Hakutulokset

  1. S

    Paha dilemma..

    Onpa hankala tilanne. Minusta miehesi tekee kuitenkin väärin jos kieltää siskoasi ja lapsiaan tulemasta teille, eiväthän he ole syyllisiä (eivätkä ilmeisesti edes tietoisia?) miesten välisistä ongelmista. Ja kyllä, minä kertoisin siskolle suoraan missä mennään.
  2. S

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: Et ole ainut! Juuri tänään mietin, että tänäkään äitienpäivänä minä en ole äiti... Ja facebook on tosiaan pirullinen paikka lapsettomalle...
  3. S

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Juu olihan se tosiaan aika kivulias kokemus ja muutenkin inhottava. En kellekään semmoista toivo. Munasarjan toiminta on selvittelyn alla, kyllä se sinne jäi, mutta tarkempi toimintakyky vaatii syyniä. Pahoitellut negasta Nypylly!
  4. S

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: Juu ei mitään, saa kysyä ja vastaan kyllä ihan mielelläni. :) Olin yläasteella kun multa tuo kysta löytyi, joten useampi vuosi on jo tapauksesta aikaa, mutta koitan muistella mahdollisimman tarkasti. Ensin mulla jäi kolmeksi kuukaudeksi menkat pois, mutta mulla on aina ollut...
  5. S

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kiitos Nyppy :) Mulla on ollut munasarjakysta, joka poistettiin laparoskopialla. Se havaittiin vasta kun se kipeyty.
  6. S

    Pco ja laihdutus

    Täällä myös eräs (runsaasti!) liikapainoinen! Minulle sanottiin yksityisellä puolella kaksi vuotta sitten, että mene kotiin laihduttamaan ja mietitään sitten, että mitä tutkitaan. PCOS oireet löytyy. Nyt tarkoituksena löytää gynekologi, joka ottaa minut vastaan lapsettomuudesta kärsivänä...
  7. S

    Voiko tämä olla plussa???

    Selkeä plussa tosiaan! Onnea! Nyt vaan tarrasukkia matkaan pikkuiselle!
  8. S

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    Sallan toive pienestä 10/07 alkaen Tutkimukset alkamassa
  9. S

    Blogi lapsettomuudesta

    Minulla on myös lapsettomuutta käsittelevä blogi: Liian paksu äidiksi? Lisäsin sut linkkilistalleni :)
  10. S

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tää vois liittyä ketjuun! Sallan 25v, toive pienestä 10/07 lähtien Ongelmana hirvittävän suuri ylipaino. Epäily myös PCOS:ta. Laparoskopialla poistettu munasarjakysta, jonka mahdollisesta vaikutuksesta ei tietoa. Tarkoitus olisi miehelle varata aika sperma-analyysiin ja minulle aika...

Yhteistyössä