Raskausviikot muuttuneet rv 12 ultrassa?

Siis miten teillä muuttuneet raskausviikot ultrassa? En ole raskaana, mutta mietin kun viimeksi luulin että plussa tuli vasta dpo 20 eli aika myöhään. 12 viikon ultrassa arvioitiin kuitenkin viikko taaksepäin. Olin siis raskautunut myöhemmin ja plussaus olisi olut dpo 13 eli normaaliin aikaan.

Kannattaisiko siis luottaa omaan arvioon ovulaatiosta vai ultraan? Lämpöjen ja oireiden perusteella siis arvioin silloin.

Onko teillä muuten näyttänyt positiivista eri raskauksissa samoihin aikoihin vai niin, että ensin dpo 11 ja toisella vaikka vasta dpo 20?
 
Meillä oli ehkäisy jätetty pois kesäkuun alussa ja siitä kolmen viikon päästä tuli plussa (pieni vuoto oli pillereiden lopettamisen jälkeen) ja laskettiin siis edellisten kuukautisten mukaan niin, että plussan olis pitänyt ilmestyä vasta neljän viikon päästä. Itse kuitenkin tiesin, että raskaus oli pidemmällä ja np-ultrassa tuli ilmi että oltiinkin 12+0 viikoilla 11+0 sijasta. :) Tosin varhaisultrassa 9.viikolla ei vielä selvinnyt tätä asiaa... Tyttö syntyi 40+4
 
Menkoista laskettuna LA ois 10.2.-13 mutta ultrassa La muuttui ja on vasta 20.2.
Tein kp 32 negan ja vasta kp 39 uuden testin joka oli kirkas plussa. Ovis on ollu vasta kp 23 tienoilla. Mut veikkaan silti vielä, että oikea LA tuon 10-20.2 välillä. Selviää varmaan paremmin rakenneultrassa.

Tää on täysin luomuvauva ja siksi tärppipäivä ei täysin selvillä. Menkkojen alkamispäivä sentään tiedossa niin vähän saa suuntaa laskettuun aikaan.
 
Mulla on jostain syystä kiertoon nähden todella myöhäinen ovulaatio. Näinollen sain plussan testiinkin reippaasti myöhässä ja tiesin jo ultraan mennessä, että laskettu aika tulee siirtymään. Ja siirtyihän se lopulta peräti 10 päivää myöhemmäksi kuin kierrosta laskettu.
 

Yhteistyössä