Hakutulokset

  1. U

    Pärjääkö kissa...

    ...yön yli yksin? Jos lähden illalla 20 maissa ja tulen aamulle VIIMEISTÄÄN 11 maissa. Ruokaa ym tietenkin jätän tarjolle :)
  2. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    ...ja mennä naapuriin näin illalla? Lapset 1,5, 6 ja 8 vuotta. Itkuhälytin mukana ja 8 veellä kännykkä. Eivät yleensä heräile, kun nukahtavat... Isompi tietää mistä hakea, jos jotain tapahtuu (tosin kuulen sen ennen itkuhäläristä)... olen kotona alle puolen minuutin, jos on tarve...
  3. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    Taas meni juttu puihin, varmaan 30. kerta. Aina vaikuttaa hyvältä, mutta sitten - PAM!! "En mä pysty", "Ku asut niin kaukana", "en ehdi" jne. Paskat!! Pelkkiä tekosyitä kaikki. Ainut syy on lapset. Niitä on 3 ja varmaan juuri niiden takia olen ilmeisesti yksin loppuelämäni :'( Loputtomiin en...
  4. U

    Ihania naapureita mulla :(

    Kesäkuun alussa koira oli haukkunut/ulvonut pari tuntia yöllä, kun oltiin lapsen kanssa päivystyksessä. Samoin oli la-su yönä, olin ulkona ja koira oli sitten taas ulvonut ja haukkunut täällä. Pahoittelin face to face kummallekin seinänaapurille tilannetta ja sanoin, että tämä ei tule enää...
  5. U

    A-ero + uusi suhde

    Kuinka nopeasti a-eropaperien viennin jälkeen on soveliasta aloittaa uusi suhde? Eroon ei sisälly mitään draamaa tai tuskaa vaan liitto ollut pitkään ns. kaveruussuhde (ei seksiä jne). Päätös oli yhteinen ja eroa harkittu jo lähes vuoden. Asumusero 15.6. lähtien ja paperit viety 2 vko...
  6. U

    Nimenmuutos avioerossa

    Ollaan miehen kanssa viemässä avioerohakemus ensi maanantaina maistraattiin. Voinko mä samalla vaihtaa oman "tyttönimeni" takaisin? Ja jos niin mitä se maksaa? Varmaan ihan älyttömästi, mutta kai se on pakko vaihtaa. Entä jos haluan vaihtaa lasten nimet? Osaako kukaan auttaa?? :attn:
  7. U

    Mitä maksaa nykyään NÄÖNTARKASTUS??

    Nisseniltä varasin ja vasta nyt tajusin, että en yhtään tiedä mitä sellainen maksaa :( Onko kenelläkään tietoa??

Yhteistyössä