Hakutulokset

  1. V

    Maksatko tv-lupaa?

    Samaten.
  2. V

    kiinnostus raskauteen hiipunut kokonaan

    Okei. Tiedät siis tunteneesi näin aikaisemminkin - nyt sit ajoissa - ELI HETI?! Liikkeelle apua pyytämään - noi ajatuksethan on siis isossa osin sun sairaustesi (masennus) aikaansaamaa pahoinvointia. Puhu miehelles ja neuvolaan nyt vähintään! Tsemppiä!
  3. V

    kiinnostus raskauteen hiipunut kokonaan

    Heip. Aika alussahan sulla raskaus on. Onko monesko tulossa? Sulla saattaa ehtiä mieli muuttua vielä useaankin kertaan raskauden, synnytyksen ja synnytyksen jälkeisen ajan aikana...mutta kannattaa hakea apua ja tietoa jos tämä ajatus vahvistuu nyt tästä eteenpäin ja olet tosissasi adoption...
  4. V

    Apuja, miten saan 8kk ikäisen syömään kiinteitä?

    Miten sun muru syö päivisin? Oletko kokeillut sormiruokaa? Tissitteleekö päivisin?
  5. V

    Miten kääntäisit: tough but hearty?

    Luja mutta sydämellinen? Mun enkku sit ei oo parhaimmasta päästä.
  6. V

    Kuinka kauan odottaisit miehen yhteydenottoa treffien jälkeen? :/

    Juuen odottais - ottaisin yhteyttä.
  7. V

    Pieni vinkki joululahjoihin

    Mie kyl kans haluisin sukat...ja lapaset :D, mieluummin kuin jotain kaunista ja ihanaa.
  8. V

    Kelle kaikille te ostatte joululahjoja ja millä budjetilla?

    Mulla tuli mieleen, että tykkäiskö mummo tällaisesta "vaihtoehtoisesta joulutervehdyksestä" että laittaisitte hänen lahjanaan vaikka kirkon ulkomaan avun (tai minkä tahansa hyväntekeväisyyttä tekevän yhdistyksen/järjestön) kautta apua jollain summalla eteenpäin ja mummolle menisi tästä tieto...
  9. V

    Kelle kaikille te ostatte joululahjoja ja millä budjetilla?

    Jouluna tulee aina sellainen fiilis ja paine, että PI-TÄI-SI...mutta kun ei ole varaa. Se kulutus ympärillä ja siitä puhuminen on aivan valtaisaa kun itsellä on mahdollisuus ostaa ehkä vain yksi halpa lahja niin se jotenkin puskee silmille vaikka kuinka yrittäisi keskittyä muihin...
  10. V

    Silmänympärykset ihan turvoksissa, ja punoittaa

    Jaa...tekiskö se kortisoni sit ton...vettä nassuun.
  11. V

    Silmänympärykset ihan turvoksissa, ja punoittaa

    Antihistamiinia, silmätippoja - jos ei oo niin apoteekkiin mars.=)
  12. V

    Onko tää nyt eron paikka?

    Nyt kun avasit vähän enemmän niin sanoisin, että pysy suhteessa niin kauan, että olet päässyt masennuksesta vähän ylös - sillä toi sairaus ihan oikeasti vääristää myös sun ajattelua. Ja miehes voi olla väsynyt siihenkin. Kovasti jaksamista...toi puhuminen, kommunikoinnen opetteleminen ja sen...
  13. V

    Suositelkaapas mulle liettä, kiitos!

    Okei, kiitos - meillä oli nyt induktio ja mietin, että vaihtaakko takaisin "vanhanaikaiseen" mutta taidan pitäytyä tuossa...:)
  14. V

    2kk vauva yritti nousta istumaan :O

    Sillä sun murullas on semmonen refleksi, että se puristaa tiukasti, kun kämmeneen osuu jotain - niin tiukasti, että siinä vaikka nousee istumaan =). Ei hätiä mitiä - ei tuon ikäinen vielä omaehtoisesti istumista tavoittele eikä tosiaan saa vielä istua mutta ei tuossa mitään vahinkoa sattunut...
  15. V

    Hampaiden oikomisesta aikuisiällä ja rahattomuudesta, auttakaa joku joka tietää :(

    Kela korvaa käsittääkseni, jos selkeästi saat lääkäriltä semmoset paprut, joissa kerrotaan, että terveys reistaa purennan takia...
  16. V

    Suositelkaapas mulle liettä, kiitos!

    Joo joo, suositelkaas nyt - eiks teistä kukaan oo tehnynnä lähiaikoina keittiöremppaa?
  17. V

    Jepuli jee :D :D :D

    =) Onnea!
  18. V

    Miten voin sanoa miehelle häntä loukkaamatta, etten halua häntä synnytykseen?

    Jos mies haluaa tulla mukaan niin ehdottaisin myös, että otat molemmat ja kerrot rehellisesti, minkä toivot olevan "työnjaon" synnytyksen edetessä. Näin hän voi olla paikanpäällä seuraamassa ja saa leikata napanuoran jne. mutta äitisi voi olla sun tukena. :heart:
  19. V

    hankitteko lapsille kauppatakit?

    Noup. Mutta jos asuisin "ihmistenilmoilla" niin todennäköisesti meidän muruilla olisi myös moiset.=)
  20. V

    Suositelkaapas mulle liettä, kiitos!

    Mikä on toiminu teidän perheessä, jos olette laittaneet uutta lähiaikoina niin mihin päädyitte ja miksi? Ja joo, oon menossa kaupustelemaan ja vertailemaan, mutta palstavertailuhan on hyvä pohja ponnistaa :p.

Yhteistyössä