Varhaisultra TAMPERE

  • Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti
aapeee
Mitähän mahtaa maksaa Tampereella varhaisultra?

Ava Clinikalla maksais kai 125e, josta omavastuu 81e. Mut siihen tulee sit kai päälle kuitenkin toimistomaksu + lääkäripalkkio?


Kohtuu edullinen paikka pitäs löytää. Jossa siis jäis oikeesti hintaa alle 100e.
 
[QUOTE="mii";24801822]no miks pitää mennä sellaseen varhaiseen ultraan kun kuitenkin kaupunki maksaa 2krt/raskaus ultria?[/QUOTE]

Itse menen/olen mennyt siksi, että mun eka raskaus oli tuulimuna. En siitä olis tiennyt mitään ilman tuota varhaisultraa ennen np-ultraa. Olisin hyvin kuvitellut olevani raskaana siihen asti. Tai no. Toki raskaana olinkin, ei vain ollut mitään mahkuja saada vauvaa. Raskausmateriaali sen sijaan ei aikonut poistua itsekseen, vaan vaati kaavinnan.

Niin ja esikoisen aikaan ehdin käydä noitakin ultria useamman. =) Raskaus oli hankala alusta loppuun, mutta np-ultraan mennessä olin ehtinyt vuotaa kaikki sateenkaaren värit moneen kertaan. Siksipä ultriakin oli ennen sitä ..öö... kolme tai neljä. =)
 
Viimeksi muokattu:
aapeee
Kiitos vastauksesta! :)

Täytyy alottaa soittokierros, jospa selviäisi missä olis halvin :) En viitsis ihan hirveitä kuitenkaan maksaa.


Ja ihan siitä syystä oon menossa, kun takana on keskenmenoja 2 ja yks keskeytynyt keskenmeno. Kkm huomattiin viimeksi np-ultrassa, kehitys loppunut rv 6+.
 
Itse juuri yritin etsiä netistä paikkaa minne mennä varhaisultraan :) Kiitos siis tästä keskustelusta, taidan itsekin soitella noihin paikkoihin. Mahtaako sinne avalle päästä kuka vaan, katselin et ovat erikoistuneet lapsettomuushoitoihin, eli mahtaako sinne päästä vaikkei oils ollut missään hoidoissa?
 
nosto!!
[QUOTE="Neiti";30047482]Terveystalolla Rautatieasemalla oli alle 100€, muistaakseni n. 80...[/QUOTE]

Tuliko tähän joku pakollinen lääkäriaika 20min tms. palkkio lisäks vai voiko sen tosiaan saada ilman sitä?
 

Yhteistyössä