Hakutulokset

  1. H

    Kohtalo tovereita (nivelpsoriasis)

    Onko täällä ketään kellä olisi nivelpsoria?? Itsellä on juuri se todettu ja tänään olen menossa uudelleen reumalääkärille ja katsotaan millä lääkkeillä aloitellaan jne.. Itsellä on todella vaikeita päiviä kipujen kanssa, ja kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa päivät on haastavia. Millä...
  2. H

    Te joilla lapset syntyneet vuodenvaihteessa (kouluun menosta)...

    Elikkäs jos lapsi on syntynyt esim 31.12 tai 1.1 niin milloin teillä lapset aloittaneeet eskarin/koulun?? viisi/kuusi vai kuusi/seitsemän vuotiaana???
  3. H

    Kissoista tietävät

    Anopin 7 kk ikäinen narttu kissa imee omia nisiään?? Onko tällainen ihan normaalia..?? Meillä itselläkin on kissa mutta ikinä en ole tällaiseen törmännyt..
  4. H

    Paljonko teidän eskari ikäisillä on läksyjä???

    Kun omalla eskarilaisella on kolme kertaa viikossa ja lähes joka kerta sivun mittainen :O Tuntuu todella paljon tuon ikäisell. Ja poika jo valittaakin että väsyttää tehtävien teko ja ei halua mennä kouluun ollenkaan jos siellä on paljon enemmän läksyjä niin kuin kaikki opettajat tuolla eskarissa...
  5. H

    Jokohan se h-hetki alkaa lähetymään <3

    Viime yönä alkoi tulemaan runsaammin limaista vuotoa :) Vaikuttais siltä että limatulppa on irtoilemassa :D Halinappi ja masuasukki 36+6
  6. H

    Marsuista tietävät??

    Meille muutti tuossa reilu viikko sitten marsu herra, kyseessä on n. 1,5v kaveri ja on aina ollut yksin... Mutta minusta tuntuu että tuo kaveri on jotenkin yksinäinen, kun lauma eläimiähän nuo ovat. Voiko tässä vaiheessa marsulle ottaa kaveria?? Vai tuleeko tappelu??
  7. H

    Lapsivesi testi? Saako ostettua apteekista testitikkuja??

    Siinähän tuo kysymys olikin :D
  8. H

    Kaaduin juuri (en pahasti) ja rv 35 menossa...

    Uskomatonta kyllä, onnistuin kaatumaan tämän tietokonetuolin kanssa hetki sitten. En itekään ymmärrä miten sen tein. No kuitenkin.. Pitäiskö mun käydä tarkastuttamassa että kaikki on mahassa ok?? Vai uskallanko olla ihan kotona ja katsoa omaa vointia? Mitään varsinaisia erillisiä kipuja tuosta...
  9. H

    Onko muita joiilla ollut loppu raskaudessa tällaisia vaivoja?? (kolmas lapsi tulossa eikä oo muissa ollu tällasta)

    Nyt siis muutaman päivän ollut sellaista että ala vatsa särkee, siis ihan tuolta vatsan alareunasta ja käveleminen on tosi hankalaa ja nivuset kipeytyy koko ajan enstisestään. Vauva on ollut jo kuukauden laskeutuneena ja raivotarjonnassa. Erityisesti tänään tuntuu että on pahentunut tuo...
  10. H

    Oisko kellään kivaa runoa 6 vuotiaalle synttäri korttiin?? (tytölle)

    Olen koittanut etsiä kivaa runoa 6-vuotiaalle kummitytölle synttäri korttiin, olisiko kellään mitään kivaa tiedossa?? Positiivareiden sivuilla ei oikein tämän ikäisille ollut mitään...
  11. H

    Olen hankkimassa tuttipulloja tulevalle vauvalle ja mietin näiden kahden välillä.. (kokemuksia???)

    Nyt siis mietin kummat pullot olisi parempia: Nämä (tommee tippee) : http://www.lastentarvike.fi/lastentarvike_b2c/catalog/setCurrentItem/%28layout=11_60_57_5_1&uiarea=1&ctype=areaDetails&next=seeItem&carea=%24ROOT&citem=00000000020000001352%29/.do vaiko nämä (nuby)...
  12. H

    Olisiko kenelläkään ylimääräisiä libero kerhon koodeja?

    vaippa paketeista? Voitko laittaa minulle yv:nä koodeja? Kiitän :D:xmas:
  13. H

    Tietääkö kukaan saako Pizza Buffasta...

    ...gluteenitonta pizzaa???
  14. H

    Mitä matkarattaita voisi käyttää yhdessä Brio Primo turvakaukalon kanssa?

    Siinä se kysymys sitten olikin :) Brio Sing rattaat on ainakin Yhteen sopivat mutta on niin mahdottoman kalliit että onko kukaan käyttänyt jotain muita rattaita?
  15. H

    APUA!! Verenpaineista raskaus aikana (verenpaineet alhaalla)....

    Mulla siis rv 25 menossa ja mun verenpaineet laskee koko ajan ylä paineet huitelee siellä 100-110 välillä ja ala paineet 50-60. Pitkin päivää huimaa ja väsyttää ja on huono olo. Ainoo mikä mua tässä hirvittää niin mun pulssi kuitenkin huitelee siellä 100 molemmin puolin! Paineet siis alhaalla ja...
  16. H

    Jonathan tähti toppapuvuista, ketkä olette joutuneet palauttamaan?

    Te ketkä olette joutuneet palauttamaan tämän talven mallistosta olevan Jonathan tähti haalarin, oletteko saaneet millaisen korvauksen?? Meillä kans hajosi tuo vetoketju ihan totaalisesti, ei pysy jalka renksut ollenkaan paikallaan ja kangas ei meinaa kestää...
  17. H

    Mitähän keksisi tuon kissan kanssa??

    Kyse siis vuoden ikäisestä n. vuoden ikäisestä (maatiais) kissasta. Kissalla alkoi kiima joulukuun lopussa ja jatkuu edelleen. Nyt kissa on alkanut menemään tytön (3v) viereen yöllä herättäen tytön. Tyttö on siis tässä jo puolentoista viikon ajan herännyt joka yö ja ei meinaa millään nukahtaa...
  18. H

    Pojalla (5v) todettiin eilen astma...

    ...ja vielä tosin jatketaan pef puhalluksia ja rasitus testi tehdään kahden viikon päästä. Lääkäri halus vielä tutkia lisää ku edellinen puhallus jakso oli sen verran lyht että ei ole tulokset vielä se kelan vaatima että saadaan hakea tuet ja erityiskorvaukset lääkkeille. Itellä on olo että...
  19. H

    Teddyfone turvapuhelin, onko kellään käytössä??

    miten hyvin tuo turvapuhelin toimii? onko kellään kokemusta kyseisestä puhelimesta? Hommataanko puhelimeen lapselle ihan tavallinen puhelin liittymä? Kertokaa kokemuksianne, olen tässä miettinyt tuota puhelinta pojallemme. Unohdinkin aikaisemmin laittaa tän linkin... Osta Hobby...
  20. H

    Lapsen astma ja lemmikit

    Kyselisin teiltä joiden lapsi sairastaa astmaa että onko teidän perheessä mitn lemmikkejä?? Ja minkä laatuinen astma kyseessä? Pojalla astma tutkimukset lähtee huomenna käyntiin ja aikaisemminkin on ollut astmaattista yskään (ja siihen ollut astma lääkitys) mitkä on yhdistetty pakkasiin ja...

Yhteistyössä