Hakutulokset

  1. N

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

    Moi! yk 5 alkaa eli siis kp1! Ja masentaa pahasti! Oonkin nyt päättänyt keskittyä muuhun elämään, muuten jää elämä elämättä! Kyllä se sieltä saa alkunsa kun on sen aika! Siksipä jätän nyt tämän palstan!
  2. N

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

    tiuhti, mulla tosiaan ne menkat alko...eli siis saisit muokkailla mulle sen kp2 jos tänään päivittelet, huomenissa kp3. Syysmyrskylle paljon paljon voimia <3
  3. N

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

    Voi että ootte ihania, kun osaatte sanoa juuri ne oikeat sanat! viida, joo mulla on ei onneks nyt venynyt kierto niin pitkäks kun viimeks. sillon oli kp 48. Huh! Se vasta piinaa oli! Kuinkahan monta testiä kerkesin tehdä :D Mulla tosiaan nää on vasta kolmannet "luomu- menkat" pillereiden...
  4. N

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

    Hei kaikille! Täällä ihania uutisia <3 Onnea kaikille! Täällä jännättiin jo, että nyt ois tärpännyt kun oli oireita ym. mutta tänään sitte menkat alko! Eli mulla on nyt sitte kp1. ELi huomiseen listaan saa laittaa kp2. Voi olla kyllä että en enää täällä paljon ees käy. Rupee vaan niin...
  5. N

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

    Moi vaan kaikille! Niin hiljaisena elelen tuolla taustalla vaikka käynkin lukemassa teidän juttuja. Ja saanut monet makiat naurut! Ootte huippuja tyyppejä. Nyt on kyllä tullut nautittua niin paljon ihanista ilmoista ja miehen seurasta että en oo tänne paljon kerinnyt ;) Huomasin tuossa muuten...
  6. N

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

    Moi eli täällä oireilut oli kuvitelmaa. Oon kyllä käynyt lukemassa teidän kirjoituksia mutta en vaan oo jotenki jaksanut kommentoida...:( Mieli ollut vähän maassa. Nyt siis ei alko menkat eli mulla nyt tänään KP2. No toisaalta oon tyytyväinen että ne menkat vihdoin alko, koska kierto venyi jo 48...
  7. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Moi! Ella83, minäkin huomaan viivan vahvistuneen!! Onnea! Kyllä se varmasti vielä vahvistuu lisää! Tulehan heti taas laittamaan kuvaa kun teet uuden testin! :) Täällä myös jännätään! ja tosiaan oon malttanut olla tekemättä testiä! Ja aattelin että oottelen nyt ihan reippaasti yli senkin...
  8. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Onnea kamalasti Ella83!!! Siis jos mulle tulis ees haamu niin oisin niin innoissaan! Nyt toivotaan että pikkunen alkaa siellä kasvamaan <3 Ite siis olin niin tollo että tein tänään testin!! Siis mitä oikeen aattelin...päivällä ja edellisestä vessa käynnistä ei ollut kuin reipas puolisen...
  9. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Moikka kaikille! Mukavaa lueskella näistä talo-asioista ,koska itsellä vielä niin tuoreessa muistissa tuo talon ostaminen. Ostettiin tosiaan tässä aika vasta mieheni kanssa omakotitalo ja sen kokemuksen perusteella sanoisin sulle Namppis88, että katelkaa ihan rauhassa koska se kyllä sitte tuntuu...
  10. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Kiitos tervetulleeksi toivottamisesta "kuumeilija" ja Namppis88. :) Täytyy kyllä myöntää että tämä palsta aiheuttaa suurta riippuvuutta :D oon jo nyt ihan koukussa. Ihanaa vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Ja oon myös siitä samaa mieltä että ainakaan tää ei yhtään helpota...
  11. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Hei kaikki! Olen jo pitkään lukenut teidän kirjoituksia eli siis kuume on jo melko kova :D Toivottavasti mukaan vielä mahtuu uusi kuumeessä eläjä!? Eli Tosiaan toinen yrityskerta 2 on meneillään ja taitaapi olla nyt kp 29/34 menossa. Kierron pituudesta en oo ihan varma koska ensimmäiset...

Yhteistyössä