Eikä siirtoa, taskaan...

RPM
Tulin just ultrasta ja nyt sitten ei päästä siirtoon kun minun niin säännöllinen kierto on nyt päättänyt tehdä tenän!
ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄ!

Siis nyt sitten odotetaan ensi kuuta ja katsotaan miten käy jos taaskaan ei onnistu niin sitte siirtyy syksylle kun toi Tyks on heinäkuun kiinni.
Karmee päänsärky pamahti heti päälle.
Meen keittään nyt kahvia et jos vähän tämä hermo piikki menis ohi...
Ai niin kahvinkeitin meni aamulla rikki, voi samperi.

:headwall:
 
Kipinä
Tsemppiä! Mikään ei lohduta, mutta kunnon huutaminen voisi auttaa! ;)
Pelkään samaa kohtaloa ensi kuussa. En jaksa uskoa, että kävisi niin hyvä tuuri, että pakastesiirtoon päästäisiin. :headwall:
 
RPM
No tässä sitten odotellaan sitä ensi kuuta ja jos sitten sulateltais, meillä kun on vain yksi "satsi" jäljellä pitäis vähän niinku pelata varman päälle!

Ktasellaan miten käy... :)
 
voi RPM, ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Minulle kävi juuri aivan samoin! Erona se että kierron venymisen takia siirtopäivä olisi osunut sunnuntaille.. Hurrjasti tsemppiä sinulle!! :hug: Minä palaan hoitoihin vasta syksyllä, koska en ole "akuutti tapaus".. Ei se kuitenkaan poista haavetta perheestä. :/ Pidetään lippu korkealla! Tsemppaan puolestasi että pääsisit ensi kuussa siirtoon!
 
Salamanteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 16:16 ST78 kirjoitti:
voi RPM, ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Minulle kävi juuri aivan samoin! Erona se että kierron venymisen takia siirtopäivä olisi osunut sunnuntaille.. Hurrjasti tsemppiä sinulle!! :hug: Minä palaan hoitoihin vasta syksyllä, koska en ole "akuutti tapaus".. Ei se kuitenkaan poista haavetta perheestä. :/ Pidetään lippu korkealla! Tsemppaan puolestasi että pääsisit ensi kuussa siirtoon!
Sama juttu, ei tule meillekään siirtoa tässä kuussa, koska ovulaatio venyi ja venyi. Aloitin testaamisen lääkärin neuvosta viime perjantaina, ja vihdoin viimein eilen torstaina se olikin positiivinen. En enää uskonut ollenkaan, että se viiva imestyisi enää tässä vaiheessa. Eli siirtopäiväksi olisi tullut sunnuntai, joten ei muuta kuin tervetuloa uudelleen ensi kuussa. No, meillä on silloin kesälomamatka juuri H-hetkellä, eli aivan turha yrittää. Heinäkuussa kai ei hoitoja ole. Voi kökkölän kökkö.

Siitä olin kuitenkin iloinen, että se LH-piikki kumminkin lopulta ilmestyi, ajattelin jo, että onkohan tässä jokin vialla.

Koittakaahan kestää, te kaikki samassa veneessä olijat....
 
jep
Eikä siirtoa tullut mullekkaan..Limakalvon liikakasvun takia joudun hysteroskopiaan(?)Eli putsataan limakalvoa nukutuksessa ja sitten ehkä syksymmällä päästään sulattamaan jne.. Hirveä oli pettymys,eikö tää jo olis riittänyt,ettei luomulapsia tule.Piti vielä ruveta muutenkin reistailemaa..Onko ketään jolle olisi tehty h-skopiaa??? :'(
 
Salamanteri: Minulla myös LH-huippu venyi; kierron 18:aan päivään. Olin siitä todella yllättynyt. En ole aiemmin huippua mittaillut, mutta isäntä innostui asiasta sen verran että testaamme seuraavassa kierrossa myös. Olemme aina puolihuolimattomasti tähdänneet kierron puoliväliin, mutta näköjään ajankohta vaihtelee.. Harmittaa vaan aina näissä ajankohdissa ja lomatauoissa se, että me emme ole se "kiireellinen tapaus". Yli viiden vuoden odotuksen jälkeen sitä toivoisi jotain tapahtuvaksi. Noh, hitaasti hyvä tulee. Yleisestihän on tiedossa, mitä hätäilemällä syntyy... B) No, lohdutus sekin. Voimia sinulle kesään ja oikein rentouttavia hetkiä!! =)
 
Krisse: sanoisin että olet lopettanut liian aikaisin tikuttamisen. Minulla on kierron pituus ollut n 28 päivää (tosin nyt on kroppa ollut sekaisin maaliskuisen hyperstimulaation takia..) ja tosiaan viime kierrossa LH-huippu oli kierron päivänä 18. Minulle kätilö sanoi ettei ole lainkaan harvinaista että huippu on noin myöhään (hän itse asiassa käskikin jatkaa tikuttamista kun soitin hänelle 16. päivä..) Tsemppiä hurjasti sinulle alkaviin hoitoihin. Toivotaan hurjaa saalista ja vielä hurjempaa siirtopäivää!! =) Tsemppihalit! :hug:
 
Salamanteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 12:39 Krisse kirjoitti:
No voi, tsemppiä ja voimahaleja. Näissä hoidoissa kamalinta on tämä odottaminen. Me ollaan hoidossa yksityisellä. Tänä keväänä yksi lääkärinkontrolli meni 3 viikon päähän joka tarkoitti taas vaihteeks hoidon siirtymistä seuraavaan kk-kiertoon ja sitten tuli hoitosuunnitelmaan muutos ja taas siirtyi seuraavaan kiertoon ja nyt vihdoin ensi viikolla alkaa pitkän protokollan ivf-hoito. Vihdoin viimein........

Mä en ole koskaan saanut tikutettua ovista. Ovislima tulee joka kuukausi, mutta eipä näy tikussa viivaa (ainakaan yhtä vahvaa kuin kntr)
Kierto on noin 26 päivää. Aloitan tikutuksen jo kp8-10 ja jatkan viikon ajan. Olenkohan lopettanut liian aikaisin?

Tsemppiä kaikille odotteluun! Hiljaa hyvä tulee (jos yhtään lohduttaa.....)
Kokeile ihmeessä toisella tavalla - aloita testaaminen kerran vähän myöhemmin ja jatka vaihteeki edes yhden kierron ajan vähän pidempään!!! Olin aivan yllättynyt, että näin myöhään mullakin tuli vasta ovis. Ajattelin jo lopettaa testauksen, kun olin jo viikon testannut, mutta - yllättäen se LH-piikki vielä ilmestyikin ja aivan selvänä (jo testauksen ensi päivinä näkyi hailuna, sitten katosi, ja sitten yhtäkkiä ponnahti. Olin ihan ihmeissäni). Lima ja ovikseksi kuvittelemaani tuntemusta ilmeni reilusti ennen kuin LH-piikki nousi. Nyt ei ole mitään sellaisia merkkejä (siirtopäivä lisi ajoittunut tälle päivälle).
 

Yhteistyössä