Hakutulokset

  1. A

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Hei! Tulin taas kurkkaamaan tällekin puolelle. Tänne onkin tullut ihania ultrakuulumisia ja tyttö- ja poikalupauksia :heart: Omaa napaa:meillä oli eilen rakenneultra ja pikkuisella oli kaikki vallan mainiosti. Oli aivan mahtava ja helpottava tunne saada hyviä uutisia, koska jotenkin sitä...
  2. A

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Maitohappobakteereista: tässä raskaudessa oon alkanu ottaan silloin tällöin sen lisän ja sen lisäksi syön paljon gefilus-tuotteita. Ensinnäkin siksi, että ummetus on ollut ihan jotain kamalaa alusta asti ja toiseksi sen vuoksi, että jos se yhtään estäis koliikkia tulemasta tälle kolmannelle...
  3. A

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Vastaankin itse tuohon kysymykseen fb-ryhmästä eli fbssä salaisesta ryhmästä sanotaan näin: Näitä ryhmiä ei voi löytää hakujen avulla, eivätkä ryhmän ulkopuoliset henkilöt voi nähdä mitään ryhmään liittyviä tietoja, eivät edes ryhmän nimeä ja jäsenluetteloa. Ryhmän nimi ei näy sen jäsenten...
  4. A

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Hui se on jo elokuu.. Kiitos MLM taas uudesta pinosta! Niin ja ihana uusi perheenjäsen teillä. Mulla ei mies välitä kissoista niin en kuulemma sellaista tule koskaan enää samaan. Lapsuudessa viimeksi ollut tuollainen karvapallo:heart: Ja hienoa, ettei potkita pellolle, vaikka hieman...
  5. A

