Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Hei saako varovaisesti liittyä seuraan :) LA menee jonnekki 20.3 tienoille ❤️ Hattarapupu/ 25v / 3.lapsi / PS Hattarapupu 5+1
  2. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Annubella mulla on myös hävinny kaikki oireet,ja silti oli kaikki hyvin! Kai niitä viikkoja rupee olee sen verran että ne kaikkoo tästä pikkuhiljaa...Edes tissit ei oo enää yhtään kipeet. Eiköhän kaikki oo kunnossa kuitenski :) Hattarapupu ja Rautis 11+4 :heart:
  3. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Jenny ihanaa,onnea :heart: Täälläkin vähä leijutaa! Ultrassa käyty ja siellä Pikkunen köllötteli,liikettä ei vielä...
  4. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Jenny90 ja Nippe Toivotaan tosiaan että saadaan kaikki hyviä uutisia!:heart: mulla on se aika 12.20 Nt-ultra 17.1 :hug: kaikille menetyksen kohdanneille! Tsemppiä jatkoon! Hattarapupu ja Rautis ( mieheni anto uuden nimen :D) 9+4
  5. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Tää neurootikko varas ajan ultraan.. :headwall: Pakko nähä onko kaikki hyvin vai ei..:) Päälle 100 e kuulemma on hintaa (Porvoossa yksityisellä) mutta kyllä sen maksan jotta pystyy olee taas rauhallisena hetken :D vaikka 17.1 ois np-ultra mut ei mun kärsivällisyys sinne asti kestä! Hattara...
  6. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Nereida täällä on jotenkin poika olo,vaikka ensimmäinen raskaus niin ei voi vertailla,mutta vahvasti jotenkin siltä tuntuu :) miehellä on myös kuulemma poika olo,ehkä se salaa toivookin enemmän poikaa kun tyttöä, vaikka eihän sillä ole väliä kumpi sieltä tulee kunhan olisi vain terve! :heart...
  7. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Taaperotx5 pahoittelut, ja tsemppiä jatkoon! Täällä stressataan oikeen kunnolla kun paino on lähteny laskuun -2 kg päivän aikana! :o ja oon...
  8. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Mä olen kanssa teen lipittäjä, vähän koitan rajoittaa sitäkin.. Neuvolassa sekä ultrassa käyty tänään! Neuvolatäti oli aikamoinen hössöttäjä, mutta kaikin puolin mukava :) Papereitten täyttelyä se tosiaan oli, mutta mies tuli mukaan kuitenkin, ja oli se ihan kiva juttu mun mielestä :) Ainoo...
  9. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Emilien ja Sanle voimia ja jaksamisia! :hug: Luckygirl täällä kans yks asiakas kysy ihan yllättäen että oonko raskaana,juuri kun niin "hehkun" :D aika hauskaa,mutta häneltä kielsin asian,mielestäni se ei kuitenkaan ihan asiakkailleni kuulu että olenko...
  10. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Ja niin gyne sanoi että on varmasti kohdun kasvu kipua tämä kipu! Eli ei mitään vaarallista :)
  11. H

    ~elokuun epelit 2012~

    :wave: Täällä kans yks keskenmenoo ja tuulimunaa pelkäävä..:( Oli pakko ostaa pari Cb.n testiä ja toinen kulutettiin heti ja kyllähän siihen tuli 3+ mutta jotenkin ei vaan jaksaisi uskoa että ois tämmönen onni tapahtunu :/ mun on kyllä pakko mennä varhaisraskauden ultraan muuten kyllä sekoan :D...
  12. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Huh,nyt on täälläkin varattu Neuvola aika! Kyllä muakin jännitti sinne soitella :D mutta en sitte tiiä että miten tässä pari viikkoa pysyy housuissaan kun niin jännää kaikki :D no kait se on vaan pakko..tekis kyllä mieli käydä yksityisellä tsekkaamassa ennen sitä että onko kaikki ihan...
  13. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Salmanteri! mulla näytti CB.n testi raskauden 4 päivää ennen kuukautisten alkua! Oli niin tajuttomasti oireita ja oksennellut ja muuta niin oli pakko testata jo siinä vaiheessa:) nyt taas on oireet vähän hävinnyt,mitä nyt vihloo välillä tosi pahasti :/ vähän kyllä tosiaan pelottaa että onko...
  14. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Ja täällä päin synnytys sairaala on PS :)
  15. H

    ~elokuun epelit 2012~

    Täälläkin plussattu! LA ois 5.8 <3 todella ihanaa,eka lapsi itellä ikää 20 ja miehellä 25v,ihan uskomaton fiilis!! :)))
  16. H

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Juu kyllä se ite varataan aika siihe varhais ultraan, ja viikkoja suositellaan (mitä olen ymmärtänyt) 7 + :) ite ainakin innolla ja toisaalta kauhulla oottelen :)(. Mulla on taas ollut tosi paljon oireita! Nännit on todella turvoksissa ja arat,sanon tissit,tajuttoman kipeät! Ihan rappusia...
  17. H

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Täällä kans yksi innokas plussannut! Yritystä takana 8 kk ja jotenkin tuntuu ihan ihmeelliseltä että nytky se sitten tärppäsi oikeasti?! <3 omien laskujen mukaan mennään vasta rv 4+2 täytyy vaan toivoa että pienokainen olisi oikeassa paikassa ja kaikki olisi hyvin :) millään ei jaksaisi odottaa...

Yhteistyössä