Hakutulokset

  1. E

    Minkä pillerimerkin olette saaneet kun Mercilon ei ole käynyt?

    Mä söin aikanaan Mercilonia pari vuotta, sopi muuten hyvin, mutta menkkakivut oli ihan kamalat, vahvatkaan särkylääkkeet ei auttaneet. Mulla vaihdettiin Diane Novaan ja siihen olin tosi tosi tyytyväinen (söin yli 10 v.), kipuihinkin riitti perusburana. Toivottavasti löydät sopivan! :)
  2. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    KyyneltenHymy, mulla oli tosiaan se tilanne, että alko tuhru, joka kesti 1,5 viikkoa. Sitä tuli pikkuhousunsuojalle asti, parina päivänä veristä, muuten ruskeaa, eikä mitenkään paljoa (töissä käytin varuiks sidettä kun siellä vaikee päästä vessaan, mut ei sitä siihen tullu oikeestaan ollenkaan)...
  3. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voi KyyneltenHymy, iso voima:hug:. Ja paljon jaksamista sinne! Eiköhän se lapsi meille molemmille vielä suoda, toivotaan että harjoitus tuo tulosta ja sit ens kerralla pieni pysyy kyydissä loppuun asti. Pinoudutaan sitten yhdessä jonnekin elo- tai syyskuun odottajiin kun uus tärppi käy :heart: :)
  4. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Kiitos kaikille :) Voi KyyneltenHymy, mä niin toivon et teillä kaikki menis parhain päin, et se teidän pieni oiskin vaan ollu piilossa ja perjantaina näkyiskin. Kerrohan heti kun tiiät enemmän! Kovasti jaksamista :hug:
  5. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Kiitos Riesa. Itsellä on ihan samat ajatukset tuon keskenmenon suhteen. Miehellekin sanoin, et meni kesken, koska tätä ei oltu tarkotettu meille. Että ei muuta kun lisää reeniä, niin sieltä se vauva meille jossain kohtaa tulee, sitten kun niin on tarkoitettu. Tiedä sitten tuosta...
  6. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Viimein aikaa päivittää eiliset ultrakuulumiset. Meille ei siis tule kesävauvaa ja mut voi tuolta listalta poistaa. Eilen siis piti olla 7+3, mutta ultrassa ei näkynyt mitään missään (paitsi kohdun ulkopuolella mut siitä "patista" eivät osanneet varmaks sanoa mikä se on, onko kohdun ulkoinen...
  7. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Marde ja Lumi, :hug: Kovasti jaksamista molemmille. Diiselikissa, onnittelut tuplista :) Täällä palstalla tapahtuu hirmuisesti, taas ihan pihalla kaikkien kuulumisista kun pariin päivään ei o ehtinyt palstaileen.. :ashamed: :( Nyt aion viettää työvapaan viikonlopun ja rentoutua! Ja...
  8. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onpas täällä taas kovasti tapahtunut, ihanaa kun on tällainen porukka joka jaksaa aktiiviseen kertoilla kuulumisistaan :) Nezzie ja mirkku paljon jaksamista molemmille! :hug: ninanina ihania ultrauutisia! :) Tervetuloa kaikille uusille ja koko köörille paljon tarrasukkia matkaan...
  9. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Minä oon kaupan täti :)
  10. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ja kun välillä tuntuu, että päässä vähän pätkii, niin... pillipöllö, jollekin miehelle mekin ollaan menossa, tais olla Isto? Jäikö sulle millanen fiilis tuosta paikasta, itellä sellanen olo et ois mukava ja osaava henkilökunta (ihan vaan puhelun perusteella).. Ite kans tonne ekana soitin kun...
  11. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    pillipöllö, juu Tampereen Ava Klinikalle ollaan ens viikolla menossa. Eilen ku soitin sinne niin aattelin et kunhan vaan pääsis ees jo marraskuun aikana kattoonet kaikki on hyvin, mut sitten kun selitin mun tilanteen (valemenkat, pitkät tuhruttelut) niin se hoitaja antoi ens viikolta heti ekan...
  12. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Pikkuistaodottava, Mä saan kans kuluun kaikki päivät lueskellen raskausjuttuja pitkin nettiä :D Mies jo välillä sanonutkin et voisin enempi viettää hänen kanssaan aikaa kun nyt hänestä välillä tuntuu että vauvapalstat menee meidän yhteisen ajan edelle. Mutta kun eka vauva kyseessä ja kaikki niin...
  13. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Sanmar, voin niin kuvitella kuinka ihana olo sulla oli ton ultran jälkeen. Toivon niin et omallakin kohdalla sais ens viikolla huokaista helpotuksesta ja pienen syke näkyis. Kyllä meillä ainakin tuleva iskä on tulossa mukaan, sekä ens viikolla varhaisultraan että 2,5 viikon päästä ekaan...
  14. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Nyt on sit varhaisultra varattuna :) Mies kävi kesken työpäivän kotona, kuuli mun neuvolakeskustelusta ja oli sitä mieltä et makso mitä makso niin hyvä idea mennä tuonne varhaisultraan, saadaan mielenrauha meille molemmille :heart: Sain Ava klinikalle ajan ens maanantaille, tarvittaessa ottavat...
  15. E

    Varhaisultra TAMPERE

    Itse juuri yritin etsiä netistä paikkaa minne mennä varhaisultraan :) Kiitos siis tästä keskustelusta, taidan itsekin soitella noihin paikkoihin. Mahtaako sinne avalle päästä kuka vaan, katselin et ovat erikoistuneet lapsettomuushoitoihin, eli mahtaako sinne päästä vaikkei oils ollut missään...
  16. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voi meadow ja mammuzki, iso voima:hug: Moikka Myy, samaan aikaan kuumeiltiinkin The Esikoisissa :wave: Tänään sitten sain varattua ekan neuvolan, 2,5 viikon päähän sain ajan. Ekaan ultraan pääsen sitten kunnallisen kautta joulukuussa, näin tuo hoitaja sanoi. Rupesin kyllä miettiin, että...
  17. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Kiitos kaikille jotka jaksaa tsempata meitä muita, joilla on inhottavia vuotoja yms. :heart: Itsellä on varmaan juuri sen takia epävarma olo ja pelottaa, koska alkuviikon plussa olin mun elämän ensimmäinen, eikä oo mistään tällasesta kokemusta. Ja kun ei noilta lapsellisilta kavereiltakaan...
  18. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Huoh. : / Täällä jännitetään. Mulla tosiaan ruskeaa tuhrua tullut viime viikonlopusta asti, viime yönä ja tänään aamulla myös punertavaa sellaista, nyt onneks käänty taas ruskeaks. Neuvolaan pystyn soittaan vasta ma, soittoaika aamupäivisin kun oon töissä :( Terkkarista vaan sanoivat et seuraile...
  19. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Täällä olis kans yks tuore plussaaja, joka mielellään liittyis joukkoon :) Meillä siis kyseessä esikko ja yritystäkään ei ehtiny kauaa olla, todellinen yllätysplussa mutta ihana sellainen <3 Tuhruvuodosta...Luulin tosiaan et mulla alkoi menkat tossa vajaa 2 viikkoa sitten! Tuhrua tuli...
  20. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Kiitos kaikille onnitteluista :) Kyllä se nyt vaan on uskottava, vaik uskomattomalta tuntuukin, että tuolla mahassa jotain on. Digi näytti eilen illalla Raskaana 1-2, eli jotain on varmasti tapahtunu :) Ihan uskomaton fiilis, ei oo kyllä viä kunnolla tajunnu... Mun visiitti siis näyttäs...

Yhteistyössä