Hakutulokset

  1. ansarikukka

    Apua! Helppo jouluinen jälkiruoka?

    Olinpa unohtanut, että lupasin tehdä joulupöytään jälkiruoan. Mitä teillä syödään jälkkäriksi? Olin aikonut tehdä jouluisen juustokakun, mutta en jaksa alkaa saikkaamaan liivatteiden sun muiden kanssa. Eli antakaas kotikokit ideoita.
  2. ansarikukka

    Kannettava mäkki - suosituksia?

    Elämässäni on koittanut se ajanjakso, että pitäisi hankkia mäkki. Hakusessa on kevyt, 13-tuumainen lähinnä reissu- ja työkäyttöön. Olen kyllästynyt tuohon mun jätti-isoon Samsungiin, joka alkaa näyttää muutenkin vähän elähtämisen merkkejä. Mitään isompia vaatimuksia ei ole, tulee sellaiseen...
  3. ansarikukka

    Millainen matto keittiössä?

    Keittiö on ollut nyt jo vuoden matoton, kun en vaan keksi millainen matto sinne sopisi. Parketti pitäisi kuitenkin suojata ja oishan matto nyt jotenkin kotoisampikin. Puuvillamatot vaan vetäisee kaikki roiskeet itseensä ja värinkin valinta on hankala. Keittiössä on nyt mustaa, valkoista ja...
  4. ansarikukka

    Kokemuksia tai näkemyksiä asunnon ostamisesta ilman välittäjää?

    No niin palstan omistusasujat ja lainafriikit! Tuli sellainen pieni vihje, että asunto, jossa ollaan vuokralla saatettaisiin myydä. Omistaja kysyi, että olisiko meillä kiinnostusta ostaa tämä kämppä. Homma saattaisi olla hyvinkin mahdollinen, asunto on mukava, tarpeisiimme sopiva (myös sijainnin...
  5. ansarikukka

    Listattaisko KESÄBIISEJÄ lämpimän viikonlopun kunniaksi?

    Sehän ois loistavan aurinkoinen viikonloppu luvassa (ainakin osaan maata), joten laitettaisko kasaan kesäbiisilista taustamusiikiksi vaikka grillailuun tai muuhun fiilistelyyn? :)
  6. ansarikukka

    Mikä siinä puolison (tietokone-)pelaamisessa on niin ärsyttävää tai lapsellista?

    Aika monessa ketjussa on valitettu, kuinka mies pelaa ja leimattu pelaavat miehet lapsellisiksi tai teineiksi. Tuli vain mieleen se ketju, jossa nainen valitti kun mies pelaa silloin, kun nainen on nukkumassa ja se ärsyttää niin kovasti. Miten se pelaaminen eroaa muista harrastuksista tai...
  7. ansarikukka

    Mihin käytätte iPadia tai muuta tablettia?

    Sain työnantajalta tuollaisen iPad Minin synttärilahjaksi, mutta mitä moisella tehdään? Eli mihin te käytätte noita tabletteja? Meillä on jo useampi läppäri, älypuhelimet sun muut pelit ja vehkeet, joten en oikein keksi tuolle mitään virkaa. Lentokoneessa lueskelin sillä lehtiä, mutta mihin...
  8. ansarikukka

    Argh, koiralla karvanlähtöaika. Miten tuosta karvasta pääsee eroon?

    Kertokaapa koiranomistajat vinkkejä. Auttaako mikään muu kuin harjaaminen ja jatkuva imurointi? Saako sitä karvanlähtöä jotenkin vauhditettua? Koira on pitkäkarvainen mäyräkoira, josta lähtee yleensä tosi vähän karvaa, mutta nyt täällä pöllyää joka paikassa ja nenäkin on tuosta jo toista...
  9. ansarikukka

    Onko tämä mielestäsi lastensuojelun asia?

