Kaaduin juuri (en pahasti) ja rv 35 menossa...

Uskomatonta kyllä, onnistuin kaatumaan tämän tietokonetuolin kanssa hetki sitten. En itekään ymmärrä miten sen tein. No kuitenkin.. Pitäiskö mun käydä tarkastuttamassa että kaikki on mahassa ok?? Vai uskallanko olla ihan kotona ja katsoa omaa vointia? Mitään varsinaisia erillisiä kipuja tuosta pyllähtämisestä ei tullut, saatuu tuohon alamahaan ja nivusiin niinkuion tässä on jo jonkin aikaa ollut.

Onko muilla kokemuksia kaatumisesta näillä viikoilla ja miten ootte menetelly?

Halinappi ja masuasukki 34+6
 
LL
Minäkin pyörryin samoilla viikoilla. Onneksi vaan selälleni kaaduin. Mutta aina kannattaa käydä tarkistuttamassa. Itsellä oli samana aamuna ultra ja vauvalla oli kaikki hyvin. :)
 
äks
Mä kaaduin viikolla 37 lenkkipolulla enkä käynyt tarkistuttamassa, olisi varmaan kuitenkin kannattanut, sillä esikoisen synnytys käynnistyi vuorokauden sisään tuosta. Olin tosin aluksi varma, että olin vain satuttanut selkäni pahasti :p
 
"vieras"
Lääkärissä on ihan tarpeeksi jonoja turhien valittajien ja "tarkastuttajien" takia muutenkin. Ei sinne joka SAATANAN pikkuasian takia tarvi mennä, ei ihminen ole sokerista tehty.
 
Soitin synnärille ja siellä lääkäri sanoi että jos tulee vuotoja tai kipuja tai jos alkaa supistamaan (supistusten ei tartte olla ees kipeitä vaan jos alkaa kovin paljon kovettelmaan mahaa) niin täytyy mennä tarkastukseen.
 

Yhteistyössä