Hei kaikille! Aika huonosti olen täällä muistanut käydä, mutta tulin kertomaan, että meille syntyi tyttö 24.6. klo 5.57 (41+3, 4080g, 50cm). Ihana pieni tuhisija, vaikkei synnytys mennytkään ihan helpoimman kautta. Päästiin eilen kotiin ja onhan tämä ihan oikeasti kaiken sen odotusajan...
  3. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Meille syntyi "pieni" tyttö 24.6. klo 5.57 (41+3, 4080g, 50cm, pipo 35cm). Kotiin päästiin jo eilen. Kotona ollaan molemmat paljon rauhallisempia ja helpompi tutustella ja ihmetellä. Kuumuus on kyllä ihan liikaa pienelle, haluaisi olla vaan sylissä, mut sehän vaan pahentaa tilannetta :/...
  4. K

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Meille syntyi maanantaina 24.6. klo 5.57 maailman ihanin tyttö pitkine mustine hiuksineen. Tyttö nyt siis reilu 2 vuorokautta vanha ja päästiin kotiin ihmettelmään. Alla synnytyskertomusta: Heräsin sunnuntaiaamuna neljältä lapsivesien menoon. Sairaalassa oltiin 5.15. Yli 41 olevien...
  5. K

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Liikunnasta; mä jätin aika aikasessa vaiheessa, muistaakseni n. rv 12 pois kahvakuulareenit ja ratsastuksen. Mulla on noita isohkoja aktiivisia koiria, niin kävelylenkkejä käyn edelleen, viimeksi tänään tunnin lenkin normipissitysten päälle. Agilityreeneissä juoksin vielä rv 35, mut niistä...
  6. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mää oon kyllä niin kateellinen niille, joilla synnytys noin vaan puskista lähtee käyntiin. Mut onhan se hienoa silti, onnea teille :heart: Täällä on tuota supistelua, välillä tosi kipeitä ja tiheitä ja pitkiä kellotettunakin, mut tänään taas todettu, että alakerrassa ei oo tapahtunu mitään :/...
  7. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Hööpi ja tillukas I so feel you. Mää sain tänään jopa itkupotkuraivarit, ku alko niin ahistamaan tämä tila. Huoh. Asiaa ei helpota mahassa riehuva riiviö, aamuyöstä oli tunnin rauhalllisempaa, että just ehti unessa käymään. Vinkvink, tällä puolen olis huomattavasti helpompi jumpata.. kodehu 40+5
  8. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä löysin sen kerhon ja yritin liittyä :) Kiitti Aamukaste.
  9. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täälläkin yhdessä kasassa. Valitettavasti. Puhelinta en jaksa enää pitää äänillä, ku siellä on vaan jokomitäeikövieläkään puheluita. Hyväähän ne tarkottaa, mutta ku itse on jo tuskanen olon kanssa, ni en jaksa kuunnella enää yhtään todella lohduttavaa kukaan ei oo vielä jääny syntymättä...
  10. K

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Tervetuloa mutantti! Twinflower, mullaki ekat liikkeet tuntu autossa istuessa ja toimistolla. Ne on niin ihania :heart: miss_piggy kiva, että pääset julkiselle! Ja mukava päästä seurantaan. hiisi ihana, ku nuo miehet sitten jossain vaiheessa innostuu :) Meilläkin sen huomas lähinnä...
  11. K

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    miss_piggy Mullahan on kilpparin vajaatoiminta ja mulla on seurattu noita arvoja koko raskauden ajan ja lisätty lääkitystä lähes joka kontrollikerralla. Mulle sanottiin, että TSH pitää olla 1-2 ja T4V yli 16 raskausaikana, mut voi olla, että se on tarkempaa, kun on tuo vajaatoiminta jo olemassa...
  12. K

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Onnea miss_piggy! Nyt pidetään kaikki peukkuja pystyssä! Onpa pipsa harmi tuo istukka. Mut saat kuitenkin vauvan ihan kohta! Syksylle paranemisia! hiisi musta on tuntunut melkein koko raskauden ajan, ettei mitään tapahdu.. Toisaalta kiva niin, että kaikki on hyvin ja rauhallista...
  13. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea uusille vauvautuneille! Ja kiitti Miltsu uudesta, viimeisestä pinosta! Pikasesti neuvolasta.. Ressaamani sf-mitta oli nyt sitte vajaassa kahessa viikossa kasvanu 4 cm.. Kiva siksakkuvio kasvukäyrällä :D Kuulema vauvan asento vaikuttaa siihen niin paljo. No, en ressaa enää. Kaikki oli...
  14. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Onnea kotiäidille! Ei täällä tapahdu mitään. Kuuma on koko ajan, yötä päivää. Uusin vahinkoinnovaatio on kohmeiset ananaspalat. Pilkoin eilen tuoretta ananasta ja laitoin sen liian lähelle jääkaapin takaseinää sillä seurauksella, että palat on nyt ihan kohmeessa. Viilentää, vie makeannälkää...
  15. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Onnea häpimama pojista! Toivottavasti kaikki on teillä kunnossa ja saat pian pikkumiehet viereen.
  16. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Onnea hapsiainen ja Aamukaste!! Täällä alko tänään ihmeelliset jomottelut. Ei tämän nyt kuulu syntyä, ku päätettiin lähtä viikonlopuksi reissuun :/ Vaikka äkkiähän tuon hotellin peruu :D Oispa koirat ainaki jo valmiiksi hoidossa.. Onko muuten muilla sf-mitta laskenu? Mullahan oli viimeksi...
  17. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Heippa ja kiitokset uudesta pinkasta! Alexa mulla nuo arvot oli 10+3 viikolla PAPPA 472 ja HCG-P-V 69. Niskaturvotusta oli 12+4 1,0 mm. Riskiluvuksi tuli sitte 1:19000. Eiköhän nuo ihan hyvät ole sullakin :) Täällä vaan kasvatellaan mahaa. Tai lähinnä se on valahtanut jo tosi alas eikä...
  18. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Tsemppiä Hapsiainen ja Naene! Kohta siis lisää vauvauutisia, jee. Täälläkään ei vaihteeksi uni maistu. Tänä yönä ei oo kutissu kuitenkaan, mites kävi sen joka alko eilen kutiseen? Nimi unohtu jo, niinku sata muutakin asiaa :/ Onneks päikkärit on keksitty.. kodehu 37+5
  19. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Oiii, ihanaa Nelli!! Paljon onnea pikkuneidistä!
  20. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Onnea LilliAnn pojasta!!

Yhteistyössä