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Heippahei! Täällä ollaan lomailtu toista viikkoa suurimmaksi osaksi reissaten pitkin Suomea, joten olen kyllä tippunut kärryiltä teidän jutuista. Sen verran väsyttää vieläkin, että lueskelin vain osan pinosta läpi. Vaunuista olitte jutelleet, itse en ole asiaan vielä paneutunut muuta kuin...
  6. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Hemuliina tervetuloa! Tuosta liikkeiden tuntemisesta vielä. Minäkin olen joka raskaudessa saanut kuulla, että liikkeitä on mahdotonta tuntea vielä näin aikaisin(kaikissa raskauksissa olen alkanut näihin aikoihin tuntemaan), mutta esimerkiksi kätilö ja terkkarit, joilta olen asiasta kysynyt...
  7. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heippa kaikille! Olen taas taustaillut jokusen aikaa, mutta nyt on jotain kerrottavaakin, joten päätin kirjoittaa :D Np- ultrassa käytiin siis maanantaina ja siellähän se pikkuinen rakas (1kpl huh) köllötteli (tai pikemminkin touhusi minkä ehti :heart:) Kädet ja jalat vispasi koko ajan ja...
  8. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Satsa: Oon kamalan pahoillani :( En voi edes kuvitella, miltä tuollainen uutinen tuntuu.. Omalla äidilläni on paljon perussairauksia, joiden vuoksi kunto on välillä todella huonona ja silloin tietenkin itselläkin huoli suuri, mutta tuollainen sairaus kuin äidilläsi olisi ihan mahdottoman vaikea...
  9. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Nijanille pikavastaus; kyllä ne sydänäänet kuulostaa juurikin tuolta, mitä kuvailit ja meillä pitäisi olla samat viikot meneillään ja multa löytyi juuri heti navan alta alaviistoon.. Tosin terkkarikin epäili, että olisin jo pidemmällä, mutta kyllä on ihan mahdollista siis, että olet kuullut...
  10. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Moikka! En ole ehtinyt moneen päivään edes lukemaan palstaa ja ihan mahoton määrä on tullut sillä välin tekstiä, ja uusia jäseniä :) Tervetuloa vaan! Onnittelut kaikille ihanista ultrakuulumisista! Meille tuli aika np-ultraan vasta 27.6 eli vielä on aikaa siihen, että jotain selvyyttä...
  11. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Pavunvarrelle suurensuuret onnittelut minultakin :) Ja muillekin onnittelut mukavista ultrakuulumisista! Näin pikaisesti ruokatauolla tulin vain antamaan veikkauksen sukupuolesta eli luulenpa, että meille tulee toinen tyttö. Jo senkin perusteella niinkuin Sartsakin tuolla mainitsi, että...
  12. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heips! Täällä ollaan vaihteeksi hitonmoisessa flunssassa : / Oikein mukavaa, kun henki ei kulje sitä vähääkään ja päälle vielä normaali ellotus ja väsymys. Toivottavasti menee pian ohi, että pääsis nauttimaan ihanista keleistä! Ihana vauvamasu sinulla jo Sartsa :heart: Mulla on samaa...
  13. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Tulin vain pikaisesti kurkkaan pinon läpi. Ihan kauheaa kiirettä ollut tämä viikko huhuh.. Kohta ois vanhimman lapsukaisen kevätjuhlat vuorossa. Harmillisen monta on tippunut joukosta pois :( Suuren suuri halaus kaikille ja onnea tuleviin kiertoihin! Inkalilla, tääläkin peukut pystyssä...
  14. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Empuu: voi ei :( toivottavasti olisi jotain muuta! TT79 ja (muutkin uudet tervetuloa!) Ihanan iso porukka teillä siellä =) Siviilisäädystä: naimisissa ollaan ja yhdessä ollaan oltu ööö… aivan mahdottoman kauan, reilusti yli 10v. Oon ollu ihan kakara, kun alettiin.. nimittäin 14v :ashamed...
  15. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Lauantaita kaikille!:wave: Ensinnäkin Sartsalle haluan kommentoida, että suotta pahoittelet tunteenpurkausta. Itellä ainakin tunteet heittää koko ajan laidasta laitaan ja välillä tuntuu, että vois kilahdella jokaiselle vastaantulijallekin.. :ashamed: Onhan tää näin isossa joukossa palstailu...
  16. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Turvottajalle :hug: ja onnea ensi kerralle! Jee mulla on alkanu pahoinvointi helpottaan =) Sain kaverilta pahoinvointirannekkeet, mut niistä ei ollut mun mielestä mitään apua ja luovutin. Nyt sitten on itekseen hieman helpottanu ja oon pystyny olemaan töissä ja koulussa ilman jatkuvaa...
  17. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Miuski00 kiitti! täytyy kokeilla nuoki keinot. Plus jättää valkoiset jauhot ja sokeri minimiin, vaikka tää pahoinvointi on hoitanu sen puolen jo aika tehokkaasti. Lilliputti3: tuplasti onnea! =) Amom 7+1
  18. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Kovasti voimia Jonzculle ja Ngalelle. Tosi ikäviä juttuja :'( Ompas meitä vaan jo paljon, ei meinaa perässä pysyä, vaikka melkein joka päivä käyn lukemassa kuulumisia =) Onko kellään muulla vaivannu sitkeä hiiva (sori ällö puheenaihe :x) nyt alkuraskaudessa? Mitä tälle voi enää tehdä, kun...
  19. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Tervetuloa mukaan kaikki uudet :wave: Felicia: ompa ihana juttu :heart: Omaa napaa: olo on ja pysyy huonona. Pari päivää on mennyt kotona saikulla. Mieli on aika matalalla ajoittain.. Meillä mies ei oikein vieläkään tiedä mitä ajatella koko raskaudesta, mutta niin se on ollut melkein joka...
  20. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Luru77, olen huomannu mielialoissa samaa, välillä raivostuttaa kaikki mahollinen ja välillä taas itettää. Enempi kuitenki itkettää.. Joku siis vollotti silmät päästä eilisen Suomi-Ruotsi pelin aikana :headwall: :D

Yhteistyössä