Jokohan se h-hetki alkaa lähetymään <3

[QUOTE="mmm";23762609]limatulpan irtoamisen jälkeen voi vielä mennä runsaasti aikaa, ennen kuin vauva syntyy. Jopa viikko.[/QUOTE]

Mulla meni juurikin se viikko. Muutenkin mulla tuli kaikki "synnytystä enteilevät merkit" jo viikkoja, jopa kuukausi ennen kuin vauva syntyi, limatulppa viimeisimpänä. Mutta toivotaan, että sulla ap lähtis tuosta käyntiin :)
 
Mulla meni juurikin se viikko. Muutenkin mulla tuli kaikki "synnytystä enteilevät merkit" jo viikkoja, jopa kuukausi ennen kuin vauva syntyi, limatulppa viimeisimpänä. Mutta toivotaan, että sulla ap lähtis tuosta käyntiin :)
Esikoisen aikaan en muista että olisin huomannu limatulpan irtoamista, mutta kuopukselta huomasin ja sen irtoamisesta meni 14,5 tuntia kun synnytys käynnistyi. Toki siis tiedän että voi mennä pidempääkin :D
 
Mulla irtos pojasta limatulppa rv38, poika syntyi 41+5, aikaa voi siis kulua!

Ihmettelen kyllä näitä aloituksia, kun oikein odotetaan ja toivotaan sitä lasta syntyväksi vaikkei ole edes täysaikainen vielä. Se loppuajan odotus vaikka tuntuu ikuisuudelta, on kuitenkin kyse vain muutamista viikoista enää, muutamista elintärkeistä viikoista vauvalle. Ole huoletta, kyllä se 5 viikon sisään syntyy.
 

Yhteistyössä