    Aamulehti: Tohtori teki Ruudun taklaamasta Artturi Lehkosesta lastensuojeluilmoituksen Mitähän tuolla lastensuojeluilmoituksella pyritään saamaan aikaan? Pitäisikö 17-vuotias Lehkonen huostaanottaa vanhemmiltaan, kun ovat oikein kannustaneet lastaan moiseen väkivaltaiseen harrastukseen? ;)
  10. ansarikukka

    Mitä odotat juuri nyt tai ylipäätään tänään?

    Itse odotan, että posti tulisi. Odotan pakettia ja koira pyörii ärsyttävästi tuossa eteisessä valmiina haukkumaan postit.
  11. ansarikukka

    Mitä ostit tai tilasit viimeksi netistä?

    Tässä palkkapäivän nettishoppailun jälkeen kysyn, mitä olette viimeksi ostaneet netin kautta? Oma lista: - läppärilaukku Ebaysta - 5 kirjaa Amazonista - yksisarvishiuspanta Etsystä (tulee teemabileisiin) Mites muut? :)
  12. ansarikukka

    Kehu puoluetta, jota et äänestä / voisi äänestää!

    Itse kehun Perussuomalaisia siitä, että käyttävät paljon puheenvuoroja sekä eduskunnan täysistunnossa että kyselytunnilla. Katson noita telkkarista ja tämä on pistänyt silmään. Ei haukkumaketjua kiitos!
  13. ansarikukka

    Omistatko kiikarit?

    Ja jos omistat, niin mitä katselet niillä? Tuli vaan mieleen, kun olen parvekkeelta nähnyt naapurikerrostalon pihalla leikkimässä neljä ihan pikkuista koiranpentua ja tuli mieleen, että oispa nyt kiikarit!
  14. ansarikukka

    Eläinihmiset ja muutkin! Uskotteko, että kissa voi lentää joutsenella?

    Niin uskotteko tähän posiolaiseen ihmekissaan? Olisiko tutulla katilla moisia kykyjä? Uskomaton tarina Koillissanomissa: Kissa lensi joutsenen selässä! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  15. ansarikukka

    Jenkkityyliset cookiet - oletko tehnyt?

    Ja miten onnistuivat? Itsellä tekisi hirveästi mieli, mutta suklaaversiot ei oikein innosta. Tai no kelpaa nekin. Hyviä reseptejä tai "täytteitä"? :)
  16. ansarikukka

    Etätyö: Teetkö tai haluaisit/voisitko tehdä?

    Tällainen kysymys tuli mieleen, kun tässä taas pitäisi pikku paussin jälkeen palata ns. sorvin ääreen. Olisiko mahdollista että siirtyisit osittain tai kokonaan etätyöskentelyyn? Tai haluaisitko olla sellaisella alalla johon sisältyy etätyötä? :) Kertokaapa hyviä ja huonoja puolia.
  17. ansarikukka

    Paras puuteri? PIKA-apua!

    No niin, hajotin sitten puuterini vessan lattialle ja nyt pitäisi ostaa uusi. Koska oon sopivasti lentokentällä, niin tax-free vois kutsua. Eli paras puuteri? Irtopuuteri löytyy eli sellainen kivipuuteri ois hakusessa. Tänks!
  18. ansarikukka

    Mitä lasissa ja mikä meno?

    En löytänyt tällaista perinteistä perjantaiketjua. Kaikki viinisiepot, kaljankittaajat ja limukkafanit mukaan.
  19. ansarikukka

    Kuka olisi sopivin / paras näyttelemään Mannerheimia?

    Näyttelijöitähän riittää :)
  20. ansarikukka

    Mitä toivot tai odotat tältä päivältä?

    Itse toivon, että saisin keittiön vihdoin nättiin kuntoon muuton jäljiltä, toivottavasti myös olkkarin. Ja illalta odotan kavereiden tapaamista pitkästä aikaa vaikkapa mojiton äärellä! Entäs muut?

Yhteistyössä