Hakutulokset

  1. P

    Luteelivaiheenne pituus?

    Eli listatkaa luteelivaiheenne oletettu pituus. Eli luteelivaihe: aika ovulaatiosta menkkoihin, joka heittää enintään 2 päivällä eri kierroissa. Kertokaa myös mistä tiedätte ovuloineenne (testi, limat, kivu yms.).
  2. P

    Enkeli elisa ja koulukiusaamisesta

    Äsken iltasanomissa oli juttu: Nyt se tuli: Enkeli-Elisan kirjoittaja tunnusti - Ilta-Sanomat eli tarina fiktiota, mutta tyttö ihan aito. En ymmärrä miksi tälläisestä on pitänyt edes tehdä rikostutkinta. Kuka on edes lähtenyt tällaista tutkimaan? Vaikka koko Elisa olisi ollut keksitty...
  3. P

    Raskausviikot muuttuneet rv 12 ultrassa?

    Siis miten teillä muuttuneet raskausviikot ultrassa? En ole raskaana, mutta mietin kun viimeksi luulin että plussa tuli vasta dpo 20 eli aika myöhään. 12 viikon ultrassa arvioitiin kuitenkin viikko taaksepäin. Olin siis raskautunut myöhemmin ja plussaus olisi olut dpo 13 eli normaaliin aikaan...
  4. P

    raskausoireita, vaikkei ole ovuloinut?

    Voiko raskausoireita olla ilman ovulaatiota? Liika stressaaminenhan saattaa jättää ovulaation kokonaan tulematta ja menkat tulevat sitten kun limakalvo on liian paksu. Onko mahdollista, että mm. nännit on kipeät ilman ovulaatiota? Onko jollain kokemusta, ettei ole ovuloinut, mutta silti...
  5. P

    Varhainen keskenmeno? Koska vuoto alkaa?

    voi poistaa
  6. P

    Kierukan poistaminen, kohdunnapukka kiinni?

    Haluamme mieheni kanssa lapsen. Mulla on kierukka, jonka haluaisin pois. Olen lukenut, että sen voisi itsekin ottaa pois ja olin viime viikolla ottamassa kun narut olivat melkeen sentin ulkona kohdunsuulta, mutten uskaltanut. Yleensä en lankoja tunne vaikka kohdunnapukka olisi alhaalla. Katsoin...
  7. P

    Kuparikierukka raskaana?

    Kuinka yleistä on tulla raskaaksi kuparikierukan kanssa? Oletteko tulleet, miten huomasitte?

Yhteistyössä