Voinko jättää lapset nukkumaan...

...ja mennä naapuriin näin illalla?

Lapset 1,5, 6 ja 8 vuotta. Itkuhälytin mukana ja 8 veellä kännykkä.
Eivät yleensä heräile, kun nukahtavat...

Isompi tietää mistä hakea, jos jotain tapahtuu (tosin kuulen sen ennen itkuhäläristä)... olen kotona alle puolen minuutin, jos on tarve...

Oon kahden vaiheilla... :O
 
vrs
No voi mennä, jos itkuhälytin varmasti toimii ja kun noin isot muksut on pienen lisäksi kotona. :) Itse en menisi, koska tiedän omiemme olevan heräileviä ja kävelevätkin unissaan, mutta näinhän ei teillä ole. :)
 
Riippuu miten kaukana naapuri on .. luultavammin ei kaukana jos puoleen min. pääset takasin kotiin. Itse voisin mennä esim. yläkerran naapuriin itkuhälyyttimen turvin .. sehän on melkeinpä sama kun olisi mökillä, lapsi aitassa tjm. nukkumassa ja itse ulkorakennuksissa iltaa jatkamassa. Jätä vielä 8vlle lappu misdä infoat missä olet jos herää ja ihmettelee, ellet raaski herättää ensin ja kertoa meneväsi naapuriin.
 
[QUOTE="mimmu";24415660]En kuuna päivänä menisi. Kolmen äitinä ja kokemuksen syvällä rintaäänellä en luottaisi pelkkiin hälyttimiin. Mikset käy päivällä kylässä?[/QUOTE]

Se on vähän eri asia jutella illalla kahdestaan rauhassa kun päivällä 5 lapsen läsnäollessa.
On mm. palovaroitin (toimii) ja näin...
 
siitä vaan
Sen kun menet vaan! Meillä on niin iso talo, että jos oon toises päässä ja lapsi nukkuu toises päässä niin se on ihan sama kuin toi sun yks asuno välissä rivarissa. Ja uskallan käydä ulkona ja kellarissakin lapsen nukkuessa. Ihme hermoreunioita nipottajia tää palsta täynnä. Ei oo ihme jos on mielenterveysongelmia jos kaikesta elämässä pitää noin kauheesti stressata.
 

Yhteistyössä