Hakutulokset

  1. R

    Mun mies hukkas meidän pojan kaupassa...

    Mun mies hukkas meidän pojan kaupassa...mua niin risoo kun oon sanonu että sitä ei saa päästää kulkemaan ympäriinsä kun lapset menee yleensä aina hukkaan. |O Mä oon ylivarovainen kun pelkään kaikkia pervoja kaappareita en anna mennä ollenkaan pois näkyvistä, kaupassa tai missään...mä olin...
  2. R

    osaako joku selittää tyhmälle...vaaliasiaa....

    Mihin perustuu noi systeemit millä määritellään kuinka monta per puolue meni läpi noissa eu vaaleissa? Maalaisjärki sanois että 13 koko maassa eniten ääniä saanutta menee läpi mutta sehän ei mee niin esim jos vertaa minkä verran rkp sai ääniä niin oli vaikka kuinka monta muuta joka sai enempi...
  3. R

    Kaarinassa K-Kaupassa kaikki -30% tänään ja huomenna -40%

    Kaarinassa K-Kaupassa kaikki -30% tänään ja huomenna -40% luin just Turunsanomista. Jaksaiskohan sinne raahautua, voishan sitä jauhoja yms kuiva juttuja ostella kaappiin... :whistle:
  4. R

    Huomenna alkaa pistelyt....

    Huomenna ilalla sitten alkaa puregonit...nyt alkaa jo vähän jännittämään...tähän asti ollu semmonen "katsotaan nyt miten käy" olo.... :D
  5. R

    Ei ole järkeä mennä töihin...!!!!!!

    On siis käsittämätöntä kuinka sairas systeemi saadaan aikaiseksi lasten hoitomaksuilla ja kaupanalan surkeilla palkoilla. Olin ajatellut että voisin mennä takasin töihin nyt kun tyttö täytti 2v mutta taidankin olla ihan kotona vielä vuoden kun se on mahdollista. Kun saat viikossa tehdä...
  6. R

    Ketään Turun AVA-klinikalla/menossa...?

    Onko kukaan hoidoissa Turun AVAssa...? Mitä olette tykänneet? Kiitos :)
  7. R

    Kenellä ollu "menkat" mutta onkin ollu raskaana?

    Siis siinä se kyssäri..oliko vuotoa minkä verran? Siis riittikö pikkuhousunsuja vai pitikö olla side tms.. Mitein vaan tässä kun reilun viikon myöhässä mutta nyt sitten alkoi todella niukat.. :snotty: Mietin että voiko johtua niukkuus esim kovasta flunssasta...
  8. R

    Meidän pieni mies loukkasi eilen.. :(

    Poika tempuili tuolillansa kun tein eilen illalla ruokaa, tipahti siittä sitten alas ja löi hampaansa tuoliin. Tuolissa on oikein etuhampaiden jäljet... Löi vielä päänsä kun tipahi tuolin ja pöydän väliin. Huulesta tuli verta, en ensiksi edes tajunnu että oli hampaansa lyöny, valitti että...
  9. R

    Meidän 1v. neiti kiukuttelee.. ÖISIN...APUA?

    Siis todellakin neiti on todella tempperamenttinen luin tuon toisen ketjun 1v uhmasta.. Onko kenelläkään muulla ollut näin että yöllä saa kauheita kiljumis kohtauksia, hän potkii ja sätkii..ei kelpaa syli ei se että ottaa vanhempien väliin nukkumaan..tuntuu todellakin että nyt kokeilen mitä...
  10. R

    SIIS JUMITTAAKO HIEMAN??????

    Saako joku tehtyä jotain täällä, ei edes avaa kaikkia sivuja |O |O |O
  11. R

    Käyttääkö joku NuvaRing ehkäisy rengasta...

    Itselläni paloi niihin käämit viime viikolla ja päätin lopettaa käytön. Tuolla kaapissa olis kuitenkin nyt 1 rengas jäljellä tuossa 3kpl laatikosta joten jos sen joku haluaa niin laita yv:tä niin heitän sen postiin en viitsisi roskiinkaan laittaa.
  12. R

    Missä The titityy on ????

    Tietääkö kukaan? Ei ole näkyny muutaaan päivään ja mulla ei haku edes toimi jostakin syystä... |O
  13. R

    sukahu oletko vieläkin täällä?????

    Nyt sänkyyn :laugh:
  14. R

    Kuka käyttää Tutteli Omneo:a

    Meille määrättiin sitä lääkärin toimesta ja se ei sopinut meidän neidille ollenkaan, ja koska olen aina vähän hamstraaja ostin heti 3pkt tätä jauhetta nyt olisi 2 avaamatonta pakettia kaapissa... Tarviiko joku, siis joku jonka lapsi käyttää, paketit on Turussa.. Nyt meille määrättiin sitä...
  15. R

    Eikä siirtoa, taskaan...

    Tulin just ultrasta ja nyt sitten ei päästä siirtoon kun minun niin säännöllinen kierto on nyt päättänyt tehdä tenän! ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄ! Siis nyt sitten odotetaan ensi kuuta ja katsotaan miten käy jos taaskaan ei onnistu niin sitte siirtyy syksylle kun toi Tyks on heinäkuun kiinni. Karmee päänsärky...
  16. R

    soittoajat...

    On mullakin ongelmat, mutta pikkasen alkaa ottaan hermoon kun tässä on nyt 3 pv. yritetty Tyksin ivf-hoitajalle soittaa ja ikinä ei pääse läpi! On pikkasen ruuhkaa, toki puoli tuntia on lyhyt aika jos soittajia on paljon mutta silti ärsyttää. Onneks mulla ei niin päivän päälle tuo milloin jonkun...
  17. R

    MML-hoitajat

    Onko kukaan käyttäny heidän palveluitaan, minkälaisia kokemuksia, oliko työnantaja maksut helppo hoitaa??????
  18. R

    IVF-kuinka monta alkiota...

    Kuinka monta alkiota olette antaneet siirtää per kerta, mietin vaan tässä kun olemme menossa yrittämään toista lasta. Ja silloin viimeksi (kolmannella kerralla) kun tärppäsi annoin laittaa kaksi. Olen myöhemmin ajatellut että olisin varmasti ollut "lirissä" kahden vauvan kanssa jos kumpikin...
  19. R

    Puuha-pete astiat.....

    Nyt tarvitsen kovasti tarkkasilmäisten apua, etsin puuha-pete kerakäyttö astioita ja nyt tuntuu että mistään ei löydy. Siis onko joku nähnyt edes joskus jossain niin voisin kysellä. Ebay:stä kyllä löytyy mutta olisi kiva jos ei tarvitsisi englannista ruveta tilaamaan, siis help! Suuri kiitos...

Yhteistyössä