Hakutulokset

  1. L

    2005 Syntyneet lapsoset

    Huhhuh, millaisia kommentteja. :o Meillä poika syntynyt 11/05 eli 2v päiviä kohta juhlitaan, eikä tuo juuri juttele. On ihan muutamia kertoja kuukausia sitten sanonut "äiti" ihan selkeällä äänellä sekä "heihei" ja vilkuttanut, mutta nuo ovat tapahtuneet 8kk-1v3kk välisenä aikana. Jotain...
  2. L

    Viikon 7/2005 plussaajien taaperot

    Täällä sama homma, piti sitä neuvolakorttia etsiä, mutta on sitten jäänyt. Kirjottelen ne mitat tähän joskus myöhemmin. :D Meillä on menossa tosi kova kiipeilykausi, aivan joka paikkaan pitää päästä, keittiön pöydälle, tuoleille, sängyille ihan kaikkialle. Saa olla tosi valppaana ton...
  3. L

    pinoon äidit jotka syntyneet -86

    Täällä, poika 11/05 ja avomies 22v. :)<br><br>
  4. L

    Viikon 7/2005 plussaajien taaperot

    Hei, mä en ole palstaillut tuossa pinossa, mutta saisiko millään liittyä porukkaan? En nimittäin oikein ole tahtonut löytää pinoa siinä marraskuun paikkeilla viime vuonna syntyneille, niin olisi ihana lukea saman ikäisten taaperoiden touhuja? Mielelläni tulisin mukaan keskusteluun, mutta toki...
  5. L

    nyt auttakee, neuvoja kiitos

    Muistathan, että tärkeintä on se ruokavalio eli olethan vaihtanut esim. leipärasvan kasvisrasvaan, leikkeleet vhärasvaisiksi ja leivän ruisleipään? Muutenkin saa olla aika tarkka mitä syö, tai että jos syö enempi rasvaista ruokaa niin ne määrät, ah ne määrät. usein tulee otettua liikaa...
  6. L

    Lapset tekevät lapsia

    Mä taas koen niin, että sitten kun itse on työelämässä, niin maksaa ihan mieluusti veroja, että esimerkiksi tällaiset nuoret perheet jotka sitä apua tarvitsevat saavat sitä. (muutkin tietenkin.) Se että joutuu sossussa käymään ei todellakaan tarkoita automaattisesti sitä, että kuvittelee että...
  7. L

    Ruokarukous eskarissa

    \ Tuo on minusta juuri se tärkeä asia, joka ei ole mielikuvieni ja omien koulukokemuksieni aikana toteutunut. Kaikkia uskontoja pitäisi opettaa ja myös muita elämänkatsomuksia tulisi käydä lävitse. Ei ainoastaan eri uskontoja vaan myös muut elämänkatsomukset. Minusta on väärin opettaa että...
  8. L

    Ruokarukous eskarissa

    \ Mua itseäni häiritsee lähinnä se, että kristinuskohan ei nimenomaan ole sitä aitoa suomalaista perinnettä, vaan tuotu väkipakolla Suomeen (ja muuallekin). Sitten uskovat puolustelee sen asemaa Suomalaisena perinteenä ja pelkää näiden asioiden jäävän pois ei-uskovien takia, mutta onkohan nämä...
  9. L

    nuoret äidit

    Mun mielestä on aika hyödytöntä tehdä ensin alotus provoilemalla ja sitten seuraavassa viestissä jo kumota kaikki ne jutut mitä on siinä ensimmäisessä viestissään kirjoittanut.
  10. L

    Miksi ei voi sanoa suoraan???

    Kyllä mä ainakin kuulun kanssa niihin, jotka haluaa kuullam itä mieltä oikeasti on. Ja ei suoraan puhuminen tarkoita sitä, että pitäisi sanoa rumasti vaan rehellisesti mitä mieltä on. :)
  11. L

    Onko teillä lapsia useamman miehen kanssa?

    Mun vanhemmat eros kun olin tosi pieni, enkä oo kyllä koskaan kaivannut erityisemmin mitään "isä ja äiti"-perhettä. Mulle on riittänyt ihan hyvin se, että näin isää silloin kun haluan ja muuten olin äidin luona. Jälkikäteen ajatellen, luulen, että oli parempikin niin, siis en olisi halunnutkaan...
  12. L

    miten kerron äidille!?

    Tuu kertomaan miten meni tännekin. :)

Yhteistyössä